Zo hee, dit hele draadje doorgelezen, gebeurt niet vaak.
Anyway.
Gamen en relaties gaan best wel samen. Het ligt aan de relatie. Wat ik in jouw text heb gezien is dat zij al begon te zuchten of opmerkingen begon te maken zodra jij speelde. Daarnaast zei je ook dat ze je als verslaafd heeft bestempeld.
Kijk dat zijn nou de dingen die een negatieve impact hebben. Zij heeft een bepaalde bevooroordeling tegen jou. Zij ziet jouw gamegedrag als verslaving en in haar ogen is elke minuut te veel. Dan krijg je dus al snel veel frictie en ongemakkelijke situaties.
Daarnaast vraag ik mij af wat de hobbies van je vriendin zijn?
Een veel vookomend probleem is dat vrouwen vaak zelf niets te doen hebben en maar verwachten dat je maar ff bij ze op de bank komt hangen of dat je samen met haar naar een soap/film gaat kijken die je uit jezelf nooit zou kijken.
Het belangrijkste is iemand vinden die bij je past en weet dat jij een hobbie hebt voor ontspanning. Als dat te moeilijk is dan is het soms beter om een relatie te laten schieten. Daarnaast is het geen ramp om een relatie te beëindigen, het geeft je de tijd en de kans voor een beetje zelf reflectie.
Een relatie moet immers werken voor beide personen en het moet niet zo zijn dat het voelt alsof je bij je moeder zit of op strafkamp.
Een relatie is inderdaad geven en nemen, maar het geven gaat een stuk makkelijker als je een relatie hebt met iemand die jou begrijpt en jouw hobbies en vrijetijds bestedingen respecteert.
Laatst bewerkt: 23 apr 2009