Gullit??!
Je wordt met de dag ongeloofwaardige Daz. Die gozer heeft heel Feyenoord naar zn gootjes geholpen.
Het was een goede voetballer ja, maar hij moet echt wegblijven van de bank. Vraag maar aan z'n grootste fan Johan Derksen (je moet echt ff youtuben op Derksen Gullit
).
Klinsmann is ook een no go. Goede voetballer btw, daar geilen ze wel op
Hiddink staat bekend als een redelijke zakkenvuller. En ik denk niet dat Ajax de zakken van Hiddink kan vullen, want die zijn veel te groot.
Adriaanse: zie mijn pleidooi vorige blz, die gozer wil nooit meer iets met Ajax te maken hebben
R. Koeman: Oja, ik dacht al, na 2 hele goede trainers komt er vast weer een goede voetballer in het rijtje. Hier heb je hem met Ronald. Supervoetballer, coachen moet die niet doen. Weg van blijven!
Verbeek: Ja, goede trainer. Vooral voor Ajax
. Ik denk dat types als Suarez en vd Wiel na 5 trainingen ruzie hebben met Verbeek. Veel te streng voor de Ajax selectie.
van Gaal: een van de beste trainers uit Nederland, na Hiddink. Leuk dat je hem erbij zet, maar er zijn meerdere redenen waarom die echt niet komt. Ten eerste omdat hij niet weg mag bij AZ naar een andere club, ten tweede omdat er veel betere aanbiedingen zijn, ten derde omdat die er op achteruit zou gaan tov AZ, ten vierde omdat zijn, net als Co, zijn oude liefde voor Ajax hevig is beschadigd door alle perikelen rondom hem. Denk je echt dat hij een clausule in z'n contract heeft dat ie AZ mag verlaten voor Ajax? Jongen, doe die roze bril af, Louis heeft het compleet gehad met Ajax.
Advocaat: Beetje Hiddink verhaal. Verdient lekker z'n duiten in het rijke oosten, ik zie hem echt niet terugkomen naar Nederland, al was het maar voor een familiebezoek. Die gaat over 3 jaar met pensioen en lekker golfen in Zuid-Frankrijk.
Menzo: Ok, dit vind ik de eerste reeële kanshebber. AGOVV en Volendam kampioen gemaakt, echt petje af! En past perfect binnen het ideale plaatje van Ajax, want hij was vroeger erg goed op het veld en heeft bij Ajax gespeeld
.
Brands: Nog een goede toevoeging. Rustige man, die Ajax wel erg kan leiden dmv respect af te dwingen. Zou me niets verbazen dat op dit moment Ajax gesprekken met hem aan het voeren is.
Rijkaard: Twijfelgeval. Hij zou het zeker goed kunnen doen, vind hem een sterke trainer. Ik heb geen hoogte van hem wat zijn interesses zijn, en als oud Ajacied zou die misschien wel willen. Rijkaard is op dit moment de hoofdprijs voor Ajax, hoop voor ze dat ze Frank kunnen strikken.
Ok, hier mijn trainer evaluatie.
Iedereen die nu nog Co of Louis noemt snapt het niet echt.
Klik om te vergroten...