En als topping... Binnenkort even naar Ikea. Daar ga ik 2 spiegels halen van 40cm breed en 97cm hoog. Deze ga ik naast elkaar hangen. Kan ik me uitvoering in de gaten houden en in de toekomst poses oefenen hehe. Daarboven hang ik dan een spotlight zodat er wat beter licht is ivm progressie foto's. En dan zie je meer diepgang. Iets wat op de foto's dusver nauwelijks te zien zijn.
Zo meteen naar de Hema even wat schrijfspul halen zodat ik een logboek kan aanmaken. Voor heen trainde ik elke keer tot er niks meer in zat, maar qua gewicht kwam er nauwelijks meer wat bij. Door het neer te pennen hoop ik de ontwikkelingen duidelijker te zien. En voor elke training nieuwe micro-doelstellingen te hebben. Meer reps of meer gewicht om zo vooruitgang te blijven houden.
Een stopwatch zodat de rust periodes beter gaan kloppen. Niet dat ik de ene keer 30sec. rust en andere 120sec. Schiet niet op. Een orale thermometer om me metabolisme in de gaten te houden Als het niet fatsoenlijk werkt stort namelijk je lichaams temp. in. Nieuw experiment om me kcal inname te gaan verhogen, want iets klopt er niet. Mag als Endo dan veel minder eten dan de meesten maar 1700-2000kcal is wel weinig.
Moet ook nog een grotere pan halen. Me bloemkool past niet in de kleine pannetjes. En moet elke dag met me kat vechten zodra er vis gebraden wordt lol.
Ik ben weer hyped en heb er enorm veel zin in. *rent naar sportschool*
Dat of die fatburner werkt wel waardoor ik zo energiek ben
Die laatste 7cm rond me buik gaan er niet vanzelf vanaf.
Laatst bewerkt door een moderator: 28 mrt 2008