Oke conclusie na je verhaal, je bent iemand die zich laat gek maken en perse mee wilt doen met de groep. Maakt mij geen hol uit, ik zeg alleen net zoals Pimmy doe het rustig aan. Ga niet gelijk je splinternieuwe brommer vergallen door er 80cc en dat soort onzin onder te gooien. Het is een manier van transporteren geen racemotor welke op het circuit thuishoort. Wil je racen doe dat op het circuit, dan breng je geen anderen in gevaar. Overschatten van je stuurcapaciteiten is standaard rond een jaar of 16. Face it, je hebt 0.1 verkeerservaring. Een ongeluk hoeft niet altijd van jou kant te komen maar kan ook gebeuren door een andere bestuurder. En het is een kwestie van ervaring om daar goed op te kunnen reageren, snelheden van 110 maken je alleen maar kwetsbaarder. Bovendien doet het je brommer ook geen goed.
Je moet doen waar jij zelf een goed gevoel bij hebt. Gezien je nog steeds niet overtuigd ben dat een TZR jouw brommer is zou ik voor de Aerox gaan. Volgens mij wil je dat zelf liever alleen vind je de TZR toch ook wel erg gaaf... Succes met je keuze.
Laatst bewerkt: 15 aug 2008