1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Snap ook niet mee nog kwaliteit op de bank dat ze hem moeten kopen. Denk eerder dat ze hem willen kopen voor als hij misschien toch een topvoetballer zou worden en dan 10x zoveel moeten betalen en concurreren met andere clubs. Soortgelijk als wat met Drenthe gebeurde. Die is te slecht voor jong oranje bevonden....

    Maar dat zegt natuurlijk ook niet alles aangezien Seedorf ook te slecht voor het Nederlands elftal was volgens van Basten, maar nog steeds een ster bij AC Milan is.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dat lag gewoon aan MvB, ik vind Seedorf zoveel rust uitstralen. Echt, als je 4 van die gangmakertjes hebt zoals van der Vaart, Sneijder en Robben, dan is zo'n leider als Seedorf toch ideaal? Super veel routine. Ik zou het team om hem heen bouwen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zei ik toch ook ;)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    I know, ik gaf nog wat toelichting :p
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    In interlands waardeloos? Ik geloof dat Huntelaar in een uitzonderlijk rijtje is terecht gekomen met de hoeveelheid doelpunten in een klein aantal interlands.. In de CL herinnert zich iedereen toch wel de fantastisch wedstrijd van hem tegen Inter en scoorde hij diverse keren in andere wedstrijden, en in de UEFA scoorde hij ook gewoon, Europees dus waardeloos? En dan vergeet even niet de dik 100 goals in de competitie in slechts 5 seizoenen, plus verschillende assists. Zijn Babel, Sneijder, Heitinga, Alex of Gomes dan ook maar op de gok gekocht omdat zij goed presteerden in een waardeloze competitie?

    Tuurlijk, het is niet een garantie dat Huntelaar slaagt. Maar zoals negatief als jij het laat lijken is het dus zeer zeker niet.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar een paar gasten op een Xboxforum weten het natuurlijk beter dan een Real Madrid dat Huntelaar al jaren intensief volgt. Real weet echt wel wat ze binnenhalen hoor. Ik geef Huntelaar genoeg kans van slagen.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Doelpunten tegen waardeloze tegenstanders tellen niet. Als het er echt op aankomt laat Huntelaar afweten. Iedereen scoort 4x tegen de Graafschap....zeker als het ook nog eens kadootjes zijn.

    Ik snap precies wat jullie bedoelen echter zie ik Huntelaar niet slagen. Misschien met een goede begeleiding dat hij er komt. Echter zie ik Hunterlaar gewoon veel op de bank zitten en niet echt een kans krijgen. Zeker niet als alle geblesseerden weer terug zijn. Had hij beter bij Ajax kunnen blijven.

    Als ze hem echt aan het volgen waren hadden ze hem aan het einde van vorig seizoen wel gekocht. Toen was hij wel in vorm. Nu was hij uit vorm en geblesseerd. Hij zou ter vervanging van v. Nistelrooy komen maar dan zou ik niet ook een geblesseerde speler aantrekken. Lijkt dat er kapers op de kust waren en ze Hunterlaar goedkoop wilde halen voordat hij in het Nederlands elftal zou doorbreken en duurder zou worden. Echter is het voor de ontwikkeling van Hunterlaar niet bevordered al dat bankzitten...
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Really? Waarom scoort dan niet elke spits er minimaal 25 per seizoen? :{ Wat een onzin trouwens dat Huntelaar het af laat weten als het er om gaat. Die gast heeft weet ik hoeveel goals gemaakt tegen Feyenoord en PSV, en in z'n CL-debuut voor Ajax torende hij boven Walter Samuel uit om de bal tegen de touwen te knikken. Hij heeft talloze belangrijke en beslissende goals gemaakt voor Ajax en heeft ook in Oranje een geweldige staat van dienst, ondanks dat ie niet eens basisspeler is geweest voor het grootste gedeelte. Vraag is nu alleen of hij goed genoeg is voor de echte top. Ik denk ook dat ie voetballend tekort komt, maar als ie goed wordt gebruikt denk ik dat ie de ballen er net zo frequent in rost als in alle andere competities waar hij tot nu toe in heeft gespeeld. Als ie meer verantwoordelijkheid krijgt en ze te ver van het doel afspelen zie ik hem niet slagen.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kijk wie er nu al 12-15 doelpunten hebben na een half seizoen....toch ook geen topspelers of wel? En als een spits bij een 'betere' club speelt krijgt hij automatisch meer kanzen. Zet Huntelaar bij Volendam erin en hij scoort er nog geen 5 dus dat is een bullshit argument.

    Wat ik bedoel met afweten is dat het altijd lijkt alsof hij tegen topclubs niet in vorm is. Misschien komt het omdat hij aan de bal ook zwak is en beter zonder bal speelt. Ik heb even de laatste 2 seizoenen gekeken en daar worden de meeste goals gescoort als er al een voorsprong was. Belangrijke doelpunten zaten er bijna niet bij. Lees: als Ajax met 5-1 wint scoort hij wel als Ajax echter met 1-0 wint is hij vrijwel nooit de doelpunten maker.

    Hunterlaar is ook altijd een stuk beter tegen zwakke tegenstanders en heeft het vaak moeilijk tegen tegenstanders van formaat. Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat hij in Spanje echt geen 25 doelpunten zal maken als zou hij iedere wedstrijd spelen. Misschien 5 als hij niet geblesseerd raakt. Verder is Real een meer voetballende ploeg wat gelukkig wel wat meer ligt.

    Laten we hopen dat het wat wordt zodat ook het Nederlands elftal er iets aan heeft.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan zal ie dus bij Real Madrid geen enkel probleem hebben, hij speelt dan namelijk bij 1 van de betere clubs van de wereld. Wat je nu zegt sluit niet echt aan bij wat je eerder zei.

    Dit komt door de aanvoer. Onze aanvoer was de laatste jaren wel goed genoeg tegen kleinere ploegjes maar tegen de topclubs lieten ze het afweten en was Huntelaar onzichtbaar(begrijpelijk). Ook Cvitanich was onzichtbaar tegen Volendam, dit kwam gewoon door de aanvoer. Er zijn maar weinig spitsen die tegen een topclub hun hele team op sleeptouw kunnen nemen.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    @ Gforce: Huntelaar heeft vaak zat beslissende doelpunten gemaakt, maar als je veel goals maakt kun je niet alleen beslissende goals maken, dus logisch dat er ook veel 3-nulletjes enzo bijzitten. Je kunt niet meer beslissende goals maken dan er wedstrijden zijn, wel meer onbelangrijke goals. Echt een drogreden eerste klas. Bovendien zijn er maar heel weinig topwedstrijden.

    En zoals ik al zei heeft Huntelaar seizoen na seizoen bewezen een doelpuntenmachine te zijn. Zowel bij Ajax, Heerenveen, De Graafschap en AGOVV, en tevens in het Nederlands Elftal (jong en oud). Er zijn altijd uitzonderingen, zowel positief als negatief, en dan bedoel ik periodes waarin het minder of beter gaat (zoals afgelopen maanden). Als je puur kijkt naar het aantal goals op het aantal wedstrijden komt niemand ook maar in de buurt van Huntelaar, dus er zal wel iets zijn wat hem beter maakt dan bijvoorbeeld Amoah of Demouge (dat je überhaupt die vergelijking durft te maken is eigenlijk al treurig, maar oké).

    Jouw (drog)redenen zijn geen garantie voor je voorspelling. Ten eerste omdat niemand zoiets kan voorspellen, en ten tweede omdat je argumenten kant noch wal raken.

    Dan zou hij bij Madrid er toch aardig op los moeten scoren, niewaar? Je spreekt jezelf tegen... En die loze voorspelling slaat wederom helemaal nergens op. Je kunt dat niet zo stellig beweren, want je weet het niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft hij bij AGOVV ook gewoon 26 goals gemaakt dus hoe bullshit is jou argument dan?

    Kun je met voorbeelden van wedstrijden komen? Welke cijfers heb je nagekeken?

    Eventjes cijfers vanaf 2006/07:
    Feyenoord-Ajax (0-4) Huntelaar maakt 1-0 en 2-0.
    PSV-Ajax (1-5) Huntelaar maakt 1-0
    Ajax-AZ (2-2) Huntelaar maakt 2-2
    AZ-Ajax ( 2-3 ) Huntelaar maakt 1-0.
    Ajax-Twente (2-2) Huntelaar maakt 1-0.
    Ajax-Feyenoord (3-0) Huntelaar maakt 2-0 en 3-0
    Feyenoord-Ajax (2-2) Huntelaar maakt 2-1

    Geen belangrijke goals in belangrijke competitie wedstrijden? Of geldt dit niet omdat het toch maar een baggere competitie is...

    Nogmaal de cijfers van zojuist. Ga er maar vanuit dat Huntelaar de spits van de toekomst is. Hij zal alleen nog maar meer leren bij Real van toppers als Van Nistelrooij en Raúl.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, dan ga ik me aanmelden als profvoetballer. Als iedereen bij een topclub 30 goals scored kan ik het ook wel.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    We hadden over het algemeen. Niet alleen over Hunterlaar. Verder zeg ik dat je meer kansen krijgt en zeg dus niet dat je dan ook meer scoort. Tevens speel je natuurlijk ook tegen meer tegenstanders van formaat.

    Niet de woorden verdraaien dus....

    Wederom verdraaide woorden. Jij vroeg waarom niet iedere spits 25 doelpunten maakt per seizoen. Ik liet juist met die namen zien dat je geen top spits hoeft te zijn om aan dat aantal te komen. Ik vergelijk ze dus absoluut niet met Huntelaar...


    Wat ik hier allemaal mee probeer te zeggen is dat de zwakste club in Spanje nog altijd beter is als een PSV, Feyenoord of AZ. We zullen zien hoe hij het zal doen (als hij een keertje mag invallen voordat PSV of Feyenoord hem weer naar Nederland haalt ;) )

    AGOVV uuh dat is bijna amateur voetbal en dat tel ik iid niet. Verder moet je met cijfers van dit seizoen komen en misschien vorig seizoen. Behaalden resultaten uit het verleden hebben we niks aan. Anders kunnen we ook spelers opstellen zoals Michael Mols....

    Misschien als je basisschool had afgemaakt en je een beetje begrijpend lezen kon had je wel iets beters gepost. Omdat je van laag nivo bent zal ik het je nog eens uitleggen:

    Zodra je bij een betere club speelt win je vaker en krijg je meer kansen. Je kunt dus meer doelpunten maken. Echter niks staat van te voren vast snap je?
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waar verdraai ik je woorden in godsnaam? Ik geef alleen aan dat Huntelaar er altijd heeft gestaan en Amoah en Demouge (spelers die het nu goed doen) niet altijd bovenin hebben meegedraaid.

    Bovendien zei ik ook dat er altijd periodes zijn dat het minder gaat, en dat er ook spelers zijn die het soms boven verwachting doen.

    En Huntelaar doet niet mee met 'het algemeen'? Bovendien hebben we het al de hele tijd over Huntelaar. Huntelaar is voetballend beperkt maar kansen maken is waar z'n kwaliteit ligt, dus de kans dat ie dat daar ook goed doet als het niveau van z'n teammaten hoger is is nogal waarschijnlijk.


    Volgens mij moet je nog maar eens opzoeken wat het verdraaien van woorden inhoudt en dat toespitsen op je eigen teksten.


    De medespelers bij Madrid zijn ook veel beter dan de matigste clubs uit de Primera División. En bovendien won Twente dit seizoen nog van Santander en gaan zij door in de UEFA Cup en Santander niet. Dus nee, niet elke Spaanse club uit de PD is beter dan elke Nederlandse club.

    We zullen inderdaad zien hoe hij het zal doen, je eerste wijze woorden, waarmee je tevens weer je eigen stellige beweringen belachelijk maakt.

    Nee, als je kunt aantonen dat hij altijd en overal, op elk niveau tot nu toe, z'n waarde heeft bewezen, kun je daar een conclusie uit trekken. Jij wil het alleen over dit jaar hebben omdat hij daarin minder heeft gedraaid. En wederom spreek je jezelf tegen, want waarom zouden we de gegevens van alleen dit jaar erbij halen als resultaten uit het verleden toch geen garantie bieden voor zijn toekomst bij Madrid?


    Of je bent ontiegelijk dom, of je bent niet toerekeningsvatbaar momenteel, of je bent te koppig om je eigen bullshit in te zien. Tevens stop ik er nu mee want discussiëren kan je niet en ik heb niet het gevoel dat we er ooit uit gaan komen.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin.
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je het toch in godsnaam steeds over? Geen enkele spits in de afgelopen 3/4 seizoenen scoort zo veel als Huntelaar gemiddeld. Alleen een topspits als Huntelaar is dat gelukt. Hoe kom je erbij dat je geen topspits hoeft te zijn om tot de aantallen van Huntelaar te komen? Noem eens namen dan.

    Tuurlijk de verdedigers in Spanje zullen beter zijn, maar die stap moet hij dan toch maar eens gaan maken om beter te worden? De verdedigers hier in Nederland hebben laten zien hem niet de baas te kunnen zijn. Van Nistelrooij heeft die stap ook gemaakt en had nog niet de cijfers van Huntelaar. Of waren de verdedigers van Volendam en Fortuna zo veel beter dan nu?
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Gast, jij komt met; 'Volendam daar scoort hij geen 5 goals'. AGOVV en Volendam zijn allebei Jupiler niveau, daarom kwam ik met AGOVV? Jij komt met hij scoorde in de afgelopen seizoen niet de belangrijke goals. Daarom haal ik de wedstrijden van dit seizoen, vorig seizoen en het seizoen daarvoor aan.

    Ik spreek je alleen tegen met de werkelijke cijfers die jij niet op tafel kunt leggen.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het gemiddelde loopt omlaag. Waarom altijd krediet voor het verleden. We hebben het over nu.

    7 belangrijke in 3 jaar....je moet toch echt met iets beters komen. Ik begrijp dat jullie allemaal fan zijn van Huntelaar en hem willen zijn, maar jullie moeten ook eens die roze bril afzetten en kijken naar hoe hij op dit moment speelt.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Laat toch gaan. Wij komen met feiten en objectieve waarnemingen, hij is duidelijk biased en lult maar een eind in de rondte.

    He's a laugh...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina