Heeft iets met de enzymen te maken die er in zitten. Kiwi's zijn minder sterk dan ananas, maar is wel eetbaarder voor mij. Dus 3 maaltijden kiwi's er voor en andere 3 maaltijden groene thee en vind het wel best. Als je het voor een maaltijd neemt verhoogt het de verbranding/vertering van het voedsel.
Kwam gisteravond trouwens een vraag met stok draaien van je tegen Maar goed de antwoorden daar in mogen duidelijk zijn.
Als je toevallig after work-out shakes neemt is het verstandig dat voorlopig niet meer direct na het trainen te doen, maar 45-60mins later. Volgens een artikel op ergogenics vertraagt het in nemen direct na het sporten de vetverbranding.
Komende 2 dagen even helemaal niet sporte, zelfs geen cardio. Dat Heavy Duty geval van vorige week maandag houdt me nu nog tegen. Heb vrijdag ofzo rug gedaan wat niet helemaal geweldig was en zondag een bodypump klas bijgewoond. Me benen vinden dat niet leuk
Wel lachen op zich. Mijn warming up van 10minuten was intensiever dan 60mins bodypump.
Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2008