1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik doe nu 3x in de week kickbox en wil daarbij weer gaan fitnessen Heb voor het kickboxen een tijd op fitness gezeten, maar wil het nu alle 2 gaan doen. Hoeveel keer in de week zal ik dan moeten kickboxen en hoeveel keer fitness wil ik het optimale eruit halen. Bij kickbox heb ik zowel conditie training als sparren.
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als ik jouw was zou ik http://rosstraining.com een kijkje nemen. Die gast traint vechters...een goede :D
    Neem de artikels door en pas het toe ;)
     
  3. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eet 1 uur voor me trainen een bak magere kwark van 450 gram.. is het goed om voor een training een bak kwark te nemen?? voor mijn gevoel gingen mijn spieren niet verzuren en kon ik meer gewichten doen.

    bvd
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Een uur van te voren complexe koolhydraten en eiwitten tot je nemen is goed. Geeft je voldoende energie om te sporten. Dus ik zou er nog wat koolhydraten bij proppen.
     
  5. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus een boterham met pindakaas erbij en het is goed?:) ik eet tegenwoordig veel pindakaas trouwens.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan beter een wheyshake nemen die doet er ongeveer een uur over om opgenomen te worden en dan zijn de eiwitten dus tot je beschikken tijdens de training :)

    Let wel op met welke pindakaas je neemt. Die van de Euroshopper heeft bijvoorbeeld maar 60% pinda en de rest bestaat uit verharde vetten.

    Calve Creamy is onlangs als beste getest (en erg lekker!)
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Geen vetten 2 uur voor of 2 uur na het sporten.

    Voor maakt je sloom en duf
    Na zit spierherstel in de weg.
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Hehe dat kan niet joh. Spiermassa groeit echt langzaam. Als je pas begint gaat het wel wat sneller, maar daarna groei je steeds langzamer.
    Spiermassa groeit echt niet sneller dan een paar honderd gram in de maand.
    Misschien vind jij hem gespierd, maar iedereen ziet dat anders. Wat voor de één gespierd is stelt voor de ander niks voor. Misschien is je vriend gewoon vettig geworden en heeft hij een strak t shirtje aangedaan. Veel mensen die niet trainen zien dit al snel als breed. Ik vind dat echt lelijk als je geen definities in de lichaam ziet.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Bron?

    @ Hierboven: non stop trainen wordt je niet groot van. Groot wordt je van veel rusten en veel eten.

    Eerst jaar kan je behoorlijk groeien. Zijn wel mensen die tot 12kg pakken het eerste jaar.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Op Pubmed was er een onderzoek naar vetten na het sporten. Dit vertraagde de eiwitsynthese en dus herstel. Vooraf is een ervaring van sloomheid wat bij velen voorkomt.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mijn vraag is hoeverre je hier echt last van zult hebben, zullen niet al te grote verschillen zijn denk ik :+
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Sowieso eet ik binnen 2 uur na het sporten een volledige maaltijd. En 1,5 uur voor de training een shake met whey en havermout. In havermout zitten ook redelijk wat gezonde vetten.

    Ik krijg het weer niet voor elkaar om op gewicht te blijven. 1,5 maand alles op alles gezet en de 85kg aangetikt...vorige week op vrijdag wezen stappen, twee dagen wat minder eten, twee weekjes even iets minder fanatie getraind en was vanochtend 83 kg :mad:

    laatste wapenfeiten: 130kg bankdrukken 1x en met de stang netjes tot op de borst
    180kg deadliften....waarna ik bijna flauwviel :+
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Of je het merkt...tja op den duur wel. En zo zijn er nog meer "kleine" dingen waarvan men denkt: ach zoveel verschil maakt het niet. Maar als je al die dingetjes bij elkaar optelt tikt het aan. In de eerste 2 trainingsjaren kom je er nog mee weg, maar daar na moet je steeds strikter worden om progressie te blijven behalen.

    Zelf eet ik 1 uur voor me workout een maaltijd met proteine/complexe koolhydraten. Een uur er na weer. Of als het laat in de avond is alleen een dextro na het trainen en dan wat zalm voor het slapen gaan.

    Lekkere stats Kev. Begint aardig te lopen. Ik heb de 1x90kg met bankdrukken aangetikt. Ik haat benchpress en het is echt zwaar werk, maar lang op de 50-60kg vast zitten vond ik niks hehe. Op naar de 100kg en dan de 150kg na de zomer.

    Deadlift 1x150kg in minder dan 2 jaar trainen. Ik wil de 300 in de komende 3-4 jaar behalen.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    300 zit ik al wel op, grote probleem blijft bij mijn squatten, mijn lijf doet gewoon teveel pijn en bij 100 houdt het op. Ik kom wel met mijn kont ruim beneden mijn knieen.

    Gisteren nieuwe PR deadliften gezet!!!!! 184 KG
    stond een vreugdedansje te doen in de sportschool :)
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik bedoelde de 300 op deadlift alleen, niet op de grote 3 samen. Daar ben ik ook al lang voorbij ;)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Pfff dat zijn gewichten die imo naturel niet te halen zijn ;)
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Goh...je meent het ;)
    Ik heb inderdaad besloten de spuit er in te gaan zetten op den duur.

    ...on second thought

    Ik ken een paar gasten die naturel tot de 280kg zijn gekomen. Maar ja die trainen ook al 10 jaar. Zoveel tijd heb ik niet aangezien ik laat begonnen ben met de sport.

    Opzet die ik wil gaan doen dan is

    week 1 t/m 10 - Test Enenthate 500mg (1x per week)
    week 1 t/m 10 - DBol (Equipose) 400mg (2x 200mg per week)
    week 4 t/m 8 - Anavar 30mg per dag
    week 12 t/m 16 - 30mg Anavar per dag en creatine
    week 12 t/m 14 - 40mg Nolvadex per dag
    week 14 t/m 16 - 20mg Nolvadex per dag

    Maar eerst ga ik eens beginnen met 500mg Test-e voor 10 weken en een na-kuur van Nolvadex.
    En ergens nog een cut-kuur van Anavar-Clenbuterol

    me stats nu zijn trouwens
    1x150kg Deadlift
    1x170kg Sumo deadlift
    4x120kg Roman Deadlift
    2x140kg Paralel Squat
    1x90kg Bench Press
    1x70kg Overhead Press

    w00t ;)
    100+ kg Overhead Press...dat is pas een kracht onderdeel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is een flink schema! :eek:

    Heb er helaas niet genoeg verstand van om er veel over te zeggen, ik vind het wel interessant als anderen het doen maar niks voor mij.

    Is die dbol dan inject oid? Wist helemaal niet dat dat bestond. En die test is dan langwerkend neem ik aan? Als je dat overigens als eerste kuur doet vraag ik me af of je niet een beetje moet opletten met je gewrichten als je dan ook nog eens aan de Anavar begint. Dat is een zgn droge roid en dus zwaar op je gewrichten. Als je net daarvoor al zoveel kg's bent aangekomen..

    hmm vraag me af of deze discussie hier wel op zijn plek is :+

    ik hou het iig lekker bij de creatine, whey en visolie :)
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dbol = Boldenone
    Is inderdaad ook als een inject dan net zoals de Test-E. De Test-E is gebaseerd op lange esters dus hoef je dan maar 1x in de week te prikken ipv om de 3 dagen. Een Testosteron op korte esters zou meer van toepassing op de laatste 2 weken zijn om zo de terugval minder te maken. Maar heb geen zin om extra geld neer te tellen daar voor hehe.

    Anavar is een AR17. Belasted voor de lever dus niet langer dan 4 weken nemen en idem tijd er tussen laten zitten eer je het weer gebruikt. Reden dat ik hem in de na-kuur wil gebruiken is omdat het je in staat stelt meer massa/kracht te behouden die je hebt behaald. Samen met creatine zou dat een goede synergie moeten geven om dus zoveel mogelijk te behouden. Je zit immers in een periode waarin je lichaam zelf nog geen testosteron aanmaakt en moet dus de klap opvangen in die periode. Ik ga dan ook meer vetten eten om zo mijn natuurlijk test produktie snel op te starten.

    Op zich zou je qua vocht en gewrichten geen problemen moeten hebben. Test en Boldeonone houden vocht vast en dat beschermt alles juist weer.

    Ben me er al maanden in aan het verdiepen. Pittige materie :confused:

    Een naturel stack die ik lekker vond werken overigens:
    Animal Stack - Animal M-pak - Creatine Monohydraat
    Daarnaast de standaard whey en visolie. Geen multivits nodig aangezien dat in de Animal Stack zit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008
  20. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig zo'n verhaal over "de spuit erin zetten" op een forum waar een groot gedeeelte van de lezers nog kinderen zijn.
    En 1 van de moderators lult vrolijk mee, heel stijlvol :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina