Pinkpop 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 24 jan 2009.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het was in ieder geval niet Pinkpop. Zover ik weet had alleen Novastar toen afgezegd.

2. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dus, wie zijn er bij dit weekend? Ik heb toch nog kaarten kunnen krijgen, voor een schappelijke prijs. :cool:

Overigens is het wel bijna zeker dat Depeche Mode afzegt. Er is nog niks officieel bevestigd, maar Dave Gahan ligt in het ziekenhuis. Er is naar het schijnt een gezwel ontdekt in zijn darmen. :eek: Noch hun management noch Pinkpop hebben het optreden officieel afgelast, maar de site van Lollapalooza vermeldde al dat Pinkpop en andere shows in Europa gecanceld werden, bovenop de shows t/m 27 mei die al waren afgezegd.

Jan Smeets noemde als vervangende act Oasis of the Prodigy, maar moest daar een dag later helaas op terugkomen. Geruchten zijn nu Green Day.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben er bij! Ik ga wel alleen zaterdag voor Bruce Springsteen, gaan jullie het hele weekend?

4. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Yes.

Ik heb ook zin in Bruce Springsteen. Ik was eerder wat sceptisch, past dat wel op een festival als Pinkpop? Maar livevideo's hebben me overtuigd!

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Gadver, Green Day :mad:

6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maandag, erg toffe bands!
    * The All-American Rejects
    * Hollywood Undead
    * Shinedown
    * Billy Talent
    * De Jeugd van Tegenwoordig
    * Snow Patrol
    Kan zelf echt niet wachten. Alleen wel jammer dat ik niet bij 2 bands tergelijk kan zijn :mad:

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erbij :). alle 3 de dagen. ben benieuwd wie de vervanger gaat worden voor depeche mode. green day zou wel vet zijn! dit jaar voor mij wel wat meer ''rust'' tussen de bands. vorig jaar waren er veel meer vettere bands die ik wou zien, is dit jaar wat minder. Maar dat mag de pret niet drukken, dit jaar met meer mensen :D!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Vorig jaar was gekkenhuis, alleen maar goede shit.. Dit jaar ga ik niet.

9. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ben in 2006, 2007 en 2008 geweest. Allemaal topjaren. Dit jaar vind ik het iets minder; ik ga dan ook niet

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Depeche Mode heeft officieel hun optreden gecancelled. Volgens mij is de vervanger nog niet bekend gemaakt

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, Jan Smeets zei vanmorgen bij 3fm dat hij met 6 potentiële buitenlandse acts in onderhandeling is en wacht op hun antwoord.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Krezip is zo ongeveer zeker.

13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    De kogel is door de kerk. 3FM sprak nog over twee vervangende acts, maar het is er een geworden. Krezip staat definitief op de plek van Placebo, dat zelf doorschuift naar de headlinerpositie. Toch beetje een teleurstelling, ik keek echt uit naar Depeche Mode... maar goed, als het niet lukt een waardige vervanger te regelen, dan lukt het niet.

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En waar komen ze mee, Krezip. :emo:

15. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    echt zo krom ook.
    Als ze stoppen is ineens iedereen fan en krijgen ze allemaal prijzen. Zo goed is Krezip niet. dus alsjeblieft Krezip stop NU!!!

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    staan gewoon weekendkaarten op marktplaats voor 50 euro omdat ze niet meer gaan vanwege cancelen depeche mode\o/ Helaas moet ik sparen dus doe ik het toch niet

17. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou echt pissed zijn als ik kaarten zou hebben...

maar die heb ik niet dus ben ik niet pissed ook...

maar toch... KREZIP?

Jan Smeets voel even aan je voorhoofd, volgens mij heb je wat onder de leden..

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je blij mag zijn het dat Krezip is. Jan Smeets gaf al aan dat het ontzettend moeilijk is om in een paar dagen een band met naam te regelen. Lijkt me niet meer dan logisch, niet zo zeuren man. Ik had het niet vreemd gevonden als er helemaal niks ter vervanging was geweest.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren echt een geweldige dag gehad. Erg gezellig en vooral vet de eerste keer dat je bij zo'n festival bent. We waren met 7 mensen in totaal er naar toe geweest en we waren direct naar het linker gedeelte vanaf het podium gezien gelopen. Daar wat pilsjes gepakt, wat gegeten etc. Bij Chris Cornell stonden we in dat voorste gedeelte (wat normaal afgesloten word als het te vol is, geen idee hoe het heet), en zijn muziek beviel me wel. Nog nooit van hem gehoord maar toch wel leuk.

The Killers waren geweldig, supergaaf! Na The Killers niet meer uit dat voorste gedeelte gegaan en toen ze afgelopen waren en best wel wat mensen wegliepen zijn ik, mijn vader en m'n oom naar voren gelopen en stonden we op een halve meter van het hek. Toen ze aan de linkerkant zo'n podiumpje gingen opzetten (waar we dus recht voor stonden :D) wisten we hoe laat het was. Bruce Springsteen was echt goed en z'n tracklist was geweldig. Bij Thunder Road werd Brandon van The Killers het podium opgeroepen en had hij ook sommige stukjes alleen gezongen. Deed hij goed. :thumbs:

Eerste keer toen hij naar dat opzet podiumpje kwam gelopen had ik z'n been aangeraakt. En bij The Promised Land kwam hij ook naar dat podiumpje gelopen en stond hij daar een tijdje, ik was volop aan het meezingen en we hadden oogcontact en toen opeens gaf hij me een hand!!! :D Hij hield m'n hand voor ongeveer 10-15 seconden vast en iedereen om me heen ook zijn/haar hand uitsteken om Bruce z'n hand aan te raken. Haha zag bijna door de bomen het bos niet meer zo gek werd iedereen. Maargoed, heb dus zijn hand vastgehouden, dat had ik in mijn stoutste dromen niet durven hopen!

Ik heb ook een hele rits goed gelukte foto's en filmpjes. Daarvan zal ik er vandaag/morgen wel een paar van uploaden.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    _O_

Deel Deze Pagina