1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat mensen eens normaal doen. Mensen toewensen opgehangen te worden is duidelijk niet normaal.
    Alle uitingen van members hier op het forum naar deze dader toe, waarin hij vermoord zou moeten worden, vind ik niet normaal. Ik vind het vreemd en jammer dat mensen deze persoon hetgeen toewensen, wat hij zelf veroorzaakt heeft bij andere. Denk nog even aan het verdriet van familie en vrienden.

Moord = fout.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die cellen in Nederland zijn net een hotel. Je mag alleen je kamer niet uit. Trust me, die TBS vind 'ie minder fijn. Daarnaast kun je hem dus in principe met TBS voor de rest van z'n leven vast zetten. Moet hij een goede advocaat hebben wil die kunnen aantonen dat de veiligheid van anderen dan wel de algemene veiligheid van personen of goederen geen verlenging zouden vereisen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zodat jij weer wat vermaak hebt?

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hahaha, wat een domme lul ben jij ook. Ze kwam er niet toevallig een paar keer, ze ging veelvuldig met die mensen om en kwam regelmatig in die klinieken. Mevrouw doceert momenteel rechten maar heeft destijds volgens mij voor een advocatenkantoor gewerkt waarbij ze met die leden in aanmerking kwam. (In welke hoedanigheid ze daar precies was, weet ik dus niet meer. Ik weet nog wel wat ze er absoluut niet vrolijk van werd) Dat je zusje je een ander verhaal verteld betekend nog niet dat jij de waarheid in pacht hebt, mannetje. Je hoeft in het vervolg dus ook niet meer zo'n lompe bek tegen me open te trekken. Dank je wel, alsjeblieft.

/Mod Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Met andere woorden: Toon zelf ook wat respect voor een medemember. Met woorden als "Mannetje", "domme lul" en "lompe bek" lok je het zelf ook uit. Maar hetzelfde geldt voor GForce uiteraard. - the Matrix

The Matrix, je zult dit ongetwijfeld niet meer teruglezen. Mocht je het toch teruglezen, dan het volgende. Ik was totaal niet vooringenomen een dergelijk woordgebruik te gaan bezigen doch was de toon van spreken alsmede het woordgebruik van GForce voor mij genoeg reden om op dezelfde wijze van me af te bijten. Ik blaf terug. Blijft niet goed natuurlijk, maar als hij gewoon een normale toon had aangeslagen dan was er waarschijnlijk weinig aan 't handje geweest.

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt gelijk. Wat weet nou iemand die daar dagelijks patiënten behandeld. Hoe kan ik nou zo dom zijn :'-( Tevens komt mijn vrouw er ook regelmatig voor haar werk. Ook zij zal wel liegen tegen mij...

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn er meerdere, en is er verschil?

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En net op 1 bij Pauw en Witteman lieten ze een foto zien van een huilend meisje..en ik kan mij herinneren van vanmiddag dat er toen werd gezegd dat zij een ouder verloren had....:mad:

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zelfs zonder dat bericht erbij vond ik dat plaatje al zo indrukwekkend :{

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
  11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    5 doden dus..

sheisse man, zonde van zo'n mooi dag.

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, echt triest.. Vooral die fotos van die kinderen vond ik erg schokkend... Ik hoop dat de gewonden snel weer beter worden..

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het schokkend op het camera werk slaat ><

/Mod Jezus, heb je zand in je vagina ofzo? Een klein beetje respect mag ook wel.. - Pim

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een misplaatste opmerking, er zijn vijf mensen dood en jij moet het hebben of een man z'n telefoontje niet recht kan houden.

En dan kom je bij de moeilijke discussie of doodstraf wel of niet mag, en wanneer dan wel en wanneer niet? Persoonlijk ben ik voor de doodstraf, er zijn gewoon daden waarna je het in mijn ogen niet meer verdient te leven. Daar valt de dader van vanmiddag, nogmaals in mijn ogen, niet onder. Hij heeft zelf mensen vermoord, en heel veel pijn en verdriet bezorgd, maar ik geloof dat iedereen een tweede kans verdient. De doodstraf is meer een straf voor Hussein en dat soort figuren.

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand gelynched worden door een mensenmassa. Groepen mensen zijn enge dingen ;)

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat deze man een 2e kans verdient. Maar dood zou veel te makkelijk zijn. Ze moeten er dan ook alles aan doen om deze zak levend te houden. Hij mag van mij heel heel lang als een kasplantje door het leven gaan (het liefst wel dat ie dat beseft). Wil ik best een paar euro extra belasting voor betalen

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik blijf die beelden maar in m'n hoofd zien. Elke keer weer kippenvel. Heb er gewoon niet lekker van geslapen. :{

Edit:

Lees net dat hij overleden is. Had hem graag de rest van z'n leven achter de tralies gezien.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kut dit. Had graag willen weten wat meneer te vertellen had.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Jep, bastard ! Hij is er makkelijk van afgekomen..

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik had zijn motief wel willen weten.
    Sneu voor de nabestaande.

Deel Deze Pagina