1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik ga vanavond naar WWE toe :D
     
  2. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ga morgen naar Luxemburg naar WWE. Eigenlijk komt het me totaal niet uit, maar sinds ik in Toronto geweest ben en er te laat achterkwam dat Unforgiven die avond was, MOET ik gewoon een keer naar een liveshow geweest zijn.

    Smackdown/ECW in Luxemburg City. Wat wil een mens nog meer?
     
  3. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    :D laat hier foto's zien aub

    ik was te laat, zag de berichten pas toen het was uitverkocht, en sowieso weet ik niet of ik was heengegaan, vind het aardig ver
     
  4. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Zal hier nog maar even een kort verhaaltje van het WWE avontuur typen, aangezien mijn vriendin er niks over wil horen, hehe.

    Zaterdag reed ik met 2 vrienden naar Luxemburg om naar de Smackdown/ECW show te kijken van de Surivor Series Tour.

    Het eerste was opviel, was de gigantische rij voor de evenementshal die er stond. Het zou om 8 uur beginnen en ruim voor half 7 waren de meeste bezoekers er al. Veel jongere kinden (van 5-12) met ouders, redelijk wat oudere mensen (30+) en nog een stel daartussen in. 80% mannen, maar toch ook redelijk wat vrouwen. Geen knappe, dat viel dan ook weer op. Amper Nederlandse kentekens trouwens.

    Stipt (op de seconde af) om 7 uur gingen de deuren open en konden we naar binnen. Zaal was vrij groot. Ik schat dat er een paar duizend man was, maar ik ben een slechte schatter. Het zat vrijwel volledig vol.

    Opnieuw om stipt 8 uur gingen de lichten uit en begon die gast van SD met zijn welkomswoord. Eerste match was voor tag team titles: Carlito & broer vs Miz & Morrison.
    Publiek was helemaal gek voor Carlito. Hij stond er zelf van te kijken, geloof ik. Match was niet heel bijzonder. Paar hurricarrana's, paar hot tags en een afgeleide scheids gevolgd door een backstabber en headbutt van turnbuckle voor de pin. Het publiek bleef na de wedstrijd maar Carlito! Carlito! Carlito! roepen zodat hij zich geroepen voelde om nog terug te komen naar de ring om wat te poseren. Ik betwijfel of men echt zo gek is van Carlito, maar puur omdat hij de eerste face van de avond was, kreeg hij massive props.

    Tweede wedstrijd was een squash match: Great Kahli vs Jack Bradder ofzo. Weinig bijzonders, was ook snel voorbij, maar tering, wat is die Kahli groot. Paar chops gevolgd door Chokeslam.

    Daarna een Diva's match: Maryse & Natalya vs McCool & Maria. Tja.. ik skip die shit normaal, want word er niet echt wild van. Dat ging hier niet, dus moesten we het maar kijken. Maryse had nogal dubbele reactie: veel 'boooooo' van de kinderen, maar alle mannen zaten te fluiten. Ik moet toegeven: irl is die Maryse op een ordinaire manier, toch wel bijzonder lekker. McCool won met haar gare finisher.

    Vierde wedstrijd was voor mij het hoogtepunt van de avond: US title werd verdedigd door Shelton tegen The Kendrick en R-Truth. We hadden ons al verheugd op zijn entrance en werden niet teleurgesteld. Hij kwam niet uit het publiek, maar het was toch weer heerlijk fout. Ik ben ooit bij een 50 cent concert geweest (toen het nog cool was: net na de release van GRODT) en daar werd toen massaal "G-unit" meegeroepen, maar dat viel in het niets bij de "What's up!" die R-Truth uit het publiek kreeg. Echt geniaal.

    Match was aardig. Na die (indrukwekkende) helikoptersprong van R-Truth pinde Benjamin The Kendrick en behield zo zijn titel.

    De vijfde match was comedy match van Finlay met die dwerg tegen ene Swagger. Saaie en slome match, waarin die gast bang was voor die dwerg. Heel flauw, maar de kinderen moesten lachen en daar was het ook voor bedoeld. Na de match (Shillelagh, tadpole splash, pin) tilde Finlay wat kinderen de ring in en liet ze rondjes lopen en springen. Ze deden het gewillig. Die dwerg deed mee natuurlijk.

    Laatste match voor de pauze was MVP & Mark Henry vs Hardyz. Mark Henry begin ik wel te mogen: hij sellt alles zonder zwak over te komen, speelt goed met het publiek en vermaakt zich wel in de ring. MVP is altijd ballin' (helaas geen promo) en de Hardyz zorgden ervoor dat het publiek weer opleefde na de vorige match. Toen hun (oude) muziek eenmaal begon te spelen, werden ze gek.

    Hoop gedoe rond een t-shirt van matt. Jeff zag eruit alsof er net 3 vrachtwagens over hem heengereden waren en zo bewoog hij ook. De twist of fate --> swanton was aardig, maar de swanton zelf was belabberd. Volgens mij zat Jeff er flink doorheen.

    Daarna was een kleine pauze. Mijn vrienden gingen drinken halen en naar de wc, maar na slechts 10 minuten werd de show alweer hervat. Kung Funaki tegen Eziqual (die grote neger die bij The Kendrick loopt). De eerste en enige heel van de avond die een wedstrijd won. Niks om over naar huis te schrijven, behalve een eeuwige torture rack en een indrukwekkende stalling suplex.

    De match daarna werd spectaculairder toen Kozlov het opnam voor de titel tegen HHH. Die laatste won via DQ, maar vooral de entrance is indrukwekkend in het echt. Overigens is die Kozlov echt een beer van een vent. Hij maakte fysiek verreweg de meeste indruk.

    Main event was no-DQ match van Taker tegen Big Show. De volledige opname van Taker zijn entrance duurt bijna 4 minuten. Teringlang doet die gast erover om binnen te komen. Daarentegen is hij wel verdomde snel voor zo'n grote vent. Taker won via Devil's Triangle. Hij deed ook verreweg de meeste moeite voor het Luxemburgs publiek.

    Daarna nog een uur erover gedaan om van de parkeerplaats af te komen. Je kan niet alles hebben...

    Al met al een hele ervaring. Ben blij dat we het gedaan hebben. Sowieso was de hele trip top. Aanrader!

    Foto's/filmpjes komen hopelijk nog.
     
  5. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt erg gaaf allemaal. Lijkt me erg vet om al die worstelaars ("entertainers" tegenwoordig volgens Vince :p) in het echt te zien. Dan zien ze er toch allemaal net wat anders uit dan op TV. Ik ga later zeker weten een keer naar zo een show. Hoe veel was je eigenlijk voor een kaartje kwijt?
     
  6. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben dit jaar helaas niet geweest. Vorig jaar echter wel en volgend jaar ben ik ook zeker weer van de partij. Maar een kaartje koste volgens mij tussen de 60 en 70€. ;)
     
  7. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    moet toch maar eens heen gaan denk, leuk om te lezen ruben!

    ik ga nu de PM opstellen voor survivor series.
     
  8. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    wohoo suvivor series begint :9
     
  9. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Survivor Series is net afgelopen en ik vond het wel vermakelijk. Niet geweldig maar wel vermakelijk. Ik zet hieronder maar een klein verslagje neer want ik ben moe. :+

    Dus niet lezen als je de uitslagen niet wilt weten!


    De PVV begint met Team HBK tegen Team JBL. Team HBK wint dankzij HBK die John Morrison verslaat.

    Daarop volgt de Diva match. Voor Raw blijft als enige over Beth Phoenix en zij neemt het op tegen de laatst overgebleven diva van Smackdown Maryse. Beth Phoenix verslaat Maryse met de Glamslam(dacht ik).

    Daarna kwam de Casket Match tussen de Undertaker en de Big Show. Zoals vele wel zullen verwachten wint The Undertaker de match.

    Daarna was het de beurt aan Team Batista om het op te nemen tegen Team Orton. Batista bleef als enigste over tegen 4 leden van team Orton. Batista verslaat Shelton Benjamin en Mark Henry binnen enkele seconden en dan komt Rhodes. Batista doet een batista bomb maar hij heeft niet gezien dat Orton zichzelf heeft getagd. Batista doet zijn finisher en pint Rhodes en vraagt zich af waarom de ref niet count. Orton ligt al achter hem op de loer om hem een RKO te geven en Team Orton wint de match.

    Dan is het de beurt aan HHH om zijn WWE Champion te behouden. Helaas is Jeff Hardy gisternacht geslagen met een stomp voorwerp in zijn nek en hij is naar het ziekenhuis vervoert waar hij ondertussen alweer ontslagen was maar hij zal vanavond dus niet meedoen (dit is volgens mij niet echt gebeurt maar dit hoort in de verhaallijn) Het word dus Kozlov tegen HHH. Nadat HHH een Pedigree(?) uitvoert op Kozlov komt Vicky ineens aangelopen met een announcement.. Zoals belooft word het toch een Tripple Threat. En ja hoor ik verwachte het al, de Ultimate Opportunist is back! Edge komt de ring in waar HHH en Kozlov uitgeput liggen. Edge maakt zich klaar voor een Spear. Maar dan opeens komt Jeff Hardy de ramp afgerend. Hij vecht wat met Edge en pakt dan een steel chair. Hij slaat HHH en Kozlov met de chair en wil daarna ook Edge aanpakken. Maar die is hem te slim af met een spear. Waardoor Hardy op de grond ligt en Edge HHH kan pinnen. We hebben dus een nieuwe WWE Champion!

    De laaste match van de avond is.. wie verwachtte het niet Jericho Vs Cena voor de World Heavyweight Championship. Cena zit in het begin niet lekker in de match omdat hij zich teveel zorgen maakt over zijn nek injury. Later komt hij wel in de match en verslaat Jericho met een FU dus Cena is de nieuwe World Heavyweight Champion!

    Wat grappig was, was dat toen Edge de WWE Champion werd de announcer zei: And the new World Heavyweight Champion EDGE!! Terwijl hij dus de WWE Champion werd :+
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed nieuws
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige ppv _O_
     
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel gave PPV.
    Ik vond de eerste match niet zo heel geweldig. Hoewel MVP wel zwaar geniaal bezig was. Ik begin steeds meer en meer van die gast te houden. Laatst ook in Smackdown, dan geeft die zo Kahli een smack in zijn gezicht, echt zwaar briljant.

    De Diva's match was wel oke. Ik ben opzich ook wel benieuwd naar de beginnende verhaallijn omtrent Maria en Michelle McCool.

    De match tussen Team Batista en Team Orton vond ik erg gaaf en Orton heeft weer op een lekkere oneerlijke manier gewonnen.

    The Undertaker vs Big show vond ik ook wel tof. Het was natuurlijk wel te verwachten dat The Undertaker zou winnen en gelukkig heeft hij dat ook gedaan. Hopelijk blijft The Big Show nu eventjes een tijdje uit zicht of komt er een andere verhaallijn want The Undertaker vs The Big Show heb ik nu opzich wel weer gehad. Hoewel een Hell In A Cell Match tussen beide niet verkeerd zou zijn.

    HHH vs Koslov vond ik behoorlijk saai. Ik ben dan ook totaal geen fan van Koslov, die gast mist echt uitstraling etc. Ik vond het wel zwaar briljant dat Edge ineens op kwam dagen en uiteraard de titel veroverde. Vanaf het moment dat Edge op kwam dagen werd de match stukken intressanter. Echt 1 van de beste momenten van de laatste tijd. Hij moet trouwens wel ff zijn jezus baard scheren want die ziet er niet uit. Ik had eigenlijk verwacht dat HHH zijn titel gewoon nog zou houden. Het was iig zeker voor mij dat Koslov de titel niet zou winnen want ze gaan geen "entertainer" champ maken die niet kan "entertainen" en totaal geen uitstraling/charisma heeft. Die klap die Jeff op zijn hoofd zou hebben gehad is volgens mij harstikke nep en hoorde gewoon bij de verhaallijn. Wat ik me wel afvraag is waarom Edge en Vicky elkaar omhelsde want de laatste keer dat ik ze samen zag hadden ze nog een grote hekel aan elkaar toch?

    Het main event vond ik vrij teleurstellend, John Cena was de laatste tijd zo ongelovelijk veel gehypt dat het zo goed als zeker was dat hij champ zou worden. Dat is die ook en dat vind ik prima want Cena vind ik altijd wel tof. Ik vond hem in deze match alleen erg onwennig overkomen. Hij miste zijn "attitude" etc, maarja hij is er een tijdje uitgeweest dus het is allemaal weer ff inkomen.

    Ik vind het iig wel erg gaaf dat Orton, Edge en Cena weer terug zijn. Dat belooft nog wat voor in de toekomst:).

    Ah dat gedoe om Jeff Hardy is harstikke verzonnen:
    http://www.wrestlinginc.com/news/2008/1123/john_cena_368916.shtml

    Ah crap, Evan Bourne voor 4 maanden uitgeschakeld:
    http://wrestlinginc.com/news/2008/1124/369063.shtml
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  13. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Officiële Survivor Series resultaten
    Y2J (c) vs. John Cena = John Cena by pinfall = 3 pnt
    Triple H (c) vs. Vladimir Kozlov vs. Jeff Hardy = Edge by pinfall = 3 pnt
    Team Batista vs. Team Orton = Team Orton by pinfall = 3 pnt
    Team HBK vs. Team JBL = Team HBK by pinfall = 3 pnt
    Undertaker vs. Big Show = Undertaker = 3 pnt
    Team Raw vs. Team Smackdown = Team Raw = 2 pnt
    Openingsmatch = Team HBK vs. Team JBL = 1 pnt
    Laatste over bij Team Batista vs. Team Orton = Randy Orton of Cody Rhodes = 1 pnt
    Laatste over bij Team HBK vs. Team JBL = HBK, Rey Mysterio of The Great Khali = 1 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team Batista vs. Team Orton = William Regal = 1 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team HBK vs. Team JBL = JTG = 1 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 22 pnt


    Survivor Series Match: Veteraan & Newbie vs. Veteraan & Newbie
    Ruben III & DonSniffer vs. Wessiej & Hulk Hogan


    Ruben III’s voorspellingen
    Y2J (c) vs. John Cena = Y2J by submission = 0 pnt
    Triple H (c) vs. Vladimir Kozlov vs. Jeff Hardy = Jeff Hardy by pinfall = 0 pnt
    Team Batista vs. Team Orton = Team Orton by pinfall = 3 pnt
    Team HBK vs. Team JBL = Team HBK by pinfall = 3 pnt
    Undertaker vs. Big Show = Undertaker = 3 pnt
    Team Raw vs. Team Smackdown = Team Raw = 2 pnt
    Openingsmatch = Team HBK vs. Team JBL = 1 pnt
    Laatste over bij Team Batista vs. Team Orton = Randy Orton = 1 pnt
    Laatste over bij Team HBK vs. Team JBL = Rey Mysterio = 1 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team Batista vs. Team Orton = Cody Rhodes = 0 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team HBK vs. Team JBL = JTG = 1 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 15 pnt

    DonSniffer's voorspellingen
    Y2J (c) vs. John Cena = John Cena by pinfall = 3 pnt
    Triple H (c) vs. Vladimir Kozlov vs. Jeff Hardy = Triple H by pinfall = 0 pnt
    Team Batista vs. Team Orton = Team Batista by DQ = 0 pnt
    Team HBK vs. Team JBL = Team HBK by pinfall = 3 pnt
    Undertaker vs. Big Show = Undertaker = 3 pnt
    Team Raw vs. Team Smackdown = Team Smackdown = 0 pnt
    Openingsmatch = Team HBK vs. Team JBL = 1 pnt
    Laatste over bij Team Batista vs. Team Orton = Batista = 0 pnt
    Laatste over bij Team HBK vs. Team JBL = HBK = 1 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team Batista vs. Team Orton = Cody Rhodes = 0 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team HBK vs. Team JBL = The Miz = 0 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 11 pnt

    Samen hebben Ruben III & DonSniffer dus 26 pnt

    Wessiej's voorspellingen
    Y2J (c) vs. John Cena = Y2J by pinfall = 0 pnt
    Triple H (c) vs. Vladimir Kozlov vs. Jeff Hardy = Triple H by pinfall = 0 pnt
    Team Batista vs. Team Orton = Team Batista by pinfall = 0 pnt
    Team HBK vs. Team JBL = Team JBL by pinfall = 0 pnt
    Undertaker vs. Big Show = Undertaker = 3 pnt
    Team Raw vs. Team Smackdown = Team Raw = 2 pnt
    Openingsmatch = Team HBK vs. Team JBL = 1 pnt
    Laatste over bij Team Batista vs. Team Orton = Batista = 0 pnt
    Laatste over bij Team HBK vs. Team JBL = JBL = 0 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team Batista vs. Team Orton = Cody Rhodes = 0 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team HBK vs. Team JBL = JTG = 1 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 7 pnt

    Hulk Hogan’s voorspellingen
    Hulk Hogan heeft geen voorspellingen verstuurd, hierdoor krijgt hij 0,25 * het aantal punten van Xbox3604life. Als Hulk Hogan volgende PPV weer geen voorspellingen stuurt wordt hij gereleased.

    Totaal aantal punten = 14 pnt * 0,25 = 3,5 pnt

    Samen hebben Wessiej & Hulk Hogan dus 10,5 pnt

    Winners of the match... Ruben III & DonSniffer!


    XBWWE Championship Match
    Xbox3604life (c) vs. Cfreak24


    Xbox3604life's voorspellingen
    Y2J (c) vs. John Cena = Y2J by pinfall = 0 pnt
    Triple H (c) vs. Vladimir Kozlov vs. Jeff Hardy = Triple H by pinfall = 0 pnt
    Team Batista vs. Team Orton = Team Orton by pinfall = 3 pnt
    Team HBK vs. Team JBL = Team HBK by pinfall = 3 pnt
    Undertaker vs. Big Show = Undertaker = 3 pnt
    Team Raw vs. Team Smackdown = Team Raw = 2 pnt
    Openingsmatch = Team HBK vs. Team JBL = 1 pnt
    Laatste over bij Team Batista vs. Team Orton = Randy Orton = 1 pnt
    Laatste over bij Team HBK vs. Team JBL = Rey Mysterio = 1 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team Batista vs. Team Orton = Cody Rhodes = 0 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team HBK vs. Team JBL = The Miz = 0 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 14 pnt

    Cfreak24's voorspellingen
    Y2J (c) vs. John Cena = John Cena by pinfall = 3 pnt
    Triple H (c) vs. Vladimir Kozlov vs. Jeff Hardy = Triple H by pinfall = 0 pnt
    Team Batista vs. Team Orton = Team Batista by pinfall = 0 pnt
    Team HBK vs. Team JBL = Team JBL by pinfall = 0 pnt
    Undertaker vs. Big Show = Undertaker = 3 pnt
    Team Raw vs. Team Smackdown = Team Raw = 2 pnt
    Openingsmatch = Team HBK vs. Team JBL = 1 pnt
    Laatste over bij Team Batista vs. Team Orton = Batista = 0 pnt
    Laatste over bij Team HBK vs. Team JBL = Kane = 0 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team Batista vs. Team Orton = Cody Rhodes = 0 pnt
    Eerst geëlimineert bij Team HBK vs. Team JBL = MVP = 0 pnt

    Totaal aantal punten te verdienen = 9 pnt

    Winner of the match and STILL your XBWWE Champion... Xbox3604life!

    [​IMG]

    PS: -Wessiej gebruikt automatisch zijn rematch clausule op de volgende PPV.
    - Ruben III & DonSniffer hebben beide een bonuspunt verdient voor de volgende PPV.

    XBWWE Wrestlers statistics
    Cfreak24: 1W - 3L, totaal 41 pnt, gemiddeld 10,3 pnt
    DonSniffer: 1W - 0L, totaal 11 pnt, gemiddeld 11 pnt
    Hoosie: 4W - 7L, totaal 119,3 pnt, gemiddeld 10,9 pnt
    Hulk Hogan: 0W - 2L, totaal 7,5 pnt, gemiddeld 3,8 pnt
    Narcosis: 0W - 1L, totaal 2,3 pnt, gemiddeld 2,3 pnt
    Ruben III: 5W - 9L, totaal 156 pnt, gemiddeld 10,8 pnt
    Tracks789: 0W - 1L, totaal 7 pnt, gemiddeld 7 pnt
    Wessiej: 7W - 7L, totaal 164 pnt, gemiddeld 11,7 pnt
    Xbox3604life: 10W - 4L, totaal 189 pnt, gemiddeld 13,5 pnt

    XBWWE Championship history
    Hoosie: 17-sept-2007 ~ 30-okt-2007
    Xbox3604life: 30-okt-2007 ~ 18-dec-2007
    Wessiej: 18-dec-2007 ~ 31-jan-2008
    Xbox3604life [2]: 31-jan-2008 ~ 1-jul-2008
    Wessiej [2]: 1-jul-2008 ~ 28-okt-2008
    Xbox3604life [3]: 28-okt-2008 ~ X
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  14. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    He weer geen champ, ben nou al 2x number 1 contender geweest. Maarja vond dit ook een klote PPV om te voorspellen.
     
  15. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Het erge is dat ik al meerdere keren de meeste punten heb gehad, maar dan niet in een championship match zat.

    Ik vond het een belabberd PPV trouwens.
     
  16. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik ben dus 2x number 1 contender geweest maar dan verneuk ik het steeds. Maarja er komt een dag en dan ben ik champ:p

    De PPV stelde idd vrij weinig voor alleen de WWE was tegen het einde echt gaaf, de rest was allemaal niet echt speciaal. Het was wel een gave PPV maar de vorige PPV's vond ik beter.
     
  17. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Het hele Cena verhaal ben ik nu al zat. Zodra er een titel is, kan die gozer niet meer verliezen. Hatelijk.

    Heb Raw nog niet gezien deze week, dus ben wel benieuwd hoe het verhaal zich voortzet.
     
  18. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een beetje hetzelfde verhaal als HHH. Die gast kon ook niet verliezen. Ben dan ook blij dat hij z'n titel kwijt is _O_
     
  19. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben die cena nu alweer zat! dankzij edge zal ik nu wel weer smackdown gaan downloaden.

    edit: ruben III ook blijkbaar :p.
    xbwwe wrestlers statistics erbij gezet
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke PPV was het _O_
     

Deel Deze Pagina