mooie avond hoor, ik vond ajax mooi spelen voorin somigge combinaties deden me echt denken aan het nederlands elftal tegen france en italie, jammer dat de verdediging meer de rusland kant opging.
zo zonde, als arsenal de bal had werd er geweldig verdedigd (Anita!) maar als ajax de bal achterin had gaven ze hem weg! daaruit kwam de 2-2 en daarvoor gebeurde dat ook al bijna.
Cvitanisch speelde aardig, hij was aanwezig en had een assist maar leed verder veel balverlies
Aissati speelde heerlijk, vaak onzichtbaar maar somigge heerlijke combinaties met de vlammende Suarez.
Huntelaar had er de tweede helft weinig zin meer in.
Schilder is de enige ajacied die een redelijke corner kan nemen maar hij zal het niet winnen van emanuelson,vertonghen,vermalen komend seizoen denk ik.
Oleguer (dat spreek je toch uit als oleger? en niet als olegay wat de commentator zegt) was vrij onzichtbaar, hij liet adebayor lopen bij de 2-1 en verder heeft Anita bijna alles opgeruimd achterin.
Gabri speelde goed, sterk lef meer verdedigend dan normaal maar af en toe rukte hij op en dat was meteen dreigend.
Bruno Silva heeft mij nog steeds niet genoeg weten te overtuigen bij ajax. hij heeft geen goede voorzet onder druk wat wel heel belangerijk is.
zijn combinaties met suarez kunnen wel goed kloppen maar zijn vervolg is vaak matig. achterin liet hij weinig tot geen steken vallen maar zijn voorzetten zijn echt gewoon slecht.
Lindgren, de hele wedstrijd niet tot amper gezien. kan je dus weinig over zeggen.
Sulejmani, had 1 mooie actie met een minder goede voorzet, het is moeilijk om creatief te zijn op zo'n moment aangezien Huntelaar en Suarez er al 70 minuten op hadden zitten en het dus vrijwel alleen van Sulejmani moest komen en de combinaties van de eerste helft/begin 2de zo minder mogelijk waren.
de wissels Donald en vd Wiel heb ik weinig gezien, Donald speelde top tegen team Jaap maar heeft hier niet veel (kunnen) laten zien.
Laatst bewerkt: 9 aug 2008