1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat mij betreft gooi je er een slotje op want als het zo doorgaat weet ik toch zeker dat ik een ban krijg.

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nooit gezegd dat ik me niet veilig voel hier. Ik heb persoonlijk nergens last van.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Probeer ik weer wat niveau terug te brengen in deze thread stamp jij er nog even overheen met een dergelijke opmerking (niet op de man, dus ik laat hem staa).

Maar serieus denk je er zo over? Waar haal je het recht vandaan om alle moslims over één kam te scheren?

Ziek volkje die Nederlanders: met zijn allen alleen maar anti-religie films maken!

8)

Kom op lees je eigen reply nog even terug en zie dat je opmerking echt niet kan.

4. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha hier moet ik dus om lachen

5. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ok maar je zou weg gaan uit me topic toch? dus ga vis verkopen op de markt ofzo joh viswijf

6. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Het is misschien een wat botte reactie, maar er zit wel een kern van waarheid in. Jij moet erom lachen dat hij zegt dat alle moslims uitgeroeid moeten worden, maar de moslims in de straten in het midden oosten roepen hetzelfde over ons, wat denk je daarvan dan?

En op die quote hierboven ga ik niet eens in, ik mag hopen dat je zelf ook wel snapt dat dat nergens op slaat.

7. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb jou niks te zeggen ik reageer niet meer op jou dus beter verdoe je je tijd niet aan mij.
    oja en het feit dat jij er waarheid in ziet zegt nogmaals veel over je.

/Mod Hey Relax. Doe je naam nou een beetje eer aan en relax ;). Gewoon even afkoelen en anders gewoon niet meer reageren in deze thread. Als je weer zo uit je slof schiet krijg je wel een OW. ~Kevf

8. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Nou moet je je afvragen wat erger is. Ik die de waarheid in het punt van iemand anders zie, of jij die alleen de waarheid van je eigen mening ziet.

9. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, RElax1989 begint serieus een topic en laat zich zo op de kast jagen..kom eens een keer uit de kast zou ik zeggen, en waarom is een reactie van mij verwijderd, volgens mij was dat ook niet op de man.

Beetje kinderachtig begin je te worden relax1989.
    Ik zeg alleen maar dat jij vele vooroordelen blijkbaar bevestigd.
    Als sommigen dingen goed onderbouwen en serieus discussieren kap jij het af met onzinnige dingen en totaal niet realistisch..heel jammer.
    Zijn helaas te weinig moslims waar je wel serieus mee kunt praten en die ook open staan voor een ander zijn mening. Jij bent er niet 1 van.
    Moslims zijn gelukkig zwaar in de minderheid, al denken ze zelf van niet..1 miljoen moslims in Nederland..1 op de 16 is dus moslim..niks aan het handje....daar komt bij dat vele moslims trouwen met een familielid..zoals een nicht ofzo...krijg je logischerwijs ook niet al te slimme kinderen van..
    Arme kinderen. Zou mooi zijn voor de arabische mensen als ze zelf mochten kiezen wat ze willen geloven en hoe ze willen leven i.p.v. dat het ze opgelegd wordt. medelijden heb ik met vele van ze..vooral de homo's en vrouwen..

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  10. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta wel open voor andere meningen mits het normaal is. maar ik volg het advies op en ik reageer niet meer dus adios :W

11. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Relax1998: Mag ik vragen wat je eigen achtergrond/komaf is?

12. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een niveau hier...Nog niemand kan zeggen wat er in de film zit omdat nog niemand de uiteindelijke versie heeft gezien. Ik vind persoonlijk dat iemand zo'n film mag maken, de vraag is alleen of een politicus dit ook kan doen. Wij hebben hier wel een erge vrije mening maar je zal er mee moeten leven dat een groot deel van de wereld dit niet kent. Feit is dat protesten in Afghanisten het beeld van wilders over de islam versterken. Ik ben alleen van mening dat wilders het op dit moment beter kan laten en de film niet kan presenteren, is het, het als politicus waard om je land zoveel economische schade (handel met islamitische landen) en nederlanders in het buitenland in gevaar te brengen om je mening te geven doormiddel van een film ??

13. Ashavan

Ashavan Guest

De opmerking van Slurpy is wel correct.

Waarom is het grappig als een Nederlander zegt dat een Moslim gedood moet worden en begint men te rellen en doodsverwensingen te uiten van moslims naar nederlanders. Uitingen die al gaande zijn voor de nederlanders zagen dat dialoog bij de marokanen niet helpt en maar terug zijn gaan verwensen.

Wat is precies het verschil tussen beiden wat de een grappig maakt en de ander niet?

14. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Het spijt me zeer jongen, maar de enige mening waar jij open voor staat is de mening die gelijk is aan die van jou. Maar, goed, wat jij wil natuurlijk, adios.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :lol:

16. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry hoor, maar als Relax niet meer normaal kan reageren en alle normale meningen die netjes onderbouwd zijn ook afkapt en doet alsof die mensen gek zijn en na een tijdje begint te schelden kan ik ook niet normaal meer reageren. Maar hieruit blijkt maar weer dat het heel lastig is om normaal met elkaar te discussieren.
    Werelden/opvattingen etc. zijn zo verschillend blijkt telkens weer.

17. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn altijd de mooiste argumenten.

Ik heb gehoord dat Nederland Europees kampioen wordt deze zomer! \o/

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    =(

19. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    ????:confused:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ziek, dat dit topic er nog niet was. Het word wel druk bezocht hier.

Ik heb er niet veel bij stil gestaan maar het enigste dat ik zelf vind is dat die gast moet doen wat hij wil. Het is alles erom heen die er een groot probleem van maakt. Als niemand om hem geeft en geen aandacht aan hem besteed had hij zijn film uitgebracht maar wisten er niet veel mensen iets van af. Nu is het gewoon wereldnieuws en dan kan je er op wachten dat er mensen zijn die hier tegen zijn. Echt, je moet deze man met rust laten. Geef hem geen aandacht dan zie je vanzelf dat je nooit meer wat van hem hoort, maar de media geilt op hem en dan krijg je vanzelf dit soort dingen.

Deel Deze Pagina