De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben benieuwd wat jullie reactie zal zijn, mocht Ajax volgend jaar kampioen worden. Eens kijken hoe snel jullie deze 4 jaar er dan bij slepen ;)

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Anders ik wel. :+

3. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals. De media (sportweek volgens mij) maakt ervan dat PSV niets hoeft te vrezen volgens Van Baalen. Kan jij terugvinden dat Van Baalen letterlijk heeft gezegd dat PSV niets van Fiorentina te vrezen heeft? (of heb jij hem wel gesproken??) Ik kan uit dat lapje tekst niks terugvinden wat te maken heeft met arrogantie, minachting of overschatting van Van Baalens kant. Alleen sportweek weet het zo leuk te schrijven alsof die woorden letterlijk uit Baalens mond komen.

En week in week uit afbraakvoetbal? De wedstrijden van PSV thuis tegen Groningen en Heerenveen gemist?
    Ja dit seizoen (sinds koeman weg is eigenlijk) is het voetbal vaak om niet aan te zien in Eindhoven. Maar voor een tussenjaar vind ik dat als PSV supporter niet erg. De jaren hiervoor waren goed. Niet geweldig, maar ook geen afbraakvoetbal. 11e van Europa kan je niet worden met alleen maar afbraakvoetbal. En volgend jaar met Stevens aan het roer zal het alleen maar beter kunnen gaan qua voetbal. Resultaat mag dan van mij minder zijn. Als CL voorronde op z'n minst maar gehaald wordt.

Nee PSV speelt niet week in week uit mooi en aantrekkelijk voetbal. Alleen Heerenveen en AZ doen dat hier in Nederland. Ik vind het niet erg als het voor een korte periode is (of een tussenjaar met 3 trainers) en zeker niet als er dan ook nog eens resultaat geboekt wordt. Volgend seizoen zal PSV weer aan voetballen toekomen. Daar heb ik het volste vertrouwen in.
    En ik heb voor Ajax, AZ en Feyenoord staan juichen toen ze Europees succes hadden. Alleen staan vloeken toen Feyenoord won van PSV in dat jaar dat ze de UEFA cup wonnen. Maar op het eind toen ze die cup wonnen kon me dat niet zo veel meer schelen.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het zijn uitspraken die tussen aanhalingstekens staan, dus dan kan je er vanuit gaan dat het letterlijk uit zijn mond is opgetekend.

Zozo, een beetje realiteitsbesef en geen vergelijking met Ajax. We gaan vooruit. Ben het verder alleen maar met je eens hoor wat dit betreft. PSV is ook de terechte kampioen (dat is elke ploeg met de meeste punten aan het einde), en ik gun het iedere Nederlandse ploeg van harte om ver te komen in Europa en zo punten voor NL binnen te sprokkelen, maar met Italiaanse ploegen heb ik 'tzelfde, en dan vind ik Fiorentina ook nog eens een bijzonder sympathieke ploeg en PSV niet. Conclusie: ik ben voor Fiorentina. Zeker als ik zulke uitspraken lees, die ik interpreteer zoals ik wil en zoals ik denk dat ze bedoelt zijn. Simple as that.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws voor het volgende seizoen:

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker mooi! Een goede speler is het, toch goed van V. Basten. Nu nog hopen dat hij komt. :)

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heb niet echt de hoop dat dat gaat gebeuren eerlijk gezegd

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nja zal wel weer te hoog gegrepen zijn voor Ajax.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Even kijken wat er dan tussen aanhalingstekens staat:
    "Ik denk dat de kans vijftig procent is", aldus de scout tegenover Sportweek. “Ik heb respect voor Fiorentina, ze staan niet voor niks vierde in de Serie A, maar er is geen enkele reden om bang te zijn voor ze. Ik zie zeker mogelijkheden."

Ok, dus PSV moet meer doen dan respect voor Fiorentina hebben, zeggen dat Fiorentina de betere ploeg is (aangezien PSV al te arrogant is als ze zeggen dat de kansen 50% verdeeld zijn), PSV moet zeggen dat er totaal geen mogelijkheden zijn en daar bovenop moeten de spelers van PSV doodsbang het veld op komen?

Kom op, lees het dan nog eens goed door en oordeel zelf. Alles wat tussen aanhalingstekens staat is gewoon erg redelijk. Het enige waar iedereen over valt is dat er in het bericht staat dat PSV niets hoeft te vrezen. Dat kun je ook op twee manieren lezen en de goede manier is dat PSV niet bang hoeft te zijn voor Fiorentina. Tuurlijk moeten ze uitkijken, dat weten ze bij PSV ook heus wel, maar bang is echt een groot woord. :x Bovendien is Vieri dus ook écht niet meer de grote spits van een paar jaar geleden hoor. Hoop dat je dat met me eens bent.

Maar goed, vind dat bericht van Gourcuff veel interessanter. Het zou wel goed zijn als Nederland weer een paar van dat soort spelers zou krijgen in de competitie. Als je ziet wat voor namen er nu rondlopen gaat het ook meer en meer achteruit. Ergens zou het dus wel mooi zijn als ie komt, maar het zou me ook verbazen als het Ajax zou lukken hem te halen. Vorig jaar waren er ook ontzettend veel namen (uit Barcelona) die naar Nederland zouden komen, maar daar is ook weinig van terecht gekomen.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat hij naar Ajax gaat lijkt me 0%. Waarom? omdat een franse club ook achter hem aanzit, waarom zou je als fransman naar Nederland gaan als je naar een Franse club kan? Grotere competitie en je zit in je eigen landje. Vorig jaar was er ook het gerucht dat Bojan naar Ajax verhuurd zou worden, daar was dus ook niks van gekomen. Ik zie Gourcuff in ieder geval niet komen.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Flink veel geld neerleggen. Maar ja wat je zegt, meestal geeft de taal/cultuur/competitie toch de doorslag (zie Guardado vorig jaar met PSV). Het feit dat hij geen nieuwe taal hoeft te leren en zich niet hoeft aan te passen aan een nieuwe cultuur bij Marseille is doorslaggevend.

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien doet de naam Marco van Basten wel wat? En ookal presteert Ajax niet bepaald goed meer in Europa de laatste jaren kan het nog makkelijk teren op de naam hoor. Bovendien weet je niet wat Ajax kan betalen als ze het geld van Sneijder mogen gebruiken nu. Kleine kans, maar het is altijd wel mogelijk natuurlijk.

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja misschien wel, maar het zou wel erg dom zijn om veel geld neer te leggen om een speler voor 1 jaar te huren.

14. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en dan is het ook nog maar eens afwachten of hij wel zo goed is.... Luque kost ook flink geld en wat heeft die gast gepresteerd?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Was wel te verwachten, ben benieuwd met welke trainer AZ nu komt

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Erg stom om dat te doen volgens mij. Van Gaal is best een goeie trainer, het zat er alleen niet meer in dit seizoen, en dat lag denk ik grotendeels aan de spelers (spitsen). Een betere coach zullen ze denk ik niet snel vinden.

17. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    als het een seizoen slecht gaat licht het meteen aan de coach. Terwijl de spelers op het veld staan en moeten scoren. Van Gaal is gewoon een goede coach

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    lezen jullie het wel goed? van Gaal wil zelf vertrekken, hij wordt niet ontslagen.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zit wat in.

Zo goed is Gourcuff niet. Heb liever dat Ajax de scouts weer eens gaat gebruiken i.p.v. een speler een of twee jaar huren. En dat moet ook eerst lukken.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina