Hahaha, wat een domme lul ben jij ook. Ze kwam er niet toevallig een paar keer, ze ging veelvuldig met die mensen om en kwam regelmatig in die klinieken. Mevrouw doceert momenteel rechten maar heeft destijds volgens mij voor een advocatenkantoor gewerkt waarbij ze met die leden in aanmerking kwam. (In welke hoedanigheid ze daar precies was, weet ik dus niet meer. Ik weet nog wel wat ze er absoluut niet vrolijk van werd) Dat je zusje je een ander verhaal verteld betekend nog niet dat jij de waarheid in pacht hebt, mannetje. Je hoeft in het vervolg dus ook niet meer zo'n lompe bek tegen me open te trekken. Dank je wel, alsjeblieft.
/Mod Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Met andere woorden: Toon zelf ook wat respect voor een medemember. Met woorden als "Mannetje", "domme lul" en "lompe bek" lok je het zelf ook uit. Maar hetzelfde geldt voor GForce uiteraard. - the Matrix
The Matrix, je zult dit ongetwijfeld niet meer teruglezen. Mocht je het toch teruglezen, dan het volgende. Ik was totaal niet vooringenomen een dergelijk woordgebruik te gaan bezigen doch was de toon van spreken alsmede het woordgebruik van GForce voor mij genoeg reden om op dezelfde wijze van me af te bijten. Ik blaf terug. Blijft niet goed natuurlijk, maar als hij gewoon een normale toon had aangeslagen dan was er waarschijnlijk weinig aan 't handje geweest.
Laatst bewerkt: 1 mei 2009