Ik heb Internet+bellen+mine met 3mb up en 512 down en ja voor mij werkt het soepel.
3mb is niet erg snel maar dit komt omdat de mine digitale tv box er 9mb vanaf snoept en 12mb geloof ik het hoogste is bij kpn.
In de router staat netjes 12mb up. Ik hoop dat KPN snel de snelheid verhoogt want ze zijn eigenlijk nu wel erg duur.
Internet doet het echt bijna altijd en ook is de telefoon erg betrouwbaar.
In mijn regio is ook de daadwerkelijke snelheid goed en haal ik bij speedtest.nl ~320kb/s down en ~50kb/s up
Ook bij XBL is alles goed mits je de NAT op open krijgt en daar is het wat minder. De experia box is erg koppig om dit te doen.
Het is mij gelukt door alle benodigde poorten te forwarden naar het statische ip van de 360, de 360 ook in een DMZ te plaatsen en
tijdens de xbox live test de NAT tabel in de experia box wissen en dan meteen nog een keer de test op de 360 opnieuw starten.
Waarom weet ik niet maar het werkt NAT blijft open nu met statisch ip
*edit
Ik heb ook die SIEMENS SX551 met voip en was met de recente update mijn NAT ook op strict gegaan.
De NAT TABLE kun je wissen bij status_internet.stm bij het kopje Address Translation (NAT) knopje Empty
Laatst bewerkt: 3 apr 2008