KPN Experia en Xbox LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tallon 4 NL, 29 mrt 2006.

  1. Luwej

    Luwej Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Klantenservice nog niet gebeld, wacht nog even de reacties hier af, momenteel nog niet gelukt om NAT op open te krijgen.... heb geen ideeën meer waar 't aan kan liggen.

    Hopelijk (als het een soort van storing is) is deze snel verholpen. Indien iemand nog suggesties / ideeën heeft! Ik brainstorm graag mee

    Luwej
     
  2. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een idee! Ik ga het morgen met mijn vriend testen, als het werkt zet ik een bestand online. Dit upload je in de Experia Box, en je hebt mijn instellingen. Gebruik op eigen risico!
     
  3. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    KPN zou al helpen door toe te staan om de oudere firmware weer te gebruiken. Daarmee werkte alles perfect.
     
  4. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Internet+bellen+mine met 3mb up en 512 down en ja voor mij werkt het soepel.
    3mb is niet erg snel maar dit komt omdat de mine digitale tv box er 9mb vanaf snoept en 12mb geloof ik het hoogste is bij kpn.
    In de router staat netjes 12mb up. Ik hoop dat KPN snel de snelheid verhoogt want ze zijn eigenlijk nu wel erg duur.

    Internet doet het echt bijna altijd en ook is de telefoon erg betrouwbaar.
    In mijn regio is ook de daadwerkelijke snelheid goed en haal ik bij speedtest.nl ~320kb/s down en ~50kb/s up

    Ook bij XBL is alles goed mits je de NAT op open krijgt en daar is het wat minder. De experia box is erg koppig om dit te doen.
    Het is mij gelukt door alle benodigde poorten te forwarden naar het statische ip van de 360, de 360 ook in een DMZ te plaatsen en
    tijdens de xbox live test de NAT tabel in de experia box wissen en dan meteen nog een keer de test op de 360 opnieuw starten.

    Waarom weet ik niet maar het werkt NAT blijft open nu met statisch ip _O_

    *edit
    Ik heb ook die SIEMENS SX551 met voip en was met de recente update mijn NAT ook op strict gegaan.
    De NAT TABLE kun je wissen bij status_internet.stm bij het kopje Address Translation (NAT) knopje Empty
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  5. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanmiddag kijken of met een backup persoonlijke instellingen veranderd worden, als dit niet zo is, upload ik mijn werkende backup file en kunnen jullie die in de router Restoren. Hierna zal het dan werken!
     
  6. EmperorJK

    EmperorJK Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    Ik heb nou voor een tijdje al de experia box en het werkt goed, Kan veel instellingen makkelijk veranderen en ben er zeer tevreden over. Het gaat goed met 1 computer en 1 xbox 360 en dan nog een laptop op het draadloos internet, het internet valt niet steeds weg of hapert.
    En ik heb geen problemen met het NAT.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  7. Luwej

    Luwej Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je een paar screenshots maken van je settings en deze delen met ons... ik heb nog steeds problemen!

    Probeer na me werk 't nog een xtje maar geef 't wederom weinig hoop!


    Luwej
     
  8. remixed

    remixed Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat iemand mij hier kan helpen, aangezien het hier over de experiabox gaat (kpn) en xbox live.

    Mijn probleem is dat ik nat=strict heb en die op open wil dus.
    Ik heb de experiabox (gigaset sx552 van siemens). Ik heb van alles geprobeerd, xbox toevoegen aan exposed hosts, port forwarding en upnp (zelfs met harde reset en vervolgens upnp aanzetten en soft reset).
    Hij blijft maar op open=strict staan. Iemand die hier mee raad weet?

    Alvast heel erg bedankt!:thumbs:
     
  9. Luwej

    Luwej Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom bij de club van mensen met problemen met de Faggxperia box :<.

    Tis atm nog onduidelijk wrm het niet werkt!

    Luwej.
     
  10. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    SX552? Bedoel je niet de SX551?

    Allemaal rustig, ik ga het NU testen xD
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  11. Luwej

    Luwej Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Goodluck NLCJ... lets hope for the best :)


    Luwej
     
  12. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, Username etc. veranderd mee. Als iemand me kan vertellen hoe ik een .bin kan openen, kan ik het nog verder uitzoeken. Ik baal ervan dat het bij jullie niet werkt=(|:-:):
     
  13. Luwej

    Luwej Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
  14. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet echt wat ik bedoel, het is de backup file van de Experia Box. Dit is een file die eindigt op .bin, ik wil mijn username etc eruit halen, maar weet niet hoe|:-.
     
  15. Luwej

    Luwej Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ai... denk ook niet dat kpn haar boekje daar voor open doet... zou het atm ff niet weten zit ook @ werk.

    houd ons up2 date blz :)
     
  16. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen :) Alleen krijg ik ook dan nog het probleem dat de gebruikersnaam die er standaard in staat, erin moet blijven:{
     
  17. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand dit al geprobeerd? Ben erg nieuwsgierig en kan atm ook niets proberen ivm met werk |:-
     
  18. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn alleen de NAT Entries
     
  19. XboxJunkieXL

    XboxJunkieXL Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gelukkig zelf geen probleem (ook geen Experiabox) maar hoop dat de huidige ellende snel voorbij is voor mijn schatje Netwin (en natuurlijk alle andere gedupeerden)...des te meer tijd om met mij te gamen ;)
     
  20. remixed

    remixed Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de SX552 Gigaset WLAN dsl van siemens..
    (zie onderstaande foto als bewijs). Wat ik zojuist heb geprobeerd:
    Upnp aan + firewall attack detection op low. (nat=strict als resultaat).

    http://img241.imageshack.us/img241/3350/sx552lf9.jpg

    Nat entries wissen heeft geen zin (al meerdere malen geprobeerd) het doet verder niks, geen verschil of iets te zien en ze komen vanzelf weer terug. :confused:

    Iemand nog suggesties? Ik ga zo denk ik maar eens kpn bellen.
     

Deel Deze Pagina