Ik ben toch van mening gezien jullie reacties in deze thread die veelal verre van positief zijn dat mijn punt alleen maar bevestigd wordt.
Zie mijn voorgaande post
Professioneel. Zoals gezegd niet het enige voorbeeld en zeker niet het enige voorbeeld wat ik heb genoemd.
Stamt dit forum van voor de oorlog? Los daarvan je moet mijn 'gezeur' niet als excuus gebruiken om je eigen reacties niet te onderbouwen.
Beetje kritiek en jullie heren voelen zich gelijk genoodzaak om mij eens een flinke veeg uit de pan te geven.
Zie mijn vorige post onderaan voor voorbeelden(!)
Ik heb meerdere PM's gehad van mensen die mijn groot gelijk geven, maar gewoon geen zin hebben om ook door jullie voor lul gezet te worden. Ik heb trouwens het gevoel dat jullie deze thread nu te pas en te onpas gebruiken om mij aan de spreekwoordelijke schanpaal te nagelen, je paint is daar o.a. getuige van.
Hier blijkt wellicht dat je minder inzicht hebt in de community dan ik.
===
In reactie op je voorbeelden:
Over voorbeeld drie 'een vraag van een andere member' je mag ook gewoon Darkwing zeggen . En als de vraag is waarom Fardo nog mod was, dan heeft dat toch te maken met het beleid? Of zijn mods geen onderdeel van crew/beleid?
Je hebt verder niks duidelijk gemaakt, enkel maar voorbeelden afgezeken terwijl je onmogelijk alle specifieke reacties kan hebben doorgelezen, of voldoende om een juist oordeel te maken. Bovendien waren dit de eerste 5 paginas van dit forumgedeelte. Ik wil best verder zoeken maar dan zou je minstens 100 topics moeten doorlezen en dat wil ik je niet aandoen.
PS. ik beweer totaal niet dat je Darkwing zou moeten 'straffen' voor zn eigen forum. Ik vind het alleen grappig dat zo ongeveer zn hele persoonlijke crew bestaat uit mensen die hier van het forum af zijn gekicked
Laatst bewerkt: 13 feb 2008