Die rednecks zijn echt hilarisch.. Die denken serieus dat als de wapenwet wordt veranderd en wapenbezit verboden wordt dat de USA dan communistisch worden . Ik lieg niet, ik zag het op CNN .
O, en over Obama, iedereen reageert alsof die de nieuwe Messias is, maar ik zie hem vooralsnog als de Amerikaanse Jan Marijnse, ook zo'n linkse rakker die vooral veel praatjes heeft. Maar, mocht meneer Obama ervoor zorgen dat 75% van alle Amerikanen een ziektewet krijgt en de huizenmarkt weer stabiliseerd, neem ik alles terug..... Hahaha.
Hoeft toch niet, want dit zijn uiteraard loze beloftes van Obama. Maarja, dat is het nadeel aan duale verkiezingen hé! Het gaat niet zozeer om je eigen standpunten, maar meer hoe je je standpunten positioneerd tegenover je directe tegenstander. Uiteindelijk wordt het allemaal wat geblabla, en dan moet Obama gewoon uit tactische overwegingen zijn standpunten aanpassen (bv over het homohuwelijk, Irak, abortus en de wapenwet.. Als hij hier zijn echte overtuiging had gevolgd had hij waarschijnlijk de verkiezingen verloren, dus daarom moet hij de 'republikeinse' Amerikanen ook niet teveel op te teentjes trappen door te zeggen dat abortus moet worden toegestaan, bijvoorbeeld.)
Echt waar kinders, democratie is ook niet alles hoor.
Maarrrrr, alles beter als Bush. McCain was niet zo heel erg geweest, snap alleen niet waarom die Sarah-fucking-Palin als running mate heeft gekozen, grootste blunder van hem (en dat waren er aardig wat ).
Laatst bewerkt: 11 nov 2008