Gisteren echt een geweldige dag gehad. Erg gezellig en vooral vet de eerste keer dat je bij zo'n festival bent. We waren met 7 mensen in totaal er naar toe geweest en we waren direct naar het linker gedeelte vanaf het podium gezien gelopen. Daar wat pilsjes gepakt, wat gegeten etc. Bij Chris Cornell stonden we in dat voorste gedeelte (wat normaal afgesloten word als het te vol is, geen idee hoe het heet), en zijn muziek beviel me wel. Nog nooit van hem gehoord maar toch wel leuk.
The Killers waren geweldig, supergaaf! Na The Killers niet meer uit dat voorste gedeelte gegaan en toen ze afgelopen waren en best wel wat mensen wegliepen zijn ik, mijn vader en m'n oom naar voren gelopen en stonden we op een halve meter van het hek. Toen ze aan de linkerkant zo'n podiumpje gingen opzetten (waar we dus recht voor stonden
) wisten we hoe laat het was. Bruce Springsteen was echt goed en z'n tracklist was geweldig.
Bij Thunder Road werd Brandon van The Killers het podium opgeroepen en had hij ook sommige stukjes alleen gezongen. Deed hij goed.
Eerste keer toen hij naar dat opzet podiumpje kwam gelopen had ik z'n been aangeraakt. En bij The Promised Land kwam hij ook naar dat podiumpje gelopen en stond hij daar een tijdje, ik was volop aan het meezingen en we hadden oogcontact en toen opeens gaf hij me een hand!!!
Hij hield m'n hand voor ongeveer 10-15 seconden vast en iedereen om me heen ook zijn/haar hand uitsteken om Bruce z'n hand aan te raken. Haha zag bijna door de bomen het bos niet meer zo gek werd iedereen. Maargoed, heb dus zijn hand vastgehouden, dat had ik in mijn stoutste dromen niet durven hopen!
Ik heb ook een hele rits goed gelukte foto's en filmpjes. Daarvan zal ik er vandaag/morgen wel een paar van uploaden.
Klik om te vergroten...