We hadden over het algemeen. Niet alleen over Hunterlaar. Verder zeg ik dat je meer kansen krijgt en zeg dus niet dat je dan ook meer scoort. Tevens speel je natuurlijk ook tegen meer tegenstanders van formaat.
Niet de woorden verdraaien dus....
Wederom verdraaide woorden. Jij vroeg waarom niet iedere spits 25 doelpunten maakt per seizoen. Ik liet juist met die namen zien dat je geen top spits hoeft te zijn om aan dat aantal te komen. Ik vergelijk ze dus absoluut niet met Huntelaar...
Wat ik hier allemaal mee probeer te zeggen is dat de zwakste club in Spanje nog altijd beter is als een PSV, Feyenoord of AZ. We zullen zien hoe hij het zal doen (als hij een keertje mag invallen voordat PSV of Feyenoord hem weer naar Nederland haalt )
AGOVV uuh dat is bijna amateur voetbal en dat tel ik iid niet. Verder moet je met cijfers van dit seizoen komen en misschien vorig seizoen. Behaalden resultaten uit het verleden hebben we niks aan. Anders kunnen we ook spelers opstellen zoals Michael Mols....
Misschien als je basisschool had afgemaakt en je een beetje begrijpend lezen kon had je wel iets beters gepost. Omdat je van laag nivo bent zal ik het je nog eens uitleggen:
Zodra je bij een betere club speelt win je vaker en krijg je meer kansen. Je kunt dus meer doelpunten maken. Echter niks staat van te voren vast snap je?
Laatst bewerkt: 22 dec 2008