@Ashavan
Vind je het heel erg als ik liever gewoon de wetenschap geloof en niet een gebruiker?
Je lijkt jezelf te zien als een soort expert maar hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt, je argumentatie blijft steken op: " ik weet het toch zeker wel beter dan die domme dokters",zelfs op de website waar je je informatie vandaan zegt te halen is elke expert van mening dat steroiden uiterst riskant zijn. Je vergoelijkt je drugsgebruik net als iedere andere drugsgebruiker: "Als je het goed doet kan het geen kwaad"
Je realiseert je toch wel dat iedere cocainesnuiver het zo recht probeert te praten? "Die mensen die er ziek van worden weten niet wat ze doen, IK daarentegen weet hoe ik het moet doen".
Uiteraard pure struisvogelpolitiek, wat ga je nu doen als je je steroiden gebruikt hebt en je over een half jaar weer tegen je grens aanzit?
Waarom wil je eigenlijk 300 kilo optillen? Er zijn heel wat dingen in het leven die misschien de moeite waard zijn om de boel voor te belazeren en je gezondheid op het spel te zetten , 300 kilo optillen lijkt me er daar niet één van.
Het is uiterst simplistisch om te redeneren dat bepaalde stoffen ook van nature al in ons lichaam aanwezig zijn, en zelfs nodig zijn voor onze ontwikkeling, dit is zeker waar, maar dat maakt het ABSOLUUT niet ok om zelf dan nog maar wat meer van deze stoffen te slikken. De vele bijwerkingen van steroiden maken kristalhelder waarom.
Voor mij ben je een drugsgebruiker, een valsspeler die Russische roulette speelt met zijn gezondheid je steekt je kop in het zand. Dat mag, ik heb daar geen problemen mee zoals ik al eerder zei, maar zolang je hier je leugens over steroiden blijft verspreiden zal ik blijven reageren. Ik vind het ook onbegrijplijk dat dit hier is toegestaan.
Stel je voor dat ik zou stellen dat heroine prima spul is, en dat alleen de sukkels die er niet mee om kunnen gaan er problemen mee krijgen?
Dat ik zou suggereren dat er een "goede" manier zou zijn om heroine te gebruiken. (En dan is heroine een erg slecht voorbeeld, de fysieke bijwerkingen van heroine zijn vele malen minder dan die van steroiden)
En dat continue "weet je wel hoeveel mensen/sporters het doen?" is natuurlijk een ontzettend slap excuus, 100.000 valsspelers zijn nog steeds valsspelers, weet je hoeveel mensen crack roken? weet je hoeveel mensen er elke dag voor de trein springen? Mensen doen domme dingen, en vaak maken we vergelijkbare fouten, dat wil niet zeggen dat het ineens een goed idee is om crack te gaan roken of voor de trein te springen. En dat wil ZEKER niet zeggen dat je reclame moet gaan lopen maken voor die fouten.
Klik om te vergroten...