Ik vond de eerste match niet zo heel geweldig. Hoewel MVP wel zwaar geniaal bezig was. Ik begin steeds meer en meer van die gast te houden. Laatst ook in Smackdown, dan geeft die zo Kahli een smack in zijn gezicht, echt zwaar briljant.
De Diva's match was wel oke. Ik ben opzich ook wel benieuwd naar de beginnende verhaallijn omtrent Maria en Michelle McCool.
De match tussen Team Batista en Team Orton vond ik erg gaaf en Orton heeft weer op een lekkere oneerlijke manier gewonnen.
The Undertaker vs Big show vond ik ook wel tof. Het was natuurlijk wel te verwachten dat The Undertaker zou winnen en gelukkig heeft hij dat ook gedaan. Hopelijk blijft The Big Show nu eventjes een tijdje uit zicht of komt er een andere verhaallijn want The Undertaker vs The Big Show heb ik nu opzich wel weer gehad. Hoewel een Hell In A Cell Match tussen beide niet verkeerd zou zijn.
HHH vs Koslov vond ik behoorlijk saai. Ik ben dan ook totaal geen fan van Koslov, die gast mist echt uitstraling etc. Ik vond het wel zwaar briljant dat Edge ineens op kwam dagen en uiteraard de titel veroverde. Vanaf het moment dat Edge op kwam dagen werd de match stukken intressanter. Echt 1 van de beste momenten van de laatste tijd. Hij moet trouwens wel ff zijn jezus baard scheren want die ziet er niet uit. Ik had eigenlijk verwacht dat HHH zijn titel gewoon nog zou houden. Het was iig zeker voor mij dat Koslov de titel niet zou winnen want ze gaan geen "entertainer" champ maken die niet kan "entertainen" en totaal geen uitstraling/charisma heeft. Die klap die Jeff op zijn hoofd zou hebben gehad is volgens mij harstikke nep en hoorde gewoon bij de verhaallijn. Wat ik me wel afvraag is waarom Edge en Vicky elkaar omhelsde want de laatste keer dat ik ze samen zag hadden ze nog een grote hekel aan elkaar toch?
Het main event vond ik vrij teleurstellend, John Cena was de laatste tijd zo ongelovelijk veel gehypt dat het zo goed als zeker was dat hij champ zou worden. Dat is die ook en dat vind ik prima want Cena vind ik altijd wel tof. Ik vond hem in deze match alleen erg onwennig overkomen. Hij miste zijn "attitude" etc, maarja hij is er een tijdje uitgeweest dus het is allemaal weer ff inkomen.
Ik vind het iig wel erg gaaf dat Orton, Edge en Cena weer terug zijn. Dat belooft nog wat voor in de toekomst
.
Ah dat gedoe om Jeff Hardy is harstikke verzonnen:
http://www.wrestlinginc.com/news/2008/1123/john_cena_368916.shtml