Heb ik het al over gehad.
Sorry hoor, maar op internet gaan is wel even iets anders dan ontvoeringen die precies hetzelfde worden beschreven.
Door mensen die elkaar nooit hebben ontmoet door mensen die er nog nooit over hadden gehoord.
Door mensen die niet geloofden.
Ook zijn de tekeningen van de Aliens precies hetzelfde. Dat je nu zegt dat het allemaal toeval is (want daar komt het wel op neer) vind ik een beetje kort door de bocht.
Fijn , je gelooft niet in Hypnose. Ik wel, maar dat boeit nu verder ook niet.
Maar 'vergeet' je nu ook expres dat laatste zinnetje?
Dat mensen zonder hypnose ook dingen herinneren?
Niet ieder ding in de lucht is voor mij een UFO. Alleen de dingen die op een UFO lijken. En de dingen waarvan bewezen is dat het geen alledaags/natuurlijk verschijnsel is.
En natuurlijk zijn er argumenten voor en tegen.
Tegen: Het zou een model / ballon / deksel van afvalbak zijn.
Voor: Het is een UFO.
Van daaruit ga je de foto's analyseren om te kijken wat het dus is. (waar dus vaak uit blijkt dat het, zoals ik hierboven al zeg, geen alledaags object is.
Meest logische verklaring? UFO's
En dat zeg je dan niet alleen gebaseerd op 1 foto. Dat is een optelsom van gebeurtenissen van vele 10-tallen jaren. Zoals verklaringen, sightings door 100-en mensen tegelijk, films, foto's, documenten, radars.
Daardoor kun je zeggen: UFO's bestaan; dus dan is dat object op die foto (als het geen alledaags object is) ook een UFO.
En nee, UFO's zullen nooit aan draadjes hangen. Of jij moet geloven dat onze wereld 1 grote poppenshow is?
Ik niet objectief?
Ik ben degene hier die zich erin verdiept. Die hier al vele bewijzen heeft aangedragen.
Jij bent degene die zich erin weigert te verdiepen, en het allemaal zit te vergelijken met kaboutertjes en eenhoorns.
Dan zeg je wel steeds dat je het leuk vind, en dat het allemaal best mogelijk is, maar uit je reacties blijkt wel iets anders.
Ook laat ik me nergens inpalmen. Ik bekijk alles, en dan vorm ik mijn eigen mening.
En ik ben het echt niet altijd eens met alles.