Correctie. Pronator Teres zit dus in je onderam. My mistake.
Als het goed is bedoelde je die. Is nog van begin Februari. Je mag er nu wat meer schouder en traps en iets betere borst aan toe voegen haha. Oh en 4% minder vet waardoor het nog meer definitie heeft. Maar goed het ging om de armen.
Op zich kun je moeilijk vergelijken. Me lichaam is dat van een endomorf en zit makkelijk vet/spiermassa aan. Geloof je me als ik zeg bicep oefeningen te haten? Heb er nooit zin in en doe ze niet echt. Ze worden bij mij getraind bij oefeninen als de LAT Pull Down wijde grip, T-bar/Bent over Row etc. En dan 1-2 setjes Incline DB Curl met soms wat Barble/preacher/hammer Curls van 1-2 setjes. En dan heb ik er al geen zin meer in haha. Ik ging wel door tot het punt dat het gewicht niet voorbij de 90graden wilde. Met me andere hand ging ik mezelf spotten voorbij dat punt zodat er nog 3reps gedaan konden worden.
Triceps daar en tegen vind ik weer leuk om te doen. In me split pak ik ze met bankdrukken, incline press, militairy press, tricep cable pull down. En dat 1x-2x afhankelijk hoe me schema roteerde. Soms deed ik nog overhead tricep extention. Met 2 handen 1 zware dumbell achterlangs pressen. Ik probeerde elke keer 5kg zwaarder te pakken ook al was het maar 6reps ipv 10. Bouwde het in de 2-3 training daarna wel op naar 10 om dan weer 5kg er bij te pakken. Onderin hield ik het altijd 1-2 tellen vast om de triceps te spannen en te voelen branden.
Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2008