Ik heb een tijdje geleden een TTT gedaan, die verliep niet echt naar wens. Waarbij komt dat ik al 40 lessen heb gedaan.
Ik besef natuurlijk dat dit voor een groot deel (zo niet geheel) aan mijzelf ligt. Maar ik begin een beetje te twijfelen aan mijn rijinstructrice.
Tijdens het nabespreken van mijn TTT, zegt ze ook opeens: je boekt ook veel te weinig vooruitgang.
Ik had zelf dat vermoeden natuurlijk ook wel, maar ik had wel liever gehad dat ze het eerder had gezegd. Dat ze wat meer druk op me had gelegd.
Ik denk dus dat ik een instructeur nodig heb die wat harder is voor me.
Want ik weet zelf gewoon te weinig vooruitgang te boeken, dus een instructeur met andere methoden of werkwijzen is misschien een uitkomst voor me.
Mijn vraag aan jullie is: hoe pakken de instructeurs het bij jullie aan?
- is er een relaxte sfeer in de auto, of juist een sfeer waarin je je het best kan concentreren? En wat werkte het best?
- Is er een soort schema voor je opgesteld (bijv. binnen zoveel lessen moet je dit kunnen, of dat je naar een examendatum toewerkt.) Bij mij is het nu namelijk zo dat we met de lessen begonnen waren en we keken wel waar het schip strand.
Laatst bewerkt: 16 jun 2008