Ja ik weet het... Ik studeer dat gedoe. Van Aristoteles ben ik nu af... Grotendeels dan. Hij was wel een erg slimme man als je door de stof weet te bijten. Nu is het niet zo dat je Aristoteles echte meerdere keren moet lezen. Het gaat alleen ontiegelijk langzaam omdat je juist veel zinnen of alinea's over moet kijken om het goed the snappen.
Het is niet zo dat ik het niet snap wat Nietzsche allemaal brabbelt, maar om het echt op me in te dringen is toch op zijn minst nog een leesbeurt nodig. De genealogie van de moraal is juist nog best een toegankelijk boek. Heraclitus hebben we nauwelijks behandelt, maar z'n logos is wel bij me bekend. Dat kan ik echter niet direct koppelen met het genoemde boek van Nietzsche. Ook is er denk ik niet heel veel bekend over het werk van Heraclitus. Verlicht mij over het verband tussen Nietzsche en Heraclitus als je wilt
Laatst trouwens "Can't Stop, Won't Stop: A History of the Hip-Hop Generation" van Jeff Cheng gelezen. Geweldig geschreven boek over de volledige geschiedenis van de Hip-Hop cultuur. Straks ga ik maar "Total Chaos: The Art and Aesthetics of Hip-Hop" lezen van dezelfe auteur.
Laatst bewerkt: 19 aug 2008