Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kvoel me borst ook niet zo erg tijdens bankdrukken, is doodnormaal volgens mij.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Is net zoals je rug. Ene keer voel je hem, andere keer niet.

De Powerlifting methode Dit is als je dus veel wilt tillen.
    Bodybuilder methode Je traint dan meer de borst en dan voel je hem vaker. Zeker als je onderin nog even vasthoud voor je uit stoot. Hij doet hem niet op de tepel maar er boven.

Eerste filmpje legt techniek om te liggen uit en zo.

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Rug voel ik altijd wel met bent over barbell rows en deadlifts eigenlijk:)

4. Ashavan

Ashavan Guest

Maar dat is dan eerder de onderkant of niet? De bovenkant voel ik zelden tot nooit wat ik ook probeer.

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja maar met bor's ook middenrug

6. Ashavan

Ashavan Guest

7. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    wajoo 8)8) dit filmpje is echt ziek het zal je maar overkomen zeg ... zeker dat je dan gebroken ribben hebt .... en voor je longen en hart :x

Bench press accident

@ashavan ok dan ga ik weer eens lekker aan de gang .... en ga ook is decline dumbell drukken van de week want dat is nog beter als flat bankdrukken ;)

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  9. Ashavan

Ashavan Guest

Flat Bench is inderdaad voor de gehele borst. Alhoewel het boven en ondergedeelte het minste belast wordt. Van boven naar beneden gezien train je het meest het midden stuk. Net zoals bankdrukken. Alleen bij db's pak je de stabilisatie spieren meer.

Incline Bench is alleen nuttig als je de bovenkant borst en voorkant schouders wat wilt aanpakken en de lock-out voor bankdrukken beter wilt leren beheersen.

10. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    aaai dies idd erger ... hoop echt niet zo iets mee te maken

zo'n onzin is het niet anders zeggen ze het niet op een bodybuilding forum...

11. Ashavan

Ashavan Guest

Decline hoor je eigenlijk nergens meer. Het zijn weinig nederlandse gyms die uberhaupt de middelen daar voor hebben. Tenzij je improviseerd en ondersteboven op een incline bench gaat liggen :p

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Op elk forum zitten mensen die uit hun nek te lullen:) Maar ik zeg ook niet dat het een slechte oefening is, maar je kunt een oefening die op de onderkant van je borst gericht is toch niet beter gaan noemen dan een oefening voor je gehele borst?

13. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige verschil is dat je minder v-schouders gebruikt en meer borst/triceps.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Iemand enig idee hoe ik chins het beste kan aanpakken? Op moment kan ik misschien 3-4 reps met me lichaam. Wellicht op zo'n machine waarbij je wat gewicht hulp krijgt en dat afbouwen tot bodyweight en dan met dip belt gewicht toevoegen?

En heb je er echt wat aan als je al tig andere oefeningen doet voor rug en borst etc.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Bwoahh, ben bezig met een klasgenoot met een quiz die we in elkaar moeten zetten voor de eerste jaars van onze opleiding.. Best lastig om zo'n quiz intressant genoeg te maken voor 20m lang :+

Alleen ben ik Koos inspiratieloos, we hebben al een aantal vragen over onder andere doping bodybuilding apparatuur beroemdheden. Hebben jullie misschien nog een leuke feit of vraag die we erbij kunnen doen? 8)

Daarnaast zoek ik nog filmpjes van o.a Coleman die ik op een cd kan branden en kan gebruiken als ondersteuning van de quiz. Iemand zulke korte filmpjes op zijn pc toevallig?

Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  16. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om snel in reps te stijgen gebruik je het best ladders. Dus 1rep, rust. 2reps, 3,4,3,2,1,2,3,4. En dan na een tijdje hoger gaan in gewicht of in reps. Zou toch sowieso minimaal 5reps aanhouden als top.

Op youtube staan genoeg filmpjes, anders op diverse fora wel. Bv; bodybuildingdungeon.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja maar hoe kan ik die van youtube downloaden naar mijn pc? Want ik kan ze niet streamen naar mijn HDD...

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Even googlen op Youtube downloader, als het goed is vind je dan een programma waarmee je de filmpjes van het internet op je pc zet, en deze kan je dan weer afspelen op je pc.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Of www.keepvid.com & www.zamzar.com

Keepvid download je filmpje, en op Zamzar kan je de .flv file converteren naar wat je wil.. Dat kan natuurlijk ook met een converteer programma op je pc, maar ik vind het ideaal!

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    w00p thanks!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina