hahaha, RElax1989 begint serieus een topic en laat zich zo op de kast jagen..kom eens een keer uit de kast zou ik zeggen, en waarom is een reactie van mij verwijderd, volgens mij was dat ook niet op de man.
Beetje kinderachtig begin je te worden relax1989.
Ik zeg alleen maar dat jij vele vooroordelen blijkbaar bevestigd.
Als sommigen dingen goed onderbouwen en serieus discussieren kap jij het af met onzinnige dingen en totaal niet realistisch..heel jammer.
Zijn helaas te weinig moslims waar je wel serieus mee kunt praten en die ook open staan voor een ander zijn mening. Jij bent er niet 1 van.
Moslims zijn gelukkig zwaar in de minderheid, al denken ze zelf van niet..1 miljoen moslims in Nederland..1 op de 16 is dus moslim..niks aan het handje....daar komt bij dat vele moslims trouwen met een familielid..zoals een nicht ofzo...krijg je logischerwijs ook niet al te slimme kinderen van..
Arme kinderen. Zou mooi zijn voor de arabische mensen als ze zelf mochten kiezen wat ze willen geloven en hoe ze willen leven i.p.v. dat het ze opgelegd wordt. medelijden heb ik met vele van ze..vooral de homo's en vrouwen..
Laatst bewerkt: 12 mrt 2008