Waarom is iedereen zo verdomde kansengeil? Goed voetbal zit 'em niet alleen in kansen creëren hoor, daar komt meer bij kijken. En ik heb al gezegd dat het de verdienste was van Chelsea dat ze na het 16 meter gebied niet verder kwamen. Of wil je soms zeggen dat Barcelona nooit aan een opbouw is gekomen omdat Chelsea telkens maar druk zette en die bal afpakte? Echt puur gelul ook dat geen bal aankwam. Ik zou de statistieken er wel eens op na willen zien van percentages aangekomen ballen bij Barça. Denk dat het gemiddelde toch nog op zo'n 70 á 80% ligt._0/
Die van Iniesta was zeker ook naast gemikt?
Of jij het nu modern vind of niet, het was gewoon grafzerkenvoetbal en het was niet om aan te zien.
Ja, want alleen het aantal kansen bepaalt welke club meer heeft geprobeerd te wedstrijd voetballend naar zich toe te trekken.
Wat een gelul. Je maakt hands wanneer je bewust de bal beroert met je hand. Hands kun je bewijzen als je ziet dat de hand naar de bal gaat. Gewoon terecht als de tegenpartij een beetje de hele tijd op armen ging mikken wanneer die toevallig niet langs het lichaam hangen. Zou het er wel mooier op maken, het spelletje.
Het is geen mazzel, dat is nou klasse. Essien toont alleen maar onkunde. Die goal van Essien, dat was pas mazzel. Zondagsschot van hier naar Tokyo.
Zondagsschot van Iniesta. Ik zou de beelden er nog maar eens goed bij pakken als ik jou was. Ga je diep schamen. Dit is de reinste klasse hoe hij die bal precies op het juiste moment met voldoende druk en snelheid in 1 vloeiende beweging het net in ramt.
Laatst bewerkt: 7 mei 2009