Natuurlijk, maar Fortuna is ook niet iets wat pas net aan de orde is, het gaat al jaren slecht met fortuna.
Ik kijk vooral naar de schuld ja, voor zo ver ik weet lopen de schulden alleen maar op (vergeef me als ik het fout heb, volg het niet extreem)
Ben het zeker met je eens over Omniworld, Eindhoven en dergelijke, maar ik weet bijna wel zeker dat de KNVB ook op hun let, ik denk echt niet dat ze Fortuna haten of iets dergelijks.
Dit is allemaal rond de Fusie besprekingen gebeurd als ik het goed heb. Dat waren voor zover ik weet allemaal eenmalige dingen, geld inzamelen en dat soort dingen om de Fusie te voorkomen. Maar dat bied nog geen garantie voor de toekomst, dat geld wil nog niet zeggen dat ze het elke maand voor elkaar krijgen om 600.000 euro bij elkaar te rapen. Er moet een concreet plan zijn om de schulden te laten verdwijnen en blijkbaar is dat er niet volgens de KNVB. Ik denk echt niet dat ze dit zonder goede reden zouden doen.
Zoals ik al zei dit soort dingen bieden geen garantie, het zijn allemaal eenmalige inzamelingsacties die tijdelijk de schulden kunnen verlichten.
Maar ik moet toegeven dat ik me er niet super in verdiept heb. Maar we zullen dalijk van de KNVB horen wat precies de redenen zijn. Ik heb nog redelijk vertrouwen in de KNVB en ik denk echt niet dat ze dit zouden doen tenzij het echt noodzakelijk was.
Vind het erg jammer van je club, en hopelijk komen ze ooit nog terug.
Dit is wat ik denk, wat de echte redenen zijn zullen we straks te weten komen.
Laatst bewerkt: 19 mei 2009