Wat een onzin zeg. Als ik naar Spaans voetbal zit te kijken erger ik me juist kapot aan schwalbes en kaartenvragers...
En het nationale elftal? Jezus, het enige voorbeeld dat ik me kan herinneren is Grosso vs. Australië. Dat blijft dan weer als een brok honing aan de reet van Italië hangen natuurlijk
En harder geworden? Volgens mij was de Serie A vroeger juist nog harder :{ Het is een algemeen bekend feit dat de Serie A keihard is :{
Dat gezeik over Portugezen moet ook maar eens over zijn. Alleen omdat Nederland zo dom is om er elke keer in te trappen en we van ze verliezen heeft iedereen een schijthekel aan Portugezen (praktisch hetzelfde verhaal gaat op voor Italianen trouwens). Pure frustratie...
Dat mag jij vinden, maar ik ben liever 4x kampioen van de armoede (volgens jou, want het slaat natuurlijk helemaal nergens op) dan dat pauperspanje dat nog nooit wat gewonnen heeft met de meest fantastische voetballers Wat is er eigenlijk zo armoedig aan het Italiaanse voetbal?? Je gaat nu zeker weer met die zielige catenacciovoorbeelden komen die stammen uit de jaren 60??
Jongen, altijd als ik Madrid kijk zie ik die homo over de grond dwijlen en om kaarten vragen. Ik zie het toch zelf man. Figo doet ook niet anders dan zich laten vallen en krijgt bijna altijd de vrije trap mee. Dat steek ik ook echt niet onder stoelen of banken. Suarez doet dat ook bij Ajax. Ik zie het liever niet, maar als ze er strafschoppen of belangrijke goals mee kunnen forceren kan het mij niet rotten.
Robben is wel de ergste nicht die ik ken wat dat betreft. Geen wonder dat ie bij Madrid speelt. Robinho wil ik het niet eens over hebben. Niet zozeer om z'n schwalbes, want dat vind ik wel meevallen, maar gewoon omdat ik een schijthekel aan dat mannetje heb.
Oh ja, dus ik mag Valencia niet aanhalen als heel Spanje maar jij mag wel Madrid gebruiken als voorbeeld om Spanje te verdedigen? Logica...
En jawel, Madrid heeft zéker een paar duikelaars. Robben houdt zich in bij Real? Hij heeft pas twee keer meegedaan man En voetballen kan hij toch niet meer, dus opvallen doet ie ook niet.
Laatst bewerkt: 1 nov 2007