Hier vergeet je een ding: winst. Zolang er olie is, zal een bedrijf als Shell er alles aan doen om auto's op een duurzame energiebron tegen te houden. De techniek is hier namelijk wel voor, maar als het op grote schaal gemaakt zal worden, raken veel grote bedrijven failliet.
En ja, als het echt helemaal op is, dan moet er natuurlijk wel wat gebeuren. Dan is het haast al te laat, omdat massaproductie nog veel kost, waardoor er minder auto's worden verkocht met als gevolg (weer) een recessie. Maar hier zal de wereld zelf niet aan kapot gaan.
Er komen ook steeds meer ziekten bij omdat er simpelweg meer wordt ontdekt. als je ziet wat voor ontwikkelingen plaatsvinden in de medische wereld dan zal je niet verbaasd opkijken als er weer een nieuwe variant op bijv. ****** is gevonden.
En ik weiger te geloven dat de overheid dan bewust een medicijn achterwege laat om zo de bevolkingsgroei of zo tegen te gaan. Want als dat waar zou zijn, dan is de hele wereld al verkloot en heeft het allemaal geen zin meer.
Ik denk regelmatig slecht over mensen (en Bush), maar hier hebben
ze toch wel gelijk. Er zal een wapenwedloop komen om de laatste fossiele brandstoffen. Maar ik denk toch dat er een manier moet zijn om te stoppen. Ik bedoel, niemand in mijn omgeving is het eens met de hedendaagse wereldwijde politiek. ik bedoel, zo'n recessie is ook alleen maar bangmakerij. er is dus heus wel wat te doen. Als we allemaal wat minder aan winst denken ziet het er allemaal een stuk rooskleuriger uit.
Wetenschappers hebben nu al veel meer klaar staan dan je denkt. Alleen is het de vraag of, en zoja, wanneer ze het naar buiten mogen brengen. en dan is het weer de vraag of daar dan ook wat mee gedaan wordt, zodat de hele wereld er wat aan heeft.
Het zou me niet verbazen als ze weten dat er een meteoor (of was het nou meteoriet) recht op de aarde afkomt maar om geen paniek te zaaien, ze maar niks naar buiten brengen terwijl de schuilkelders voor de
prominente mensen al gebouwd zijn.
Pfff, wat een verhaal.
Ik zal vast wel wat dubbelzinnige en vage replys hebben gegeven, maar zo ben ik nou eenmaal. Vaagheid ftw
Klik om te vergroten...