Dat ging écht tijd worden mijn beste...*)
Zozo, de eerste schifting heb je dus al met succes overleefd,well done mijn beste....
Hehe ,geluksvogel,die mooie zomermaanden in het vooruitzicht voor je opleiding...
En denk eraan ,er zullen meerdere keren momenten zijn waarop je stikkapot zit tijdens je opleiding...
Maar denk er dan tevens aan dat op dat moment de rest van jouw groep nét zo kapot zit als jijzelf,alléén zij zeggen het niet,en jij uiteraard ook niet en dan ga je zuiver op karakter overleven onder het motto"wel buigen ,maar nooit barsten"...
Doorgaan tot het eind,en zelfs al je redt het je niet, mag je nooit ontevreden zijn over jezelf aangezien je het immers hebt geprobeerd om je uiterste grenzen vast te stellen....
En als je het haalt is de voldoening zo immers diep,een waar genot dat je jezelf mag rekenen tot een der best opgeleide en beproefde eenheden op deze wereldbol...
Welcome to the club...Nu is het aan jou om je plaats in onze club te bewijzen...:b:
Als je getraind hebt op de schema's die witkees en ik je gegeven hebben hoef je,je helemaal geen zorgen te maken...
Ga jij er gewoon maar voor.....
:b:
Klik om te vergroten...