Klopt ,je zegt niet nee,maar ook niet ja,maar ondertussen blijf je maar standpunten bekritiseren zonder er zelf één in te nemen...
Dat is dus géén basis voor een gezonde discutie aangezien je zo eindeloos rond de pot kan blijven draaien...
Zeer slecht geschreven,en helaas géén draad aan vast te knopen wat je met zulke commentaar hoe dan ook wil bereiken..Maar tja ,ik ga mijn best doen om het hier onbegrijpelijke te willen begrijpen...
Mwa je wil dus hiermee bedoelen dat Wilders 7% van de moslims aanvalt met zijn film en de 93% andere moslims impassant met hetzelfde fundamentalistisch sausje overgiet .Bon,de reactie van de moslims ginds is een boycot van nederlandse produkten...Mijn vraag is ,De heer wilders op zichzelf,hoeveel procent maakt hij uit als individu op een bevolking van 17.000.000 zielen ,juist ja...Een kwestie om alles in perspectief te plaatsen....
Zozo,mag ik hierbij dan aannemen dat 100% van de nederlandse bevolking voor de heer wilders gekozen heeft.Dat is mooi kerel ,in voorgaande quote nuanceer jij dat je de hele moslimbevolking niet mag veroordelen om feiten die een minderheid begaan,en nou ga jij wat Wilders en nederland betreft leuk veralgemenen met "wij".Nochtans heeft Wilders géén meerderheid ,en hangt het overgrote deel van nederland nog steeds een ander beleid aan...
Wees maar blij dat in nederland zulks nog kan,in belgie houdt het CGKR van overheidswege uit gesticht en betaald de wacht om iedereen voor de rechtbank te slepen die kritiek durft uit te oefenen om het feit dat de hele multiculturele samenleving in belgie op één groot fiasco dreigt uit te draaien. En waar allochtonen méér rechten krijgen dan er grondwettelijk voor de autochtonen voorzien zijn,wij hebben namelijk géén organisatie zoals het CGKR die de grondwettelijke rechten en uitingen van omgekeerd racisme tegen ons verdedigen....
Dat is je goed recht, maar evengoed kan je de standpunten van een islamitisch geloof naar het westen toe nét zo hypocriet vinden aangezien hier een groot deel islamitische onderdanen wel tenvolle profiteren van onze maatschappij en alle voordelen die er voor hun aan vasthangen ,maar die wél tegelijkertijd het lef hebben om ons en onze samenleving te gaan veroordelen en die ons beschouwen als ongelovigen die dus ooit zullen moeten overheerst of gedood worden...véél respect naar ons en onze cultuur is dus bijgevolg niet aanwezig,en respect voor elkaar dient van twee zijden te komen,en dat moet je verdienen...zo simpel als wat...
Datzelfde kan je net zo goed van die imaams zeggen die hun gelovigen als het ware hersenspoelen met hun haat tegenover het westen gericht..Die schrikken er immers ook niet voor terug om de hele westerse samenleving op een hoopje te gooien en gelijk ook te veroordelen...Of het je daar nu mee eens bent of niet, dit zijn ook feiten...
Misschien is het wel een feit dat de heer Wilders zoveel stemmen haalt, duidt op een probleem wat de muticulturele samenleving betreft..Het is in mijn ogen eerder een sein dat gegeven wordt door de bevolking dat het zo niet verder kan..Dat de heer wilders in jou ogen populistisch reageert is je goed recht,maar alle politiekers reageren uiteraard populistisch aangezien stemmen zetelwinst en een vetbetaalde job garanderen...
Hehe, hier gééf je zelf toe dat het ginds getoonde fundamentalisme die door de geloofsgeindoctrineerden gewoon wordt uitgevoerd volgens hun imaams zonder dat ze erbij kunnen of willen nadenken ,en waarbij er in die hele massa méér dan waarschijnlijk niemand wéét waarover het gaat met uitzondering van hetgeen hun imaams hun hebben wijsgemaakt ter ere van hun allah...
Waar zit dan het grootste stelletje hypocrieten mijn beste...Onder diegene die hier in europa OCMW voor de hele wereld spelen..of onder diegene die in de woestijn tussen het zand en de woestijnvlooien in een grote haat tegen het westen tentoonspreiden omdat hun imaams het zo gezegd hebben..
Edit: je beweert hier iets strafs in het vetgedrukte....,En nu maar bewijs leveren dat dit wel zo is....of anders je woorden editten aangezien jij hier probeert jouw veronderstellingen als feiten op zich door te drukken...
Laatst bewerkt: 5 apr 2008