1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie_

Bassie_ Guest

10 10 10 10 10 10 whahahahah

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm jij gaat wel heel erg ver volgens mij bedoel je de Uefa Cup en de Supercup

Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je reageert nu op een ketting van sarcastische reacties hè. Weet niet of je het doorhebt (en of Nitram de sarcastische lading daarvoor in de gaten had).

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, en ik denk dat Alpine het ook sarcastisch bedoelde. Dat hoop ik teminste.

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    whahaha, ik schakelde in rond de 66e minuut. 2-0 voor ajax. En ik nog denken... het zal toch niet, dat ze echt weer zo goed gaan worden? En dit was (voor een keer) niet eens negatief gedacht, ik was oprecht onder de indruk van de stand. Maar toen zag ik de verdediging weer twee keer slap verdedigen. Derde doelpunt was gewoon een mooie aanval.
    Maar is nu wel weer een meer realistische stand.:thumbs:

6. Bassie_

Bassie_ Guest

Ach die uitslag doet er toch niet toe. Bij vlagen aardig voetbal gezien, leuke combinaties etc. Geen schande om van een arsenal te verliezen.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, eerste keer voor mij was in 2000. Was het echt helemaal uitverkocht en een sfeer als een tiet. Laatste jaren is echt niks qua sfeer. Maar ik ga er toch bijna elk jaar heen.

Wedstrijd niet gezien. Had pokeravondje. Maarja hecht er niet zo'n waarde aan. Net de goals van Ajax gezien en die lagen er lekker in:cool:

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    /Dubbel

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb toch een prima gevoel overgehouden aan deze pot. Eerste helft was goed. Tweede helft ook paar aardige dingen gezien. Maar toen Arsenal aan ging zetten werd het toch wel erg lastig, zeker omdat de linies onderling enorme gaten lieten vallen.

Verdediging was in die periode ook niet best, maar dat is niet verwonderlijk als alleen Silva bekend is met de ploeg. Oleguer net nieuw, Anita piepjong (speelde wel uitstekend) en gewisseld voor de net fitte Van Der Wiel, en Schilder linksback die ook niet op z'n favoriete positie speelde.

Er komt waarschijnlijk nog een verdediger bij en er komt nog wat terug van de OS. Dan wordt het een stukje degelijker achterin. En het niveau Arsenal is wel wat anders dan de Eredivisie.

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah ondanks de nederlaag heb ik toch een ok ajax gezien. Met name anita stond sterk te spelen. Al met al een goeie wedstrijd, en ondanks het verlies kijk ik er toch met een positief gevoel naar terug. Zelfde gevoel als Nerazurri eigenlijk

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Ajax-Arsenal. Was wel een leuke wedstrijd. :) Vooral de eerste helft dan, toen Ajax 2-0 voorstond. Verdedigend zag het er toen goed uit. Tweede helft daarentegen deed me weer erg denken aan vorig seizoen, die makkelijke tegengoals.. maar goed, Arsenal was een gewoon een maatje te groot.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wat een goal van Suarez _O_

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    mooie avond hoor, ik vond ajax mooi spelen voorin:D somigge combinaties deden me echt denken aan het nederlands elftal tegen france en italie, jammer dat de verdediging meer de rusland kant opging.

zo zonde, als arsenal de bal had werd er geweldig verdedigd (Anita!) maar als ajax de bal achterin had gaven ze hem weg! daaruit kwam de 2-2 en daarvoor gebeurde dat ook al bijna.

Cvitanisch speelde aardig, hij was aanwezig en had een assist maar leed verder veel balverlies

Aissati speelde heerlijk, vaak onzichtbaar maar somigge heerlijke combinaties met de vlammende Suarez.

Huntelaar had er de tweede helft weinig zin meer in.

Schilder is de enige ajacied die een redelijke corner kan nemen maar hij zal het niet winnen van emanuelson,vertonghen,vermalen komend seizoen denk ik.

Oleguer (dat spreek je toch uit als oleger? en niet als olegay wat de commentator zegt:confused:) was vrij onzichtbaar, hij liet adebayor lopen bij de 2-1 en verder heeft Anita bijna alles opgeruimd achterin.

Gabri speelde goed, sterk lef meer verdedigend dan normaal maar af en toe rukte hij op en dat was meteen dreigend.

Bruno Silva heeft mij nog steeds niet genoeg weten te overtuigen bij ajax. hij heeft geen goede voorzet onder druk wat wel heel belangerijk is.
    zijn combinaties met suarez kunnen wel goed kloppen maar zijn vervolg is vaak matig. achterin liet hij weinig tot geen steken vallen maar zijn voorzetten zijn echt gewoon slecht.

Lindgren, de hele wedstrijd niet tot amper gezien. kan je dus weinig over zeggen.

Sulejmani, had 1 mooie actie met een minder goede voorzet, het is moeilijk om creatief te zijn op zo'n moment aangezien Huntelaar en Suarez er al 70 minuten op hadden zitten en het dus vrijwel alleen van Sulejmani moest komen en de combinaties van de eerste helft/begin 2de zo minder mogelijk waren.

de wissels Donald en vd Wiel heb ik weinig gezien, Donald speelde top tegen team Jaap maar heeft hier niet veel (kunnen) laten zien.

Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je sarcastisch was, dat was ik ook. En als je Ajax beter vond dan Feyenoord dan mag dat. Ajax was redelijk goed, maar zo indrukwekkend was het nou ook weer niet. Maar zoals ik al zei, oefenwedstrijden zeggen weinig.

15. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond gisteren ajax ook niet echt overtuigend. Ze begonnen heel goed, maar zakten behoorlijk weg.
    Verder waren het fantastiche doelpunten op een moment dat Arsenal beter was.

Mijn conclusie is dat ajax een fantastische voorhoede heeft, maar dat als je niet aanvalt er weinig aan hebt.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als olegay. Heeft Oleguer zelf gezegd bij de Open Dag ;) Ik vond die omroeper(Wim Bohnen ofzo) echt een drama. "Nu een wissel aan de kant van Ajax: Robin van Persie!" of "Win kaartjes voor Liverpool-Ajax in december!" en toen moesten we ons ook nog laten horen voor Arouna Koné. Dát spande nog wel de kroon :+

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    bedoel je de commentator? die zei iig dat Fabregas de wereldkampioen was..
    iig arsenal weer meester:D

als het zo blijft hebben ze 10 punten en moet ajax met 5 doelpunten winnen8)

Everton - PSV 0-1. ze maken toch weer indruk hoor. Amrabat was de doelpuntenmaker.
    het is nu rust (sport 1)

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Sevilla mag nou wel gaan scoren. Houden wij ook nog een kans op de toernooiwinst :)

19. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke wedstrijd met veel voetballend vermogen.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah maar voor Sevilla zie ik het somber in, schande dat ze het niet afronden

edit:// laat maar 1-1

maar toch, alleen Navas is echt goed, de spitsen doen niets met de kansen of het balbezit. ze maken de foute beslissingen terwijl ze 1 op 1 veel beter zijn dan de jonkies van arsenaal

Laatst bewerkt: 9 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina