1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laudrup werd er net gezegd.

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Whaha, Gullit. 8)

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik hoop op Rijkaard :+ en Neeskens.

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gullit zal net zo hard falen als v. Basten. Gullit staat er denk ik alleen voor de show. Denk dat Co wel een goede zal zijn. Samen met ...

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Verbeek zou ik ook wel een optie vinden, misschien dat hij weer een goed ingespeeld team kan creëren en kan zorgen voor de nodige mentaliteit en discipline.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Gullit??!

Je wordt met de dag ongeloofwaardige Daz. Die gozer heeft heel Feyenoord naar zn gootjes geholpen.
    Het was een goede voetballer ja, maar hij moet echt wegblijven van de bank. Vraag maar aan z'n grootste fan Johan Derksen (je moet echt ff youtuben op Derksen Gullit :lol:).
    Klinsmann is ook een no go. Goede voetballer btw, daar geilen ze wel op :p
    Hiddink staat bekend als een redelijke zakkenvuller. En ik denk niet dat Ajax de zakken van Hiddink kan vullen, want die zijn veel te groot.
    Adriaanse: zie mijn pleidooi vorige blz, die gozer wil nooit meer iets met Ajax te maken hebben
    R. Koeman: Oja, ik dacht al, na 2 hele goede trainers komt er vast weer een goede voetballer in het rijtje. Hier heb je hem met Ronald. Supervoetballer, coachen moet die niet doen. Weg van blijven!
    Verbeek: Ja, goede trainer. Vooral voor Ajax 8). Ik denk dat types als Suarez en vd Wiel na 5 trainingen ruzie hebben met Verbeek. Veel te streng voor de Ajax selectie.
    van Gaal: een van de beste trainers uit Nederland, na Hiddink. Leuk dat je hem erbij zet, maar er zijn meerdere redenen waarom die echt niet komt. Ten eerste omdat hij niet weg mag bij AZ naar een andere club, ten tweede omdat er veel betere aanbiedingen zijn, ten derde omdat die er op achteruit zou gaan tov AZ, ten vierde omdat zijn, net als Co, zijn oude liefde voor Ajax hevig is beschadigd door alle perikelen rondom hem. Denk je echt dat hij een clausule in z'n contract heeft dat ie AZ mag verlaten voor Ajax? Jongen, doe die roze bril af, Louis heeft het compleet gehad met Ajax.
    Advocaat: Beetje Hiddink verhaal. Verdient lekker z'n duiten in het rijke oosten, ik zie hem echt niet terugkomen naar Nederland, al was het maar voor een familiebezoek. Die gaat over 3 jaar met pensioen en lekker golfen in Zuid-Frankrijk.
    Menzo: Ok, dit vind ik de eerste reeële kanshebber. AGOVV en Volendam kampioen gemaakt, echt petje af! En past perfect binnen het ideale plaatje van Ajax, want hij was vroeger erg goed op het veld en heeft bij Ajax gespeeld 8).
    Brands: Nog een goede toevoeging. Rustige man, die Ajax wel erg kan leiden dmv respect af te dwingen. Zou me niets verbazen dat op dit moment Ajax gesprekken met hem aan het voeren is.
    Rijkaard: Twijfelgeval. Hij zou het zeker goed kunnen doen, vind hem een sterke trainer. Ik heb geen hoogte van hem wat zijn interesses zijn, en als oud Ajacied zou die misschien wel willen. Rijkaard is op dit moment de hoofdprijs voor Ajax, hoop voor ze dat ze Frank kunnen strikken.

Ok, hier mijn trainer evaluatie. :+
    Iedereen die nu nog Co of Louis noemt snapt het niet echt.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oh shit, ik bedoelde natuurlijk Rijkaard. Haha, heerlijk. :+

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei net al 16, Rensenbrink.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Scolari en Luis Aragonés ( Ging weg bij Fener dacht ik ) :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Jullie fantasiën slaan echt op hol :lol:.
    Wees blij met Rijkaard, en reken op Brands/Menzo. Of een andere verassing.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Fascinerend hoeveel je met Ajax bezig bent. Ik dacht dat je voor Feyenoord was.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En van Gaal z'n liefde voor Ajax is niet bekoeld. Hij heeft gezegd niet meer terug te keren zolang de toenmalige directie er nog zat. En ondertussen is dat ook allemaal vervangen.
    De fans hebben het ook altijd opgenomen voor van Gaal.

Dat het geen reele optie is ben ik zeker met je eens, maar niet om de reden die je noemt!

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Waar slaat dit nou op? =(

Ik ben gewoon een voetbalfan, misschien meer dan jij. Ik kijk gewoon verder dan m'n neus lang is. Ik kraak Ajax toch nergens af jongen? Wat reageer je gepikeerd dan. Ik geef alleen m'n meningen over alle beschikbare opties.
    Trieste reactie vind ik dit van je.

@Hoosie: tja, de liefde is er nog wel, maar dit zit heel diep.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nee, ik denk dat voor van Gaal meer een persoonlijke kwestie is. Hij kon het totaal niet vinden met Koeman en kreeg daardoor ruzie met het bestuur dat het opnam voor Koeman.
    Dus ik denk dat er best een kans is dat van Gaal ooit terugkeert bij Ajax, maar nog niet het volgende seizoen want Dirk laat hem nooit naar Ajax gaan als hij nog een contract heeft!

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/ajax/3200554/Hiddink_Nee_tegen_Ajax.html

Hiddink: Nee tegen Ajax

Nou dat is lekker dan, in mijn ogen de meest geschikte kandidaat.

Ik heb echt geen idee wie er naar Ajax komt. Maar echt geen Gullit, of koeman8) Ik hoop dat Van Gaal komt maar ik denk het niet. Ik denk zelf dat Van Gaal naar Bayern Munchen gaat:{ Wat ik overigens heel ongepast vind tegen over Scheringa, want Van Gaal mocht blijven na de slechte resultaten een tijdje geleden.

Zelf heb ik wel liever een ervaren Nederlandse trainer, die al wat gepresteerd heeft en zich verbonden voelt met Ajax. Maar ik denk dat zo'n trainer moeilijk te krijgen is. Maar het allerbelangrijkste vind ik dan toch wel dat hij ervaring heeft en al wat gepresteerd heeft.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    @josh

Had je serieus gedacht dat hiddink naar ajax zou gaan?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    _0-. Lachwekkend dit eigenlijk.
    Maar ik mag me er blijkbaar niet meer mee bemoeien als Feyenoorder.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik hoop op een staff en coach die van een los hoopje zand een team can creëren dat gewoon speelt zoals Ajax moet spelen.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat zeg ik toch ook niet.

Zeg alleen dat hij de meest geschikte kandidaat is in mijn ogen;)
    Ik had het dus ook al niet verwacht.

@Daz

Dat hoopt natuurlijk iedereen die Ajax een warm hart toe draagt. Maar de vraag is dus welke persoon is dat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina