Hehe de eerste keren dat ik de acht deed, dacht ik van man die ga ik never nooit redden. En opeens, pling, ik had hem en ging die steeds beter. Idem voor de langzame slalom.
Uitwijkoefening had ik dus eigenlijk totaal geen problemen mee haha. Even naar links knallen en naar rechts klaaaar.. Ik vond die juist wel gaaf om te doen
Bijzondere verrichtingen moet mijn instructeur ook nog aanvragen, maar ach ben in de tussentijd lekker op de weg aan het rijden en doe tussendoor nog bijzondere verrichtingen.
Hier ben ik het zeker mee eens Maar als je eigenwijs bent en per se eerst je motor rijbewijs wilt halen
Al die punten die je opnoemt heb ik echt over nagedacht voordat ik met motor lessen begon. Maar ja, als je je sinds klein bent weet dat je motor wilt rijden en auto rijden je niet echt interesseert... Tjah, dan ben je gewoon eigenwijs en de voordelen die je kunt hebben als je eerst je autorijbewijs, ach jammer dan
Maar wat je zegt, of je bent wat langer met je autorijbewijs bezig omdat je dan alles moet leren, of je bent wat langer (en misschien wat onveiliger) met je motor rijbewijs bezig en dan haal je je autorijbewijs misschien sneller.
Veel plezier alvast!! Ik ben echt lekker slim geweest. 's Avond/'s nachts naar een party in de RAI... precies op 25 april. Ik kwam er paar weken terug achter, aaarrrghhh. Ga het niet redden qua tijd/fitheid om zowel naar Assen te gaan als naar de RAI... Ach laatste weekend van juni dan maar weer
Laatst bewerkt: 20 apr 2009