1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Complottheorieën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BigKabuto, 13 jan 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat soort verhalen zijn helaas niet te bevestigen of te debunken.
    Maar wel interessant om te lezen als je dit in je achterhoofd houd: what if...

Nu wil ik niet zeggen dat je dus dat soort verhalen zomaar moet geloven, maar je moet open staan voor de kans dat het wel waar is.

Het vervelende bij deze tak van complotten ed. is dat er heel veel gefaked wordt. Dat zie je niet bij de JFK, Paul McCartney, 9-11 complotten, maar wel zodra het om contact, ontvoeringen en UFO's / aliens gaat.
    èrg jammer. =( Maakt het 100000x moeilijker om achter de waarheid te komen.

2. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, die Paul McCartney doet me een beetje denken aan 2pac met Makaveli records.
    Waar je dan weer Im Alive van kan maken en bla bla bla, 2pac is gewoon dood :+
    Paul McCartney zou opzich wel vervangen kunnen worden, maar dan was dat nu toch allang naar voren gekomen, ik bedoel, het gaat niet over een president van Amerika :9

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, en van die Paul Mccartney zijn er videos die laten zien dat zijn gezicht en bouw wel degelijk kloppen.

2Pac ook inderdaad ja.....heel veel fans dachten dat hij terug zou komen op 13 september 2003 geloof ik, omdat het toen zoveel jaar geleden was, en na heel wat berekeningen van albums en geheime berichtjes kwamen ze erop uit dat hij dan terug zou keren....en dat dus die autopsie foto 100% fake was.

Ik moet eerlijk zeggen, ik vond en vind nog steeds dat er wel heel erg veel dingen in dat hele gebeuren zeer toevallig en opmerkelijk zijn, maar het kan....ook op zijn cd Better Days (dik na zijn dood) stond een nummer,en als je dan het refrein reversed zou afspelen zei ie 'I'm alive and be missing you' . Hij lijkt het inderdaad te zeggen...maar zijn erniet heeeeel veel van die 'geheime' berichtjes in muzieknummers in het algemeen? Ik hou dat dus maar op puur toeval.

Waar ik het lees weet ikniet meer maar er was ook iets over Martin Luther King, nadat ie vermoord was, was er schijnbaar een jurie geweest die de politie, een stadje en nog veel meer schuldig bevond aan zijn dood. Maar de media hield dit alles stil.

Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  4. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan rare dingen horen in zoveel, als iemand je van tevoren maar zegt wat je moet horen

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    tja complottheorieën zijn iets erg interessants.
    ik was helemaal gefascineerd door de film loose change, ook al zitten er dingen in waarvan ik dan weer dacht dat de makers van die film weer niet met hun verstand erbij zaten.
    ook moet ik zeggen dat ik me altijd fascineer over complot theorieën op tv.
    ik zat bijvoorbeeld een tijd geleden te kijken naar een documentaire over ufo's in schotland.
    er was daar een man die er van overtuigd was dat er boven op een berg daar een geheime ingang was naar een militaire basis. dus gingen ze daar heen maar het bleek gewoon een watertank te zijn, zelfs toen was hij er van overtuigd dat er snel iets anders neer was gezet zodat het niet op zou vallen, dan denk ik weer dat hij niet open staat voor de waarheid.
    maar dan kijk ik weer verder en zie dat de documentaire makers een stuk weiland gaan af zetten om te zoeken naar een portaal naar een andere dimensie.
    is ongeveer 1 bij 1 kilometer groot en ze vonden niks dus zeggen ze maar dat het niet bestaat, dan denk ik weer dat zij niet open staan op wat mensen kunnen denken.
    zo zie je dat beide partijen soms de realiteit niet of juist wel onder ogen willen zien.
    maar als je kijkt naar ufo's weer, hoe komt het dat nadat de 1e ufo ongeveer 200 jaar geleden werdt gespot er vanaf dat moment zoveel ufo's werden gespot? en hoe komt het dat grotendeels de mensen die ze zien juist arme mensen zijn die niet al te groot wonen? precies omdat ze aandacht willen, dat klinkt misschien grof maar een persoon heeft aandacht nodig en ik geloof dat iedereen zoiets zou kunnen zeggen als ze gewoon te weinig aandacht krijgen.
    ik geloof zelf wel in aliens en ik geloof ook dat ze wel eens de aarde zijn komen bezoeken maar ik weet wel dat 95% van alle gevallen nep zijn.
    ik wil graag eindigen met een gezegde:
    een inidividueel persoon is een hartstikke inteligent wezen maar plaats je ze in een groep dan wordt de groep enorm dom.

Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  6. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegde inderdaad :)
    Al klopt hij toch niet imo, want een individu binnen in die groep verzint toch iets en haalt dan de groep over :9

Zo was er natuurlijk ook iemand die bedacht dat Elvis Presley nog levend móest zijn, en dan gaan mensen dat volgen omdat ze hun held niet dood willen zien.

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    maar het probleem is als die persoon een verkeerd plan verzint volgt de groep het verkeerde plan.
    laten we een scenario neer zetten:
    er breekt een oorlog uit in nederland en jouw dorp wordt geévacueerd.
    de vijand is al in de buurt maar toch volg je de groep naar veiligheid.
    in plaats van denken in kleine groepjes ben je beter af omdat je minder snel gespot wordt blijf je toch de grote groep volgen.
    wat er daarna gebeurt kun je zelf in vullen.

en van je 2e ding over elvis uiteraard zijn er weer mensen die de waarheid niet kunnen accepteren en gaan dan weer beweren dat hij nog leeft he :9

8. mitch afca

mitch afca New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal altijd zo blijfen usa denken beter te zijn en dingen te mogen laten verdwijnen ik denk dat 9/11 zeker meer was dan een aanslag weet je hoeveel mensen met het belgeen van geld die dag rijk zijn geworden!

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    op dit moment is het erg ja, aangezien amerika erg de neiging heeft om er bovenuit te steken in alles en daar zijn ze erg trots op.
    als ik in discussie kom met een amerikaan en ik wijs hem op een paar punten krijg ik altijd te horen houd je bek niemand geeft om nederland en wij hebben jullie reet gered in de 2e wereld oorlog.
    tja amerika is gewoon een enorm arogant volk maarja.
    over 9/11 het lijkt haast bij bijna elke ramp al voor te komen dat sommige mensen enorm verdienen met juist beleggen op de dag van een ramp.
    maar over 9/11 kloppen veel complot theorieén nou ook weer niet en die zijn enorm snel achterhaald.
    zo waren er explosies te zien elke keer als er een etage omlaag viel maar dat kwam gewoon puur omdat er ijzeren balken klapte, en zo kan ik nog wel door gaan maarja er zijn ook genoeg dingen dat echt raar is.
    zoals het instorten vaan world trade center 4 ofzo dat het was? die redelijk ver er vanaf stond en spontaan zonder reden ook naar beneden kwam nadat de torens waren gevallen.
    en het pentagon, daar zou een boeing 747 vliegtuig in gevlogen zijn terwijl er genoeg mensen zeiden dat ze een klein persoonsvliegtuig zagen, op de beveiligingsbeelden van een tankstation in de buurt waren 3 plaatjes van vrij gekomen (de gemeente heeft 3 plaatjes van een filmpje uit gebracht ja!) waarop je alleen een ontploffing zag, die explosie viel later op dat die extreem overeen kwam met een kruisraket (wat dus zou verklaren dat mensen een klein persoonsvliegtuig zagen) maarja in zo'n drukte kunnen je ogen enorm snel je in de steek laten en als er zoiets gebeurt is het menselijk oog eigenlijk wel het laatste wat je moet gebruiken om een grootte te checken, daar zijn mensen (is bewezen ja) enorm slecht in.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb die docu ook gezien. Ik kan er nog steeds niet bij dat en 747 zo weinig schade aanricht.

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    precies, vergelijk met die brandweerwagen daar, ook al wegen de vleugels van een vliegtuig niet zo veel maar met die snelheid moet zo'n vleugel gegarandeerd schade na laten terwijl dit (om het zo maar te zeggen) een perfecte circel is.
    als de mensen die docu ook willen zien,
    gewoon naar youtube of video.google en zoeken naar loose change

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En dan is op dat plaatje nog het dak ingestort, wat het nog ergens op laat lijken. De oorspronkelijke schade was veel minder.

13. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad, ook al zijn we nog zo slecht in het beoordelen van een grootte, het verschil tussen een kruisraket/persoonsvliegtuig en een boeing 747 zie ik echt wel :+

Wat ik me daarnaast ook wel een beeeeetje opvallend vind is het feit dat er vlak bij het WTC een paspoort is gevonden van een van de kapers van het vliegtuig, wie heeft hem hoe laat gevonden dan :?

Daarnaast is het toch ook wel opvallend dat fotografen geen foto's mochten maken van het Pentagon, waren ze bang dat er delen kruisraket gevonden werden :+ ?

Daarnaast natuurlijk het feit dat niemand die vliegtuigen heeft onderschept, militaire basis was (uit mijn hoofd) 10 minuten vliegen daarvandaan.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    't Is inderdaad best knap dat er uit een met benzine volgeladen vliegtuig dat ontploft is en nota bene door de hitte indirect verantwoordelijk is voor het smelten van de sterkhouders van een wolkenkrabber, een paspoort is gevallen, wat volledig leesbaar en intact gevonden is. En dan heb ik het nog niet eens over de wolkenkrabber van 400 meter hoog die er vervolgens nog even dunnetjes overheen is gedenderd :lol:

Ach ja, de zaak stinkt. Ook omdat er geen beelden zijn vrijgegeven van het vliegtuig dat het Pentagon in is gevlogen, terwijl die er wel waren van beveiligiginscamera's e.d.

Maar of het genoeg is om een conclusie te trekken? Nah....

15. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet, maar opvallend is het op zijn minst haha

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    bweuh, 11 september conspiracy hebben we gehad hoor. Dat is in dit topic al tig keer neergesabeld http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=80908&highlight=wtc

Loose Change, die 'docu' (want dat is het niet, het is een subjectief anti-governement filmpje) zit zelf met losse eindjes aan elkaar. Zit vol met onwaarheden en laat alleen de stukjes zien die voor hun zelf goed uitkomen.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wel een mooi topic.
    Het lijkt me duidelijk dat Big Kabuto heeft laten zien dat Paul McCartney gewoon nog leeft.
    Het eventuele complot over Monroe is ook wel interresant, dat zou zeker een complot kunnen zijn.

JFK is erg moeilijk, er doken op youtube beelden op waarin mensen dachten dat de chauffeur hem neerschoot maar dat bleek uiteindelijk een schaduw in de vorm van een pistool te zijn.
    Verder kan het een complot zijn aangezien het erg raar is dat de schutter vlak voor een strengbewaakte rechtzaal is neergeschoten door een cafebaas die misschien door de overheid werd ingezet ofzo..

9/11 tsja, daar durf ik weinig meer over te zeggen.

Er was trouwens toch nog een bekende acteur/artiest die vroeger zogenaamd was omgekomen bij een auto ongeluk maar nog leefde ofzo..? of wel dood ging maar werd vervangen..

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    mooi voorbeeld wat je geeft want (weet niet of ik het hier heb gepost of op een andere topic wat ongeveer het zelfde is) ik heb namelijk gezegd dat er te veel subjectieve filmpjes uit komen, in loose change zitten erg veel dingen waarvan ik zeg dat het niet klopt dat de makers van die film dus fout zitten (achterhaald dus) maar er zitten wel genoeg dingen in die weer van de overheid niet klopt.

een boeing 747 die in een gebouw vliegt met bijna een compleet gevulde tank, toen die het gebouw raakte zorgde dat ervoor dat alle inzittende meteen verdampt werden (verdampt ja!) en mensenhuid is veel moeilijker te verbranden dan een paspoort dus rara hoe kan er dan een intact paspoort gevonden worden? toen ze het gebouw raakte moet dat paspoort terug gaan achterwaarts om door hetzelfde gat naar beneden te vallen of pas op het moment dat het gebouw in stort?
    plus maakt niet uit of we daar al tig keer over hebben gehad, de overheid moet dan niet zo geheimzinnig doen.
    als ze gewoon alle informatie aan het volk lieten zien dan waren er over 9/11 geen complot theorieën. de overheid heeft die theorieën letterlijk leven in geblazen door geheimzinnig te doen.

ikzelf probeer de meeste dingen objectief te bekijken daarom kijk ik ook zo'n documentaire met gelijk erbij denken wat er daar niet aan klopt.

Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  19. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Bron?

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2009
  20. FuSionZ

FuSionZ Guest

pfff nog steeds bezig met 9/11:emo:

Deel Deze Pagina