Hm, ik denk dat breezers na al die jaren er een beetje achter zijn gekomen dat de iets hoger ontwikkelde mensen ze allemaal keihard uitlachten. Er zijn er nog echt wel veel hoor, als je zin hebt om naar een breezerdierentuin te kijken, moet je gewoon even naar sugababes.nl kijken. Wat ik een ernstige ontwikkeling in het hele breezercultuurgebeuren vind, is dat er nu ook echt veel jongens zijn die zich als sletjes gaan gedragen Gezichtscreme, oorbelletjes, bontkraagjes... Het kan allemaal op superdudes.nl!
Hyves is trouwens wel weer heel wat anders, daar heb je echt alle soorten mensen door elkaar, terwijl het op cu2/superdudes/babes/partyflock bijna allemaal kampers zijn. Het trieste aan Hyves vind ik dan weer dat vrijwel iedereen vooral bezig is met het showen hoeveel vrienden/vriendinnen ze wel niet hebben. Als ik naar iemand uit mn lijst kijk die 350+ vrienden heeft, zijn dat ook gewoon allemaal volledig onbekende mensen, maar omdat iedereen het fijn vind om een groot getal achter zn naam te hebben staan, accepteert iedereen elke uitnodiging die ze krijgen. Dus ook een beetje triest.
Al die FOREVER FRIENDS achtige sites mogen van mij wel afgeschaft worden, ga liever gewoon met zn allen naar de kroeg oid, in plaats van elkaar op gare roze gekleurde sites te ontmoeten.
EDIT:
Wat betekent die Z in Zomg, daar ben ik nou al jaren benieuwd naar
Laatst bewerkt: 14 okt 2007