1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ja man, of je bent juist een vent als je het bier kan weerstaan?wat is het nu:p?

bwhaha _O_

ik erger me ook al aan die sletjes. ga je op zaterdagavond uit, fiets je rond 3 uur ofzo terug naar huis, rijd zo'n sletje richting de stad. ze kunnen het echt NOOIT laten om te zeggen:"is het al kinderbedtijd?" en dat voor meisjes van net 14 zonder tieten!vereiste is toch wel dat je dom en blond bent! :'-(

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de Breezer weer 'in' maken...

echt..

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    waarom zou je?
    verspilde moeite :D
    laat bier maar inkomen in de jeugd :p

4. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Tis gewoon een uitdaging... leuk toch, ik heb toch nix te doen en dan word ik nog zat ook *) OTÉ!

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    zat en blut?
    tis maar wat het je waard is he:p!
    je kunt ook de goedkope zooi van de aldi kopen, alleen nooit gehad, brrezer trouwens ook niet

6. Eigenlijk zouden baby's al bier in hun fles moeten hebben. Anders raken ze het verkeerde pad op... het breezer-sletjes-pad... :+

7. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

Al dorst mensen? :cool:

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nah doe mij maar een sappie 8)

maar houd maar op ik lust alle2 en gebruik ook alle 2 :D
    (bier en bacardi dus ;))

9. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Bacardi breezahs best lekkah maar weet je welke alcopop ik echt lekker vind? SAFARI LUNA MANGO!!!!!

Das echt lekker, dat kun je ook gewoon ff tussendoor drinken zo lekker is het.
    Bij je ontbijt ofzo...

En ik schijt op cider uit blikjes das echt vies...

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook wel een leuk idee. Nog even een kanttekening aan dit topic, tegenwoordig is het trouwens geen Cu2 meer maar Sugababes, Sugadudes, Partypeeps2000 en Partyflock waar je een hele hoop rasechte breezers kan vinden.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.763
    De breezer is echter niet echt meer in, toch?

Wat is er nu in voor de br3eZ4hS? :+

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hyves toch ook ? :eek:

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik die dan weer minder in het rijtje passen.

Ik vind trouwens wel dat de breezercultuur wel aan het dalen is. Het is een beetje uit, hEt H0oFdL3tTeRsGriiJvEn iS wEl eEn B3eTjuHhH Ov3rR... Het imago van een bacardi breezer is de laatste jaren dan ook helemaal verneukt en de grond in gestampt :+.

Al vind ik eigenlijk het verneuken van de Nederlandse taal, het opzettelijk lezen als lesen sgrijven, en dat soort opsettelijke spelfoutuh ook wel onder breezer taal falluh. En dit soort gevallen kom ik iig nog genoeg tegen. Ik ben er nog niet uit, is de breezercultuur verleden tijd en was het maar een tijdelijke rage, of leeft en bloeit het nog steeds? Of moeten we onze definitie van een breezerslet gaan bijstellen naar een iets genuanceerdere taalverneuking zodat meer mensen dan de hArDcOrE br33Zah'S in aanmerking komen?

Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  14. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Tzijn tegen woordig meer de nederlanders die proberen buitenlanders na te praten .

Zoals bijvoorbeeld , ik ga naar mun osso G , check je later rustug.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja man, ik kan het niet helpen als ik die mensen hoor praten.
    Dan begin ik iedere keer weer te lachen. :cool:

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Die snap ik niet egt:9

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    zomg is het graaf oude draadjes op-dag ofzo?

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik denk dat breezers na al die jaren er een beetje achter zijn gekomen dat de iets hoger ontwikkelde mensen ze allemaal keihard uitlachten. Er zijn er nog echt wel veel hoor, als je zin hebt om naar een breezerdierentuin te kijken, moet je gewoon even naar sugababes.nl kijken. Wat ik een ernstige ontwikkeling in het hele breezercultuurgebeuren vind, is dat er nu ook echt veel jongens zijn die zich als sletjes gaan gedragen8) Gezichtscreme, oorbelletjes, bontkraagjes... Het kan allemaal op superdudes.nl!

Hyves is trouwens wel weer heel wat anders, daar heb je echt alle soorten mensen door elkaar, terwijl het op cu2/superdudes/babes/partyflock bijna allemaal kampers zijn. Het trieste aan Hyves vind ik dan weer dat vrijwel iedereen vooral bezig is met het showen hoeveel vrienden/vriendinnen ze wel niet hebben. Als ik naar iemand uit mn lijst kijk die 350+ vrienden heeft, zijn dat ook gewoon allemaal volledig onbekende mensen, maar omdat iedereen het fijn vind om een groot getal achter zn naam te hebben staan, accepteert iedereen elke uitnodiging die ze krijgen. Dus ook een beetje triest.

Al die FOREVER FRIENDS achtige sites mogen van mij wel afgeschaft worden, ga liever gewoon met zn allen naar de kroeg oid, in plaats van elkaar op gare roze gekleurde sites te ontmoeten.

EDIT:
    Wat betekent die Z in Zomg, daar ben ik nou al jaren benieuwd naar:+

Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    een bontkraag vind ik nou niet echt breezah, of ben ik dat nu dan ook? =( mijn jas heeft ook een bontkraag :'-(

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    vandaag had ik dat ook..

Kwam z'n jongen met een gigantische bril in de kleedkamer bij Fitness. zegt ie "Jow Shenkie, eej Ruud"

ik lag in een deuk.:lol:

Deel Deze Pagina