jo dat cbr is gewoon een cash bedrijf
eerste keer was ik gezakt met 1 triest kruisje, reed teveel rechts op een boereland weggetje. toppunt van miereneuken noem ik dat.
wel grappig dat je ook nog "teveel" rechts kan rijden in dit land terwijl je rechts moet rijden...
zolang het veilig is en je blijft op de weg is er niets aan de hand lijkt mij.
volgens de anwb waar ik les had mochten ze me niet erop laten zakken.
maar ja daar heb je niets aan wat ze zeggen. gezakt is gezakt volgens cbr.
het trieste was nog dat ik 10 dagen lang met een gestressed meisje les had en die reed bagger nog op de laaste les, huilen in de auto, niet kijken, 2x botsing in de 10 dagen dat we reden erg frustie... die was wel geslaagd...! ik had echt zo iets van wtf..
de instructeurs die ik heb gehad tijdens anwd 10 dagen hadden geen commentaar op mijn rijstijl. alles top. waren verbaasd dat ik was gezakt en zij was geslaagd.
2e keer had ik een mentor examen (dus examinator en leerling examinator), kleine tip. weiger deze mocht je hem krijgen. 2 paar ogen die op je letten is meer kans op zakken.
ze hadden toen bij mij de hele kaart vol gekrast alsof ze bingo aan het spelen waren.
6 kruisjes om niets. ze mochten zelfs blij zijn dat er niet zo'n dikke volvo links naar binnen kwam rijden terwijl ik voorrang had op het kruispunt. die kwam fullspeed voorbij gejakkerd. +1 voor mijn reactie vermogen. maar werd er wel op afgerekend dat ik niet goed genoeg gekeken zou hebben.. uhh als ik niet goed had gekeken had hij wel naar binnen gereden..
binnenkort ga ik voor de 3e keer. hoop niet dat ik weer "genaait" word om niets.
hoop dat het nu lukt, anders zo zonde van de centen.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2009