Open je ogen eens. Heel de Nederlandse pers is de afgelopen tijd enorm pro Real Madrid bezig geweest. Tekenend was hoe de Spits (oké, wel weer een pauperklant maar het is een voorbeeld) gedurende het gehele seizoen overwinningen, al dan niet groot, totaal niet meldde of met een kadertje van 3 zinnen afdeed. Real Madrid kreeg na winstpartijen een halve of hele pagina toebedeeld en alles was hosanna in Madrid. Ook hoe ze gewoon het landskampioenschap van Barcelona in een klein kadertje meldden maar van de Italiaanse en Engelse kampioen wel grote foto's en artikelen plaatsten. En ja, er waren hier gewoon veel mensen met een Real Madrid avatar. En die waren ècht niet positief over Barcelona aan het posten.
EDIT:
Ohja want jij kent mij heel goed. Jij weet precies hoe lang ik al supporter ben en mijn persoonlijkheid is als een open boek voor je. Omdat je me bijna dagelijks ziet. Nee, is allemaal niet waar. Dus ga nu niet bepalen wanneer ik wel of niet net zo'n fanatieke supporter zou zijn als we de CL niet 2x recentelijk hadden gewonnen. Want ook toen Rijkaard er nog niet was, was ik voor Barça. En toen was het voor Barcelona geen fijne periode. Maar goed, ik was toen nog wel erg jong natuurlijk. Heel actief volgen deed ik het nog niet. Vanaf ongeveer dag 1 Rijkaard begon ik het actief te volgen. Die won in 04/05 voor het eerst.
En @ hieronder: Die laatste zinnen zijn denk ik voor mij. Maar ik meende het. Er was een paar dagen geleden een Real Madrid supporter die echt geen flikker snapt van het spelletje. Een discussie hoeft dan sowieso voor mij al niet meer. Ook jammer dat Panflute hier niet meer komt of iig post. Zal 'em eens aanschieten op msn binnenkort.
Laatst bewerkt: 16 jun 2009