Gedeeltelijk waar. Je moet je grens kennen, want eens heb ej je doel en daar moet je niet overheen gaan. ik hou het bij gespierd als The Game / Paspopgespierd (zo noem ik dat dan). Niet te veel, niet te weinig, in mijn ogen mooi en perfect. Voedselschema's (indien goed gekozen en gebalanceerd) helpt mij de nodige dingetjes binnen te krijgen zonder ongezond te worden. Af en toe een grote Bram naar binnen werken is voor mij dan ook geen taboe en doe ik geregeld, omdat ik voor de rest goed eet (lees: genoeg calorieën binnenkrijg, de nodige vocht, fruit, bordje leeg, elke 3 uur een maaltijd). Als je een voedingschema maakt onder het mom zoveel kcal, dus na 8 big macs ben ik klaar. nee, dat is niet gezond
maarja, ik sport goed (via advies van de trainer), ik overtrain niet, i kga tot mn grens, soms net IETSJE erover als het toch mn laatste set is, en hou altijd 1 dag rust (train op ma, woe, vrij, zondag cardio). Enige hulp die ik na verloop van tijd zou nemen zijn de shakes, visolie en creatine, maar mij zul je nooit met steroiden of wat dan ook in mn arm zien. Dat is leuk als je voor een rolletje in de nieuwe Hulk wil meedoen, maar voor mijn doel zijn de 3 bovengenoemde middeltjes goed genoeg. En motivatie en ambitie of course
(heb net weer 3 boterhammetjes met kip op en een blikkie pepsie max, om maar aan te tonen dat ik netjes eet en niet zo netjes drink, maar sporten moet leuk blijven en gezond. En ik ben neit gezond als ik op crackers en water leef
)
Klik om te vergroten...