Dbol = Boldenone
Is inderdaad ook als een inject dan net zoals de Test-E. De Test-E is gebaseerd op lange esters dus hoef je dan maar 1x in de week te prikken ipv om de 3 dagen. Een Testosteron op korte esters zou meer van toepassing op de laatste 2 weken zijn om zo de terugval minder te maken. Maar heb geen zin om extra geld neer te tellen daar voor hehe.
Anavar is een AR17. Belasted voor de lever dus niet langer dan 4 weken nemen en idem tijd er tussen laten zitten eer je het weer gebruikt. Reden dat ik hem in de na-kuur wil gebruiken is omdat het je in staat stelt meer massa/kracht te behouden die je hebt behaald. Samen met creatine zou dat een goede synergie moeten geven om dus zoveel mogelijk te behouden. Je zit immers in een periode waarin je lichaam zelf nog geen testosteron aanmaakt en moet dus de klap opvangen in die periode. Ik ga dan ook meer vetten eten om zo mijn natuurlijk test produktie snel op te starten.
Op zich zou je qua vocht en gewrichten geen problemen moeten hebben. Test en Boldeonone houden vocht vast en dat beschermt alles juist weer.
Ben me er al maanden in aan het verdiepen. Pittige materie
Een naturel stack die ik lekker vond werken overigens:
Animal Stack - Animal M-pak - Creatine Monohydraat
Daarnaast de standaard whey en visolie. Geen multivits nodig aangezien dat in de Animal Stack zit.
Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008