1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben op een gegeven moment gestopt met het volgen van de serie A, omdat ik het meer een drama-voorstelling vond worden in plaats van voetbal wedstrijden.. Het gebeurd inderdaad overal, maar daar alleen een stuk meer imo.

Niet alleen de serie A trouwens, het Italiaanse nationale elftal (ja, ik ben een van de weinigen die nog wél wat met EK's en WK's heeft:+) bestaat daar ook voornamelijk uit, evenals dat het geval is bij Portugal imo.

Misschien dat de serie A veranderd is de afgelopen tijd (harder geworden oid), maar ik kijk er iig al een paar jaar niet meer naar.

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    We hadden het tijdje terug een keer over kampioenen van de armoede. Italië past perfect in dat rijtje, al zie ik dat nog liever dan dat kut Portugal.

Dat is erg verdikt door z'n imago. Van wat hij op het veld laat zien, valt het reuze mee. Probleem met autoriteit, gefrustreerd, verwend? Ja. Maar een kaartenbedelaar en duikelaar? Nee.

Ik had het over Spanje. Ik vind Real Madrid toch echt geen ploeg die de punten binnenhaalt door een paar keer neer te gaan. Het laatste voorbeeld wat ik me kan herinneren is Robinho die het uitlokte, maar dat was ook deels de domheid van de verdediger. Zelfs Robben houdt zich in bij Real.

Eindbazen. :lol:

Maar Gattuso mag ik dan weer wel. Wat een toffe vent is dat. Ook leuk hoe hij het ergste naarboven haalde in die gefrustreerde Engelse pieten van Manchester vorig jaar in de CL.

In other news: Barcelona staat achter tegen Valladolid. :+

Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mooi :+

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een onzin zeg. Als ik naar Spaans voetbal zit te kijken erger ik me juist kapot aan schwalbes en kaartenvragers...

En het nationale elftal? Jezus, het enige voorbeeld dat ik me kan herinneren is Grosso vs. Australië. Dat blijft dan weer als een brok honing aan de reet van Italië hangen natuurlijk :x

En harder geworden? Volgens mij was de Serie A vroeger juist nog harder :{ Het is een algemeen bekend feit dat de Serie A keihard is :{

Dat gezeik over Portugezen moet ook maar eens over zijn. Alleen omdat Nederland zo dom is om er elke keer in te trappen en we van ze verliezen heeft iedereen een schijthekel aan Portugezen (praktisch hetzelfde verhaal gaat op voor Italianen trouwens). Pure frustratie...

Dat mag jij vinden, maar ik ben liever 4x kampioen van de armoede (volgens jou, want het slaat natuurlijk helemaal nergens op) dan dat pauperspanje dat nog nooit wat gewonnen heeft met de meest fantastische voetballers :emo: Wat is er eigenlijk zo armoedig aan het Italiaanse voetbal?? Je gaat nu zeker weer met die zielige catenacciovoorbeelden komen die stammen uit de jaren 60?? :emo:

Jongen, altijd als ik Madrid kijk zie ik die homo over de grond dwijlen en om kaarten vragen. Ik zie het toch zelf man. Figo doet ook niet anders dan zich laten vallen en krijgt bijna altijd de vrije trap mee. Dat steek ik ook echt niet onder stoelen of banken. Suarez doet dat ook bij Ajax. Ik zie het liever niet, maar als ze er strafschoppen of belangrijke goals mee kunnen forceren kan het mij niet rotten.

Robben is wel de ergste nicht die ik ken wat dat betreft. Geen wonder dat ie bij Madrid speelt. Robinho wil ik het niet eens over hebben. Niet zozeer om z'n schwalbes, want dat vind ik wel meevallen, maar gewoon omdat ik een schijthekel aan dat mannetje heb.

Oh ja, dus ik mag Valencia niet aanhalen als heel Spanje maar jij mag wel Madrid gebruiken als voorbeeld om Spanje te verdedigen? :x Logica...

En jawel, Madrid heeft zéker een paar duikelaars. Robben houdt zich in bij Real? Hij heeft pas twee keer meegedaan man :lol: En voetballen kan hij toch niet meer, dus opvallen doet ie ook niet.

Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Feyenoord - FC Groningen nog steeds 3-1 92'ste minuut.

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft er wat mij betreft echt niks mee te maken. Ik heb het Portugese nationale elftal nooit veel soeps gevonden.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nac Breda - Ajax! :D

Ook speelt Deurne (plaatsje vlakbij Helmond mijn woonplaats en Eindhoven) tegen Feyenoord. Leuk voor Deurne natuurlijk, maar veel kans maken ze waarschijnlijk niet. :9

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    aiai slechte loting....

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    haha fantastische loting \o/

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pas op hoor, deurne uit is altijd lastig :9

Roda - excelsior is overigens een mooie loting:b:

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Real Valladolid - FC Barcelona 1-1 FT. :+

Valdés speelde nog goed ook. Zeer matig Barcelona, vooral tegen het eind. Ronaldinho ging nog even liggen in het strafschopgebied maar het mocht allemaal niet baten.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Laat Barça maar klote draaien óf alles winnen, want dat zouden de enige mogelijkheden kunnen zijn om Rijkaard bij Ajax te zien volgend seizoen :9

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Je ergert je dus wel aan kaartenvragers, maar je vind Italië tof? :confused:

En ja, ik baalde van Nederland tegen Portugal, maar dat had er niet veel invloed op aangezien ik al veeeel langer een schurfthekel had aan die portugezen. Onder andere dus door die 'held' van een Figo. Dat vind ik echt een van de meest irritante voetballers ooit.

Same here. ;) En Gatusso is wel een lul! :cool:

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind schwalbes en kaartenvragen vervelend ja, tuurlijk. Ik zeg toch ook dat ik me er aan stoor als Figo en Suàrez (spelers van mijn clubs) het doen? Alleen als ze er een cruciale penalty of vrije trap mee versieren kan het mij aan m'n aars roesten.

Wat vind je van Robben dan? Figo is een fantastische voetballer en kan heel irritant zijn, maar wederom, als je die vent in je team hebt (Tediz weet er ongetwijfeld alles van) is het af en toe heerlijk om zijn ervaring en slimmiteiten gebruikt te zien worden.

Bottomline: Kaarten vragen is iets mediterraans (al zie ik het echt heel weinig in Italië en ik kijk heel veel Serie A, schwalbes; tuurlijk, af en toe, maar dat is overal zo). Echter, de Serie A (daar begonnen we mee) is een keiharde competitie, net als de Portugese trouwens. En in Spanje loopt de grootste nicht rond, Gúti genaamd.

Het is trouwens moeilijk ontkennen dat haat in voetbal vaak komt door oud zeer. Nederlanders in het algemeen hadden voor de ontmoetingen tussen NL en Portugal nog echt geen onwijze hekel aan ze, geloof mij nou maar. Italianen en Duitsers zijn altijd slimmer geweest dan Nederlanders qua voetbal, dus daar heeft sowieso iedereen een schijthekel aan.

In het geval van Duitsers kan ik ze geen ongelijk geven. Fransen halen bij mij echt het bloed onder m'n nagels vandaan. Arrogant kutvolk, bleh. Vooral die trainer van ze en Lisanna Diarra met hun grote smoel over Italianen.

Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    haha we draaien rondjes idd.. maar goed m'n antwoordje dan nog, ik vind Robben ook irritant.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je draait altijd rondjes en doet niks anders dan cirkelredeneren in dit soort discussies omdat dit soort zaken voor iedereen hetzelfde zijn alleen bekijken we ze allemaal door een anders gekleurd brilletje.

En we zijn allemaal even hypocriet als we wijzen naar de ander. So be it, zo is voetbal nou eenmaal.

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Well well.. Een post van *NERAZZURRI* waar ik het mee eens ben (buiten het geloofstopic dan)! Glorious day! :+

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Laat die neuzen maar komen, we gaan het weer laten spoken in Breda.

Wij gaan niet opzij:b:

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi! Dan kunnen we dwars door jullie heen. 8)

VVV alweer achter..

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    27/08/2006 NAC Breda Ajax 1-2
    18/12/2005 NAC Breda Ajax 0-2
    13/02/2005 NAC Breda Ajax 1-2
    21/09/2003 NAC Breda Ajax 4-2
    13/04/2003 NAC Breda Ajax 0-3
    24/02/2002 NAC Breda Ajax 0-1
    19/11/2000 NAC Breda Ajax 0-3

Hmm zit wel een overwinning tussen voor NAC :eek: Maar ja voor de rest was Ajax toch wel de beste he :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina