1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2012 (of 2220), Het einde van deze wereld?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 10 sep 2008.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wie zegt dat? Spookverhalen van sensatiesites.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dacht dat ooit op Discovery te hebben gezien?
    Dus jij denkt dat als dat ding ontploft wij er maar weinig last van zouden hebben?

    Het wordt maar beter en beter. ;)
     
  3. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet te veel paniek zaaien, maar dat is wel zo. Ken jij de ontploffing van de Krakatau? Yellowstone Park is dacht ik wel wat groter.

    Maarwat krijg je, vloedgolven die een paar keer de wereld rondgaan en een tijdelijke zonsverduistering. Dat is in een paar dagen ook wel weer weg. Zeker als de NASA raketten stuurt om het te versnellen of zo:)
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Discovery is ook zo sensatiebelust als maar wezen kan. Wie zegt dat iedere uitbarsting dezelfde is?

    Vloedgolven? Hoezo? Die vulkaan bevindt zich midden in Amerika.


    Sowieso moet dat ding EERST nog effe uitbarsten... ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  5. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar door de schok zou het water nog flink verplaatst kunnen worden. Daar verkijk je je op. En als dat niet gebeurt, ok dan niet. Alleen maar beter.

    Uiteindelijk is het toch de mens die de aarde vernietigd en niet een natuurramp.
     
  6. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dit boeide me wel dus ik schrijf een heel verhaal lees het wel af en respon niet als je alleen 2 regels heb gelezen


    Ok ik noem een paar problemen wat gewoon komt en waar is..

    onze aarde heeft goederen in zich zoals olie, ijzererts metaal dieren(voedsel) natuur
    dit is sins de laatse 50 jaren veeeeel te snel gebruikt en word steeds vaker uit de aarde gehaald.

    ik ga een van deze dingen gebruiken als voorbeeld.

    Olie: dit is er gewoon bijna niet meer en het word sneller weggehaald dan het gemaakt word door de aarde en dat gaat alleen maar sneller weggehaald worden. het gevold hiervan is dat alles dat dit gebruikt niks meer kan wat krijg je dan bijv:

    geen import export geen auto's die rijden geen vrachtwagens die goederen vervoeren niks niet naar je werk kunnen geen tram geen trein geen vliegtuig geen verwarming dat je warm houd nada met andere woorden de hele geldstroom ligt stil.

    er is een oplossing hiervoor in mijn ogen dat is de techniek zo verbeteren dat het geen oli nodig heeft en ja dan krijg je van die rare auto's in films alles moet op water of op electrisetijd OF echt das het raarste wat mensen denk hier van vinden maar het kan
    en dat is een andere planeet zoeken waar je dit ook kan vinden nogmaals de techniek moet zich dan zo verbeteren en snel ook!.

    Maar dis niet het enige aangezien de natuur ook de aarde wil balanceren probeert het ook de mensheid in bedwang te houden. waarom denk je dat er de laatse tijd zoveel ziektes zijn uitgekomen zoals Aids dit is gewoon ontwikkelt om de mensheid een stuk minder te maken dit gebeurd het zelfde bij dieren dit begon al veel verre voor onze tijd bijv: polio, ronde hond ******, tering, aids en nog veel meer maar omdat de mensheid slim is hebben we hier een middel voor gevonden.

    al die verhalen van natuur rampen en global warming is gewoon de natuur die de aarde wil balanceren en de mensheid wil uitroeien in de laatse 50 jaren is er nog noiet zoveel orkanen vulkaanen tjunamies en aardbevingen gekomen waarom nou je raadt het al...

    wie is de oorzaak ja wij mensen de enige reden om dit te stoppen is er niet de mensheid is te gierig en te eigenwijs om allemaal 1 te zijn en het op te lossen.

    iedereen leeft maar door en denkt ach komt wel na mijn dood maar ja je kinderen zijn de pineut

    ik zie de wereld zo eindigen en dat is denk wel in onze generatie

    aangezien de techniek zooo snel is en mensen steeds meer macht wilen hebben komt er gewoon een groote oorlog ww3 om olie en iedereen schiet een atoom de lucht in en de aarde is vergast das een rede kan ook anders maar dit mijn mening

    ps: als wij dit al weten en kunne bedenken wat weten wetenschappers wel niet nogmaals er is niemand die er wat aan kan doen so who rules the earth NATURE Still wins, zelfs ik denk hier over 10 min niet meer aan omdat me leven gewoon door gaat en ik er toch niets aan kan doen peach out;)

    ps: kom niet met een grap van o vet kmt er een cod6 ww3-_-
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Leuk zo'n verhaal, maar wil je alsjeblieft eens aan je schrijfkunsten werken?

    Geen aanval, just a tip ;)
     
  8. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ben bagger in NL maar boeit me niet als je me begrijpt vindt ik het bestXD
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het kost alleen een stuk meer moeite van de kant van de lezer, thats why ;)
     
  10. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier vergeet je een ding: winst. Zolang er olie is, zal een bedrijf als Shell er alles aan doen om auto's op een duurzame energiebron tegen te houden. De techniek is hier namelijk wel voor, maar als het op grote schaal gemaakt zal worden, raken veel grote bedrijven failliet.
    En ja, als het echt helemaal op is, dan moet er natuurlijk wel wat gebeuren. Dan is het haast al te laat, omdat massaproductie nog veel kost, waardoor er minder auto's worden verkocht met als gevolg (weer) een recessie. Maar hier zal de wereld zelf niet aan kapot gaan.

    Er komen ook steeds meer ziekten bij omdat er simpelweg meer wordt ontdekt. als je ziet wat voor ontwikkelingen plaatsvinden in de medische wereld dan zal je niet verbaasd opkijken als er weer een nieuwe variant op bijv. ****** is gevonden.
    En ik weiger te geloven dat de overheid dan bewust een medicijn achterwege laat om zo de bevolkingsgroei of zo tegen te gaan. Want als dat waar zou zijn, dan is de hele wereld al verkloot en heeft het allemaal geen zin meer.

    Ik denk regelmatig slecht over mensen (en Bush), maar hier hebben ze toch wel gelijk. Er zal een wapenwedloop komen om de laatste fossiele brandstoffen. Maar ik denk toch dat er een manier moet zijn om te stoppen. Ik bedoel, niemand in mijn omgeving is het eens met de hedendaagse wereldwijde politiek. ik bedoel, zo'n recessie is ook alleen maar bangmakerij. er is dus heus wel wat te doen. Als we allemaal wat minder aan winst denken ziet het er allemaal een stuk rooskleuriger uit.

    Wetenschappers hebben nu al veel meer klaar staan dan je denkt. Alleen is het de vraag of, en zoja, wanneer ze het naar buiten mogen brengen. en dan is het weer de vraag of daar dan ook wat mee gedaan wordt, zodat de hele wereld er wat aan heeft.
    Het zou me niet verbazen als ze weten dat er een meteoor (of was het nou meteoriet) recht op de aarde afkomt maar om geen paniek te zaaien, ze maar niks naar buiten brengen terwijl de schuilkelders voor de prominente mensen al gebouwd zijn.

    Pfff, wat een verhaal.
    Ik zal vast wel wat dubbelzinnige en vage replys hebben gegeven, maar zo ben ik nou eenmaal. Vaagheid ftw:D
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben nog geen eens 1/3 van al de olie op aarde gebruikt, de olie is nog lang niet op. vervangende bronnen zijn er ook al, inclusief de techniek ervoor (waterstof bijv.), alleen er is nu nog geen winst op te maken dus wordt dat ook nog niet gebruikt. het valt allemaal wel mee :+ ;)
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dulle, hoe kan het nou dat je na al die fake voorspellingen nog steeds in van alles geloofd? :9 Ik vraag 't aan jou omdat je volgens mij redelijk met dit soort dingen bezig houdt (UFO's topic, wel leuk om te lezen en zo tho', maar de discussies schieten niet op :+). Ik zie gewoon geen reden om er in te geloven. =\

    Aan de andere kant zie ik er ook geen reden om er niet in te geloven aangezien het gewoon niet te bewijzen is, omdat er geen keiharde feiten zijn.
     
  13. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    er is zeker wel meer dan 1/3 van de olie op zo niet is het toch over maximaal 100 jaar weg want de techniek word elk jaar beter en we gebruiken elk jaar meer en meer olie en we gebruiken sins het jaar 1950 ofzo al olie we zitten nu 2009 en in 200 MILJARD jaar heeft de aarde die 3/3 olie gemaakt waarvan wij al in 50 jaar 1/3 hebben verbruikt
    we hebben dan wel vervangende bronnen maar als er geen winst op te maken is betekent het gewoon weer dat e mensheid weer aan zijn eigen hachje denkt want wat is nou belangrijker het probleem zo snel mogelijk oplossen of geld verdienen:confused:
     
  14. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dis nou lache ik d8 dat de meeste mensen mijn verhaal al niet eens snapte maar jij doet er nog is wat meer details boven op:p
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Er is wel een serieus verschil tussen de krakatau die eigenlijk een zeevulkaan was en de supervulkaan in yellowstone park die een landvulkaan is...

    Die uitbarsting zal vooral sneu zijn voor de VS zelf....

    De rest van de wereld zal een jaar of twee last hebben van minder zon,méér regen en terug koudere winters aangezien zo'n supervulkaan tonnen aswolken tot in de stratossfeer slingeren die het weer wereldwijd tijdelijk beinvloeden...

    Edit: De vesuvius nabij napels in ons eigen europa wordt ook in de categorie supervulkanen ondergebracht....

    En als die ooit nog eens uitbarst zullen wij het wel geweten hebben...
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat is trouwens jullie mening over die naderende planeet?

    @Dulle

    Het verbaast me ook een beetje dat je hier zo onrustig van bent,na al die gruwelijke alien verhalen.:b::)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke planeet?
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Nibiru natuurlijk.....;)

    En Max, héél simpel mijn beste, het is ofwel er knal op ,ofwel ernaast...

    méér ruimte om in te vliegen dan aarde om te raken....

    0,01 % kans dat dit gaat gebeuren ....
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    O die ja 8)
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep die grote knikker die zowat de aarde schampt,hij heeft zelfs al een rolletje in de film The day the earth stood still.Naja ik heb de film niet gezien,maar het doet je er aan denken.:D;)
     

Deel Deze Pagina