1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even wat foto's:

Vredelievend hoor........... :x
    Merendeel weet volgens mij niet eens waar ze mee bezig zijn. Droevig.... Debielen.....

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah das allemaal die achterlijke hizbud tahrir die levert ook de vlaggen enzo, en is idd een gevaarlijk groep (word dan ook in de gaten gehouden door de aivd) Waarom deze groep nog niet aangemerkt staat als organisatie met terroristisch/crimineel oogmerk is me ook een raadsel. Dit soort mensen mogen ze dus WEL zo zonder pardon het land uit gooien, hoe boeit me ook niet zoveel in dit geval.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    De foto's hierboven zijn van één organisatie, op het net circuleren er nog veel meer rond hoor. Het is dus niet alleen deze achterlijke organisatie dat zulke dingen doet. Ik snap niet dat de regering in zulke landen deze mensen niet in bedwang kan houden. Blijkbaar geldt het recht van meningsuiting alleen als het hun uitkomt! ;) Deze groep mensen denken ook alles alleen met geweld op te kunnen lossen, dit duidt dan ook weer op het feit dat ze een end achterlopen als het om normen en waarden gaat.

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze flip heeft er kaas van gegeten!
    [yt]qelW5qp4[/yt]

5. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben naar mijn mening te lang in de zon gestaan, zo agressief voor een filmpje wat 15 min duurt? en ound nieuws is want het is eigenlijk gewoon wat aanslagen die aanelkaar gemonteert zijn niet dat ik geert wilders zijn gedrag goed keur die is ook heel verkeerd bezig..

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn idd meer spinter groeperingen. Welke trouwens vaak cellen zijn van hizbud tahrir. Vrijheid van menings uiting is trouwens maar relatief in dit geval, ze worden over het algemeen gewoon geronseld om heel kwaad te doen met die bordjes. Hoeveel van die mensen hebben werkelijk toegang tot de film en zijn geheel, en laat staan dat ze in de extreme landen als iran hun eigen mening er over mogen vormen..

Tijdens een groot "congres" (bij gebrek aan een beter woord) in denemarken wist het hoofd van de Nederlandse tak te melden dat de hele regering en nederlandse bevolking het eens was met de film. Van mij part hadden ze hem direct bij terug komst mogen oppakken en aanklagen voor haat zaaien.
    Onder dit soort voorwentselen staan ze heel kwaad een paar uur te schreeuwen.

Maakt het natuurlijk niet minder erg, en ik irriteer me er net zo aan als de rest dat doet. Maar dat beantwoord de vraag waarom het gerechtvaardigd is dat er gesugereerd word dat iedere moslim in nederland (en andere landen) een potentieel gevaar is en dan maar als zo dient behandeld te worden puur en alleen omdat ze moslim zijn niet ?.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    De goede moeten lijden onder de slechte, hetzelfde geldt op dit moment voor de Nederlandse economie waar bedrijven de dupe zijn van de film, en wij Nederlanders allemaal aangezien worden als moslim haters, of niet dan?. ;)

Want volgens jou is het dus een kleine groep die heftig op de film van Geert reageert? Wat denk je dan van de boycot van Nederlandse producten in veel Islamitische landen waar ze mee bezig zijn, komt dat niet van hogere hand? Dacht het wel... Niet dat het erg slecht is voor de export van Nederland naar zulke landen, anders hebben we natuurlijk nog altijd de subsidiekraan naar die landen die dichtgedraait kan worden.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry dat ik het zeg, maar wat een debielen zijn het toch. |:-
    Er is één persoon die een film maakt en gelijk is heel Nederland + de bevolking + de regering de lul en worden aangezien aan ongelovige honden blablabla..... Wat een kortzichtige lui zeg........
    Ik zeg alles en iedereen uit die landen terug trekken en laat ze maar opbokken die lui.....

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omg! That's it. Ik bestel geen shoarma meer! :mad:

8)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wil ze ook wel boycotten, maar shoarma afschaffen gaat te ver. ;)

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja het grappige is nog wel dat in Sumatra (bovenstaande foto's zijn gemaakt) waar wij ( o zo hypocriete Nederlanders *kuch* ) in het jaar 2004 nog miljoenen aan steungeld hebben heen gestuurd omdat wat was het ook alweer... owjah een Tsunami die 290.000 slachtoffers had gemaakt. En kijk nu onze producten worden geboycot, onze vlag word verbrand, er word met aanslagen gedreigt. Ze zijn onze warmhartigheid zeker al lang weer vergeten...

...maar o o wat zijn wij hypocriet en zo kortzichtig! :emo:

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat gebeurd idd en dat keur ik net zo min goed ik heb ook nergens gesteld dat dat een logische of goed te keuren reactie is. En van mij mag de nederlandse regering hier idd ook tegen in gaan door dreigen met het dicht draaien van de subsidie kraan.

Dat de goeden leiden onder de slechte vind ik trouwens maar een simpel argument. Om verschillende redenen.

1 - Dus omdat "wij" en Nederlandse bedrijven leiden onder deze film moet 93% van de moslims leiden onder die 7% die wel beroerd is ?

2 theoretisch gezien is het onze eigen schuld :"wij" hebben zelf voor wilders gekozen, hij is vertegenwoordiger van het volk en zijn uitspraken gebeuren dan jammer genoeg ook onder deze vlag. Men wist niet van deze film af, maar zijn standpunten waren van te voren al duidelijk.

Verder zeg ik niet dat we in alles hypocriet zijn, ik zeg alleen dat ik Wilders zijn standpunt uiting hiervan, en daarmee indirect aanhangers van dat standpunt/wilders hypocriet vind. Mag je het mee eens zijn of niet.
    Ik vind Wilders en Wilders stemmers trouwens los van dit standput behoorlijk kortzichtig. Al is het maar om het feit dat de man 0 maar dan ook 0 politieke inhoud heeft, geen oplossingen niks en alleen maar hele populistische standpunten.

Dit standput betekent ook niet dat ik automatisch die acties getoond in foto`s goedkeur. die zijn net zo hypocriet en veroordeel ik net zo hard.

Met 1 klein verschil @ kameo vooral.
    Er ooit bij stil gestaan hoe de beeld vorming daar ontstaat ? Hun media is niet zo open als dat van ons en de toegang tot objectieve nieuws voering is nihil. Hun beeldvorming is dus volkomen eenzijdig. Verder lopen in die demonstraties over het algemeen de onderlaag (qua opleiding) mee die er een vergoeding voor krijgen, het is maar de vraag in hoeverre dat de mening van die mensen is. Voor zover al de kans hebben hun eigen mening te vormen

note : dit gaat even puur over die demonstraties. niet over het achterlijke boycotten van nederlandse producten

Word het hiermee goed gekeurd ? nee. Maar is het werkelijk zo moeilijk even verder te kijken dan de neus lang is ? en alles maar voor zoete koek te slikken.

13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het ligt niet aan het geloof maar aan diegenen die het geloof tot in het extreme beleiden.

In elk geloof heb je extremistische stromingen, in nederland heb je ook mensen die hun kinderen thuis onderwijzen omdat ze niet willen dat hun kids worden blootgesteld aan internet, TV en ideeen over de schepping (Darwin vs. god)

In de bijbel staat ook dat je een vrouw mag stenigen als ze tijdens de huwelijksnacht geen maagd meer is (dan blijven er tegenwoordig heeel weinig vrouwen over :) )

Maar zoals Wilders nu een hele geloofsgroep over 1 kam scheert, dat vind ik niet kunnen!

14. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ik vind deze reactie bijna net zo kortzichtig als de acties van de vlagverbranders/boycotters whatever. Omdat er een groep is die op een ongepaste manier aan het protesteren is tegen de film moeten we actie ondernemen tegen al die landen? (ik moet er nog wel even aan toevoegen dat ik niet bepaald begrijp wat je met die laatste regel precies bedoelt).

Ik word er toch zo moe van dat mensen (of in dit geval zelfs landen) over één kam worden geschoren. Echt zielig. :emo:

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag jou, als jij politiek leider van dit land was. Zou je alle diplomatieke banden verbreken met Saudie-Arabië, Kuwait, Qatar of de VAE? Ik durf 100% zeker te beweren dat de Nederlandse belangen er te groot voor zijn. Kijk maar naar de Nederlandse bedrijven die goede business doen in VAU (dubai) en dan maar te zwijgen over de de miljarden die ze beschikken om te investeren.

Geld (olie) is gewoon een te grote rol. Note that Bush nooit in zijn speeches over Saidie-Arabie spreekt ;) Belangen mijn vriend

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Doorgaande op het islamdebat heeft Gunnar Heinson, directeur van het Europees instituut voor onderzoek volkerenmoord, een vrij interessante stelling ingenomen over het migratie- en moslimvraagstuk dat nu in veel Westerse landen speelt. Hieronder een fragment dat ik eerder vandaag hoorde op Radio 1 waarin uit wordt gelegd wat de oorzaken zijn van de problemen die moslimjongeren geven, en wat voor rol de islam volgens hem hierin speelt:

http://player.omroep.nl/?aflID=6956672

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt ,je zegt niet nee,maar ook niet ja,maar ondertussen blijf je maar standpunten bekritiseren zonder er zelf één in te nemen...
    Dat is dus géén basis voor een gezonde discutie aangezien je zo eindeloos rond de pot kan blijven draaien...

Zeer slecht geschreven,en helaas géén draad aan vast te knopen wat je met zulke commentaar hoe dan ook wil bereiken..Maar tja ,ik ga mijn best doen om het hier onbegrijpelijke te willen begrijpen...

Mwa je wil dus hiermee bedoelen dat Wilders 7% van de moslims aanvalt met zijn film en de 93% andere moslims impassant met hetzelfde fundamentalistisch sausje overgiet .Bon,de reactie van de moslims ginds is een boycot van nederlandse produkten...Mijn vraag is ,De heer wilders op zichzelf,hoeveel procent maakt hij uit als individu op een bevolking van 17.000.000 zielen ,juist ja...Een kwestie om alles in perspectief te plaatsen....

Zozo,mag ik hierbij dan aannemen dat 100% van de nederlandse bevolking voor de heer wilders gekozen heeft.Dat is mooi kerel ,in voorgaande quote nuanceer jij dat je de hele moslimbevolking niet mag veroordelen om feiten die een minderheid begaan,en nou ga jij wat Wilders en nederland betreft leuk veralgemenen met "wij".Nochtans heeft Wilders géén meerderheid ,en hangt het overgrote deel van nederland nog steeds een ander beleid aan...
    Wees maar blij dat in nederland zulks nog kan,in belgie houdt het CGKR van overheidswege uit gesticht en betaald de wacht om iedereen voor de rechtbank te slepen die kritiek durft uit te oefenen om het feit dat de hele multiculturele samenleving in belgie op één groot fiasco dreigt uit te draaien. En waar allochtonen méér rechten krijgen dan er grondwettelijk voor de autochtonen voorzien zijn,wij hebben namelijk géén organisatie zoals het CGKR die de grondwettelijke rechten en uitingen van omgekeerd racisme tegen ons verdedigen....

Dat is je goed recht, maar evengoed kan je de standpunten van een islamitisch geloof naar het westen toe nét zo hypocriet vinden aangezien hier een groot deel islamitische onderdanen wel tenvolle profiteren van onze maatschappij en alle voordelen die er voor hun aan vasthangen ,maar die wél tegelijkertijd het lef hebben om ons en onze samenleving te gaan veroordelen en die ons beschouwen als ongelovigen die dus ooit zullen moeten overheerst of gedood worden...véél respect naar ons en onze cultuur is dus bijgevolg niet aanwezig,en respect voor elkaar dient van twee zijden te komen,en dat moet je verdienen...zo simpel als wat...

Datzelfde kan je net zo goed van die imaams zeggen die hun gelovigen als het ware hersenspoelen met hun haat tegenover het westen gericht..Die schrikken er immers ook niet voor terug om de hele westerse samenleving op een hoopje te gooien en gelijk ook te veroordelen...Of het je daar nu mee eens bent of niet, dit zijn ook feiten...

Misschien is het wel een feit dat de heer Wilders zoveel stemmen haalt, duidt op een probleem wat de muticulturele samenleving betreft..Het is in mijn ogen eerder een sein dat gegeven wordt door de bevolking dat het zo niet verder kan..Dat de heer wilders in jou ogen populistisch reageert is je goed recht,maar alle politiekers reageren uiteraard populistisch aangezien stemmen zetelwinst en een vetbetaalde job garanderen...

Hehe, hier gééf je zelf toe dat het ginds getoonde fundamentalisme die door de geloofsgeindoctrineerden gewoon wordt uitgevoerd volgens hun imaams zonder dat ze erbij kunnen of willen nadenken ,en waarbij er in die hele massa méér dan waarschijnlijk niemand wéét waarover het gaat met uitzondering van hetgeen hun imaams hun hebben wijsgemaakt ter ere van hun allah...
    Waar zit dan het grootste stelletje hypocrieten mijn beste...Onder diegene die hier in europa OCMW voor de hele wereld spelen..of onder diegene die in de woestijn tussen het zand en de woestijnvlooien in een grote haat tegen het westen tentoonspreiden omdat hun imaams het zo gezegd hebben..

Edit: je beweert hier iets strafs in het vetgedrukte....,En nu maar bewijs leveren dat dit wel zo is....of anders je woorden editten aangezien jij hier probeert jouw veronderstellingen als feiten op zich door te drukken...

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  18. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    De Moslims die aan het boycotten zijn zijn niet representatief voor alle Moslims. De meerderheid heeft trouwens waarschijnlijk de film geeneens gezien maargoed. :+

Feit is dat Wilders gewoon representatief is voor de Nederlandse Bevolking (al is het niet voor de volle 100%). De terosristen daarentegen vermoorden ook gewoon Moslims en 93% keurt hun gedrag absoluut niet goed. Sterker nog, men beweerd vaak dat de teroristen geen Moslims zijn.

Dit geld dus absoluut niet voor het overgrote deel van de Moslims. :'-(

Het zijn feiten, maar van een heel bescheiden groepje. De Imams die ik ken Benadrukken juist het feit dat we (ook) de Autochtonen met respect moeten behandelen. Je besptempeld hier wederom 20% van de wereldbevolking omwille van een paar gestoorde lui. In je poging om te bewijzen dat de Moslims het westen onder één kam scheert haal jij juist in je voorbeelden de fundementalisten naar voren. Je haalt een groepje naar voren dat totaal niet representatief is voor de algehele moslim gemeenschap. Met andere woorden: jij scheert de Moslims per definitie al onder één kam. Knap hoor. |:-

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft hij dan 9 zetels in de kamer, en is hij met de PVV in de peilingen gezakt nadat Fitna uitkwam?

20. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PVV is in zetels gestegen, te weten met 1 hele zetel.

Nou zijn er natuurlijk verschillende onderzoeken maar goed;) PVV is pas gezakt door het praatje van Verdonk van eergisteren ofzo.

Deel Deze Pagina