tja complottheorieën zijn iets erg interessants.
ik was helemaal gefascineerd door de film loose change, ook al zitten er dingen in waarvan ik dan weer dacht dat de makers van die film weer niet met hun verstand erbij zaten.
ook moet ik zeggen dat ik me altijd fascineer over complot theorieën op tv.
ik zat bijvoorbeeld een tijd geleden te kijken naar een documentaire over ufo's in schotland.
er was daar een man die er van overtuigd was dat er boven op een berg daar een geheime ingang was naar een militaire basis. dus gingen ze daar heen maar het bleek gewoon een watertank te zijn, zelfs toen was hij er van overtuigd dat er snel iets anders neer was gezet zodat het niet op zou vallen, dan denk ik weer dat hij niet open staat voor de waarheid.
maar dan kijk ik weer verder en zie dat de documentaire makers een stuk weiland gaan af zetten om te zoeken naar een portaal naar een andere dimensie.
is ongeveer 1 bij 1 kilometer groot en ze vonden niks dus zeggen ze maar dat het niet bestaat, dan denk ik weer dat zij niet open staan op wat mensen kunnen denken.
zo zie je dat beide partijen soms de realiteit niet of juist wel onder ogen willen zien.
maar als je kijkt naar ufo's weer, hoe komt het dat nadat de 1e ufo ongeveer 200 jaar geleden werdt gespot er vanaf dat moment zoveel ufo's werden gespot? en hoe komt het dat grotendeels de mensen die ze zien juist arme mensen zijn die niet al te groot wonen? precies omdat ze aandacht willen, dat klinkt misschien grof maar een persoon heeft aandacht nodig en ik geloof dat iedereen zoiets zou kunnen zeggen als ze gewoon te weinig aandacht krijgen.
ik geloof zelf wel in aliens en ik geloof ook dat ze wel eens de aarde zijn komen bezoeken maar ik weet wel dat 95% van alle gevallen nep zijn.
ik wil graag eindigen met een gezegde:
een inidividueel persoon is een hartstikke inteligent wezen maar plaats je ze in een groep dan wordt de groep enorm dom.
Laatst bewerkt: 14 jan 2009