Inderdaad nog de zeilen 470-klasse, maar ook in de Yngling klasse liggen er Nederlanders goed (plelk twee), met een overbrugbare afstand. In de Tornado klasse (die nog moet komen) zijn er goede kansen op een gouden medaille.
Verder kan Rutger Smith met kogelstoten wellicht een (gouden) medaille pakken, al zet ik nog in op brons. Hij moet overigens morgen.
Teun Mulder is op de baan ook erg sterk.
Van der Geest zie ik geen plak halen. Begint tegen de wereldkampioen morgen, head-to-head is momenteel 9-2 in zijn nadeel helaas. Hij kan dus beter héél veel Conimex eten om wat kans te maken. Wat dat betreft geef ik Carola Uilenhoed morgen meer kans.
Veldhuis geef ik op de 50m vrij meer kans dan morgenochtendvroeg (05.01) op de 100m vrij. Wordt weer opstaan trouwens.
Anky gaat individueel zeker zilver pakken, het landenteam weet binnen nu en een half uur trouwens ook of het zilver of goud wordt. Duitsland moet 72.918 halen voor goud, alles daaronder is goud voor Nederland. Waarschijnlijk haalt die Duitse dat wel, dus wordt het dan zilver.
En Van Eupen/Van der Kolk inderdaad bij het roeien.
Hou je inderdaad de hockeymannen/vrouwen over, is het hopen dat Theo Bos/Marianne Vos zijn/haar vorm hervind en dat Nederland de teamsprint wint.
Misschien kunnen Slippens/Stam ook wat op de baan, maar van hun vorm/kansen ben ik niet helemaal op de hoogte.
En je weet maar nooit of de voetballers stunten tegen Argentinië. Kans is niet bijster groot. Zelfde kun je zeggen over de waterpolovrouwen.
Dat zijn ongeveer nog onze resterende medaillekansen. Of ik moet ook wat vergeten.
/edit: Het is dus ook zilver geworden.
1 - 2 - 4 nu. Dat vind ik tegenvallend, al moeten de echte toppers nog komen.
Laatst bewerkt: 14 aug 2008