Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Kan de kinders beter goed voorlichten als ze vragen hebben. Omdat overal Steroiden onnodig gedemoniseerd wordt en iedereen de kop in het zand steekt wordt het erger.

Heel veel jongeren zijn zo beinvloed door het ideaal beeld in de media dat ze aan de steroiden beginnen zonder er iets van te snappen. Enig idee hoeveel mannetjes aan de Deca beginnen en dan met allerlei bij-effecten te maken krijgen? Dat ze niet eens weten een na-kuur te moeten starten? Of meiden die fatburners willen en dan Clenbuterol aanschaffen en daar hartkloppingen e.d. van krijgen? Puur vanwege struisvogel strategie en slechte informatie voorzieningen.

Het valt misschien niet op dat veel jongens AS gebruiken, puur omdat ze weer veel verliezen en dan een vrij simpel semi-atletisch figuur over houden wat weinig aandacht trekt als je de vraag stelt wie er AS gebruikt.

En als je kijkt wat veel "ervaren" gasten op een sportschool aan onzin lullen puur om spullen te verkopen om misbruik te maken van die ontwetende kinders is ook niet goed.

Je moet niet aan de steroiden als:
    -je nog onder de 21 jaar bent. Je hebt nog een natuurlijk hoge testosteron produktie. Met goed eet en sportschema kun je er nog meer dan genoeg uit je lichaam halen.
    -je weinig ervaring hebt met sport- en eetschema's. Als je denkt dat je normaal al strikt moet zijn om winst te behalen qua kracht of massa...als je AS gebruikt is het nog vele malen strikter. AS is GEEN wondermiddel.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008
  2. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BAH BAH en nog eens BAH, zullen we de kinders meteen gaan voorlichten over hoe ze heroine moeten gebruiken? dat word ook nogal gedemoniseerd.....
    Recent onderzoek toont aan dat de ziekelijk drang om steeds breder en groter te worden, en zelf niet zien dat je inmiddels een soort grotesque karikatuur van "de perfecte man" bent geworden, wel eens de mannelijke variant van Anorexia nervosa zou kunnen zijn. En jij zou dit willen faciliteren?
    Een soort kots en laxeer-cursus voor anorexia patienten met het motto "dan doen ze het tenminste goed?
    Dat jij inmiddels in het stadium verkeert dat je je tot deze ZEER gevaarlijke middelen keert , prima, iedere zijn ding, maar ga hier geen promo-praatjes voor illegale drugs lopen verkondigen aan minderjarigen.
    Sporten doe je voor de gezondheid, een ziekelijke obsessie voor spiermassa, in combinatie met veel te zware training voedselschema's en steroiden is VERRE van gezond.

Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  3. Ashavan

Ashavan Guest

*zucht*
    Nog zo 1 die alleen van horen en zeggen allerlei niet kloppende vooroordelen heeft opgedaan. Ga lekker naar je mammie om uit te huilen.

Daarnaast train ik niet om breed te zijn a la Bodybuilders. Ik train voor kracht a la de Olympishe spelen en Powerliften. Sporten voor de gezondheid...ga lekker re-creatief op een veldje tegen een balletje te trappen. Alles daarnaast is ongezond qua beweging. Sport is competitief en in voetbal gaan meer dood dan in bodybuilding waar ze strak staan van de steroiden. Iedereen die iets wilt bereiken in zijn sport is ongezond. Wil je gezond blijven...ga dan niet sporten.

Voorlichten over Heroine en drugs is niet slecht. Sterker nog dat wordt al gedaan op een beetje fatsoenlijke school. Zowel agenten als verslaafden komen aan bod. En zo word men ook op verscheidene plekken over AS geinformeerd. En altijd wordt men geadviseerd NIET te gebruiken en wordt men geattendeerd op de nadelen. Maar als het broekie van 16-18 dan toch besluit te willen gebruiken dan leg ik liever uit hoe/wat zodat er geen schade op zal treden. Iets wat wel gebeurd als hij maar wat doet.

Heel veel AS worden in de medische wereld gebruikt trouwens. Oh zo gevaarlijk is het toch ;)
    Je moet alleen weten hoe/wat. Maar je kan ook gewoon een lading pijnstillers halen bij de apotheker en daar een overdosis van nemen. Sterven meer mensen aan dan aan anabolen. Volgens onderzoek staat AS niet eens in de top 500 van oorzaken voor dood. Oh zo gevaarlijk...er gaat 1 iemand per jaar dood aan AS. Zullen we even vergelijken met andere zaken zoals Roken, verkeers ongelukken, drank, allerlei medische ziekten....etc etc

Kortom....verdiep je eerst in materie voor je poep gaat praten. Je klinkt erg stupide met je kortzichtige en slecht geinformeerde bevooroordeelde visie.

http://www.youtube.com/user/Sabazel
    Paar filmpjes. Zie je dat ik niet zo breed ben

4. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jou kijk op de zaak is neutraal en onbevooroordeeld......
    Ik vind het onbegrijpelijk smakeloos, tactloos dat je zo'n standpunt durft te verdedigen hier. Ook heel volwassen hoor "ga lekker bij je mammie huilen" dat maakt perfect duidelijk wat voor soort vlees ik in de kuip heb.
    Met jou ga ik dan ook niet in discussie, maar hier nog even voor eventuele andere lezers die na jou reclamepraatjes echt gaan geloven dat steroiden "onterecht gedemoniseerd worden":

Steroiden zijn rotzooi, de korte termijn effecten kunne varieren van impotentie en borstonwikkeling, trombose, bloedingen in het maag/darm kanaal, prostaatvergroting, nierstenen het krimpen van de testikels, haaruitval en verschillende huidproblemen , van milde acne tot hardnekkige steenpuisten.
    Over de lange termijn effecten is nog maar heel weinig bekend, wel word langzaam duidelijk dat mensen die steroiden gebruikt hebben, AANZIENLIJK meer kans hebben lever****** en andere levensbedreigende aandoeningen aan het hart en de nieren te ontwikkelen.
    Hoe meer steroiden men gebruikt, hoe groter de kans is op deze bijverschijnselen, maar zelfs aan hele kleine doseringen zijn risico's verbonden.

De algemene consensus m.b.t. steroiden is dan ook in medische/wetenschappelijke kringen:
    ER IS GEEN CORRECTE OF VERANTWOORDE MANIER OM STEROIDEN TE GEBRUIKEN!!!
    Dit is makkelijk op het web of in de bibliotheek te vinden, in allerlei gerenomeerde medische websites en naslagwerken, vraag het desnoods aan je huisarts. Maar laat je niets anders wijsmaken door iemand die het zelf gebruikt en daarom de drang voelt om het goed te praten.

5. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook.. hoef geen steroids of plastic(synthol) in mn lijf :) wordt je nog lelijk van ook vind ik........

ik ga ook weer beginnen na lange tijd... dus de wheys, creatine en visolie gebruik ik nog niet. ga maar weer splittrainen, 3 x per week..

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    moeilijke discussie die misschien hier idd wel niet op zijn plek is. Echter aangezien ik redelijk gekleurd ben leg ik het even neer in het modhok :)

7. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedeeltelijk waar. Je moet je grens kennen, want eens heb ej je doel en daar moet je niet overheen gaan. ik hou het bij gespierd als The Game / Paspopgespierd (zo noem ik dat dan). Niet te veel, niet te weinig, in mijn ogen mooi en perfect. Voedselschema's (indien goed gekozen en gebalanceerd) helpt mij de nodige dingetjes binnen te krijgen zonder ongezond te worden. Af en toe een grote Bram naar binnen werken is voor mij dan ook geen taboe en doe ik geregeld, omdat ik voor de rest goed eet (lees: genoeg calorieën binnenkrijg, de nodige vocht, fruit, bordje leeg, elke 3 uur een maaltijd). Als je een voedingschema maakt onder het mom zoveel kcal, dus na 8 big macs ben ik klaar. nee, dat is niet gezond :)

maarja, ik sport goed (via advies van de trainer), ik overtrain niet, i kga tot mn grens, soms net IETSJE erover als het toch mn laatste set is, en hou altijd 1 dag rust (train op ma, woe, vrij, zondag cardio). Enige hulp die ik na verloop van tijd zou nemen zijn de shakes, visolie en creatine, maar mij zul je nooit met steroiden of wat dan ook in mn arm zien. Dat is leuk als je voor een rolletje in de nieuwe Hulk wil meedoen, maar voor mijn doel zijn de 3 bovengenoemde middeltjes goed genoeg. En motivatie en ambitie of course :) (heb net weer 3 boterhammetjes met kip op en een blikkie pepsie max, om maar aan te tonen dat ik netjes eet en niet zo netjes drink, maar sporten moet leuk blijven en gezond. En ik ben neit gezond als ik op crackers en water leef :) )

8. Ashavan

Ashavan Guest

Gek. Dat heb ik nu altijd met jouw soort mannetjes ;)

*zucht*

1. Impotentie - hehe dan is diegene vergeten na-kuur te doen
    2. Borst ontwikkeling - Gynaecompasti komt voor als de estrogene hormonen nadrukkelijk aanwezig zijn. Nolvadex en andere anti-oestrogenen worden gebruikt om dit tegen te gaan.
    3. Trombose - nope. Verzinsel
    4. bloedingen in maag/darm - Net zoals impotentie. Onkunde van de gebruiker. Je weet dat bepaalde AR17 gebaseerde AS lever beschadigen. Dan moet je niet overdoseren en blijven gebruiken in korte tijd zonder het lichaam de tijd te geven te herstellen
    5. Krimpen testikels - dit is standaard. Een goede kuur heeft vaak een testosteron als basis. Aangezien je lichaam geen eigen testosteron meer aanmaakt tijdens de kuur zijn de testikels niet nodig. Ze krimpen en worden sponsig. In de na-kuur wordt dit hersteld. Het heeft een tijdje nodig eer de lichaams eigen produktie weer volledig werkt. Maar gekrompen testikels is tijdelijk en niet blijvend of schadelijk. Het is wel zo dat als je HCG gaat gebruiken in de na-kuur dat je zaad voor x-aantal maanden niet vruchtbaar zal zijn. Maar ook dit hersteld
    6. Acne, puisten en shit.. - Wederom overmatige aanwezigheid van oestrogeen. Neem Nolvadex en je hebt er GEEN last meer van.

Dus...alles is niks meer dan onkunde van de gebruiker en pure bullshit. Zaken die voorkomen kunnen worden als mensen wisten hoe/wat en fatsoenlijk voorgelicht werden.

Ja je moet mensen voorlichten en ze wijzen op de nadelen. Maar er zullen altijd mensen zijn die het dan toch willen gebruiken. En die moet je dan niet de rug toekeren met selfrighteous bullshit.

Wel is het zo dat je een volledige lichaams check-up moet doen voor je begint aan een kuur. Laat je lever waarden, bloedwaarden en meer onderzoeken. Als er ook maar 1 waarde niet klopt is je lichaam nog niet hersteld, of van nature, niet in staat om de kuur aan te kunnen. Ga dan niet koppig toch beginnen aan de kuur.

Als er genetische ziekten in je familie zijn of andere kwalen aanwezig zijn...ga dan niet kuren. De anabolen verergeren de kans dat die kwaal zich volledig manifesteerd in je lichaam. AS geeft geen ****** of tumor of wat dan ook. Het maakt dingen wel wakker die al in je aanwezig zijn en vroeg of laat toch naar voren zouden komen. En eerlijk gezegd boeit het mij persoonlijk niet of ik NU ****** krijg of over 10 jaar. Je moet er uiteindeljik toch een keer aan gaan geloven en er mee aan de slag gaan.

Voedingsschema... oh zo erg. Het heeft er voor gezorgd dat er geen kans op overgewicht is, geen hoge cholesterol en andere mogelijke ongezonde dingen. Me hartslag is verbeterd en kom door elke gezondheids keuring zonder problemen ;)

9. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal best zijn, die tegenmiddelen.. maar het is niet voor niets verboden en illegaal toch :)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

er is een verschil tussen over je grens gaan en overtrainen. Overtrainen ontstaat wanneer je constant over je grens gaat en niet genoeg rust neemt. Echter je zult toch regelmatig grenzen moeten verleggen om verder te komen.

Ik ben zelf harstikke tevreden onderhand. Ben 1 van de gespierdste naturels in de gym en zit op een behoorlijke hardcore gym. Krachtstats zijn ook dikke prima. Nadeel: gemotiveerd blijven is niet altijd even gemakkelijk :+

11. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ashavan geeft hierboven gewoon duidelijk aan dat ik gelijk heb: ALLE door mij beschreven bijwerkingen komen regelmatig voor, het enigste wat hij zegt is dat aan die bijwerkingen achteraf iets te doen is.
    Van Crystal Meth vallen je tanden uit je bek, daar kan een tandarts later prima iets aan doen, dus dat Meth is eigenlijk ook prima spul volgens deze logica :x
    En je kunt er dan mischien wel een levertumor van krijgen maar het "boeit" hem niet want ooit "moet je er toch aan geloven".

Fijn hoor , die steroiden en de gebruikers.....:eek:

12. Ashavan

Ashavan Guest

Zeker. Mag erg trots zijn met je prestaties Kevf :D
    Naturel wil ik nog de 125kg bench en 200kg deadlift bereiken.

Verboden en Illegaal heeft weinig inhoud voor mij als ik kijk naar wat de voorgeschiedenis is. Kijk naar Efedrine als voorbeeld. Omdat een stel feestbeest en huisvrouwtjes er niet mee om konden gaan zijn voor heel veel mensen een heel effectief afval middel ontnomen. Bleh...waarom zou ik moeten lijden onder de domheid van de minderheid aan mensen. Fuck dat en kan ik erg pissig worden over dat soort dingen. Stelletje onwetende mongolen die het verpest voor de rest. Zowel voetbal hooligans of wat dan ook. Je ziet het overal in het leven terug.

13. Ashavan

Ashavan Guest

Niet me woorden verdraaien voor je eigen doeleinden ventje.

Ik zeg dat het merendeel van jouw voorbeelden qua bijwerkingen voorkomen worden door iemand die er verstand van heeft. Dat de meeste bijwerkingen bij voorbaat al non-issues zijn. Alleen de gekrompen testikels is iets wat je naderhand oplost. En ook dat is niet blijvend en ook niet schadelijk.

14. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdraai helemaal niks, alles wat ik zeg is gewoon te vinden in elke medische encyclopedie, na te vragen bij elke arts etc etc.
    Dat jullie elkaar sprookjes vertellen in de sportschool om het goed te praten, prima, daar heb ik geen problemen mee zolang het om volwassen mensen gaat, maar om dat hier te doen vind ik ronduit walgelijk. Je gaat veel te ver, door de risico's te bagatelliseren moedig je anderen aan het ook te gebruiken. En dat op een plek die bezocht word door 100en mensen die juist in een periode van hun leven zitten dat ze onzeker over hun uiterlijk, en makkelijk beinvloedbaar zijn.
    Volgens mij is het ronduit strafbaar wat je hier doet.
    Waarom wil jij die troep eigenlijk zonodig gebruiken? Ben je onzeker over je uiterlijk?
    Lijkt het je niet veel meer voldoening geven om een sportieve prestatie neer te zetten zonder je toevlucht te nemen tot illegale middelen?
    En vanwaar dat denigrerende toontje? "bij mammie uithuilen" , "ventje" , "jouw soort mannetjes" ?

15. Ashavan

Ashavan Guest

*zucht*
    Nee. Ik train niet eens voor uiterlijk. Dus waar moet ik onzeker over zijn? En ik ga tot de 200kg deadlift en 125kg bankdrukken zonder AS. Dat zijn al betere prestaties dan de meeste mensen ooit zullen bereiken dus ook daar hoef ik het niet voor te doen. Om verder te komen ga ik wel gebruiken..ik wil meer uit de sport halen. Ik train voor powerlifter en olympishe oefeningen niet als bodybuilder voor uiterlijk. Kortom ik gebruik puur en alleen om verder te komen in de sport en het heeft dus niks te maken met uiterlijk. Ik ga niet eens naar een sportschool hehe dus wie moet op me in praten? ;)

Zullen we trouwens meteen even het gros aan sporten even afschaffen als je zo tegen AS bent? ;) Blijft niet veel meer over. Hoe vind je schaken of biljart? :p Oh nee wacht daar gebruiken ze ook al middelen om hun concentratie te verhogen. Guess there is not one sport on this earth which is played fair.

Wel opletten als je opmerkingen wilt plaatsen. Je maakt niet bepaald een bijster intelligente indruk dusver.

Denigerend? Omdat ik dit soort nutteloze discussies met stomzinnige mensen al te vaak gevoerd heb. Mensen die uitgaan van foutieve en bekrompen informatie die alles proberen te verbieden. En als je aan de mensen in leiding vragen gaat stellen weten ze geen reet waar ze het over hebben qua inhoud. Ze lopen elkaar achterna met hun lul in elkanders reet als 1 grote pijpleiding vol stront. En dat slaat nergens op...net zo op de onzin die ze uitkramen. Het is gewoon enorm vermoeiend om naar domme kortzichtige mensen te luisteren en een strak gezicht te houden.

Ik ben niet strafbaar. Ik verkoop niks en ik probeer niemand over te halen om te gebruiken. Ik geef informatie. Niets meer, niets minder. Ik erken dat AS zijn nadelen heeft en wijs mensen daar ook op. Maar als ze meer willen weten krijgen ze dat ook te horen.

16. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt niet helemaal niet verder in de sport, je speelt vals om te laten LIJKEN of je verder komt.
    Het maakt mij niet uit hoeveel mensen het doen, Crystal meth word door 100.000 en gebruikt en het is nog altijd troep.

Vooralsnog word mijn mening betreffende steroiden gestaafd door vrijwel de volledige medische wereld. Dat maakt jou de "stompzinnige mens, die uitgaat van foutieve en bekrompen informatie". Overigens wederom zo'n zinsede die meer over jou zegt dan over mij. En dan dat gedoe met lullen en reten en stront enzo, schaam je jezelf niet een beetje om als een volwassen man zo'n taal uit te slaan op een openbaar forum?

17. Ashavan

Ashavan Guest

Kijk lekker naar de documentairy Bigger, Stronger, Faster. Zegt genoeg. In nutteloze "discussies" als dit komt toch niks voort. Zie eerder jaloezie in mensen die commentaar leveren op iemand die gebruikt.

Discussie met de doktor en het ziekenhuis was ook erg lachwekkend mbt hun kennis op dit gebied. Het is net zoals gezondheids instituut met iets simpels als voeding. Hun informatie als enorm gedateerd en rammelt aan alle kanten. Zo ook de medische wereld in Nederland mbt AS. In Amerika weten ze er nog meer van af ondanks dat de politic hun kop in het zand steken.

Lig er niet wakker van, denk wat je wilt
    Andermans meningen hebben altijd al aan me reet kunnen roesten ;)

Als iemand een serieuze vraag heeft hoor ik wel.

18. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaa oke, maar zover ben ik nog lang niet ;)

19. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die hele discussie over steroiden is ook helemaal niet nodig. Hij zegt A, jij zegt B, en verder komt het niet. Jij vind het, net als ik, onzin en zal het ook nooit gebruiken, hij wel en wilt info geven aan geinteresseerden. Hij zal niet stoppen en jij niet gebruiken, dus zoals i kal zeg: het blijft bij A en B

20. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wat weten die mensen in het ziekenhuis er nu van?
    Ik raadpleeg voor onafhankelijk advies m.b.t drugs ook liever wat sportschoolbezoekers :eek:
    Alle gekheid op een stokje, dit zou toch zelfs bij iemand met oogkleppen voor wat alarmbellen moeten doen rinkelen? Je kunt toch niet serieus geloven dat wat selectief googlen en rondvragen aan andere gebruikers een betrouwbaarder advies oplevert dan een arts :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina